Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Sjokolade fra sukkerfritt

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-01-09, 22:42   #26
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Jeg tåler Anton godt, så jeg spiser gjerne en hel sjokkis (45g) i løpet av kvelden!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 22:54   #27
Marihøne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 45
Innlegg: 16
Marihøne er på en erverdig vei

Sv: sjokolade fra sukkerfritt

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Dropp sjokolade fra sukkerfritt. Kjøp heller Anton Berghs sukkerfrie variant. Den smaker digg, inneholder 3 karber pr 100g og fås på Rema!


Da har jeg sett etter denne på alle butikkene her, inkl. rema - uten hell. Kan du legge ut bilde av den, så jeg lettere vet hva jeg ser etter?

__________________
stå på!


Marihøne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 23:19   #28
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: sjokolade fra sukkerfritt

Opprinnelig lagt inn av Marihøne, her.

Da har jeg sett etter denne på alle butikkene her, inkl. rema - uten hell. Kan du legge ut bilde av den, så jeg lettere vet hva jeg ser etter?


Klarte ikke kopiere bildet, men her er en link:
http://www.matvareguiden.no/Matvareb...ng.asp?ID=9349

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 23:27   #29
Marihøne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 45
Innlegg: 16
Marihøne er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

tusen takk, hjelper litt med letingen. Får ta for meg flere remaer i distriktet i neste uke

__________________
stå på!


Marihøne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 23:32   #30
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Jeg fant dem ikke første gangen, selv om de sto i hylla.
Spør en sjef du, og har de dem ikke, få dem til å ta dem inn. Sjokoladen er i Rema- sortimentet, så det kan de bare gjøre!

Lykke til i jakten på en god lavkarbo- sjokkis!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 01:06   #31
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

her finner jeg ikke anton berg sin sjokolade på rema, bare på ica maxi, så ikke alle rema her den. kjekssjoko er det vel mer karb enn vi skal ha på en dag? eller typ 10 ihvertfall?

Jeg liker både sukkerfritt og anton berg jeg har laget meg en godiskasse - en stor hvit pen boks som jeg kjøpte idag der jeg har oppi forskjellig godis. Denne er fremme på lørdag og ellers står den på boden, da "glemmer" jeg nemlig den, og når lørdagen kommer så kommer jeg på at jeg kan kose meg med godis, og da kommer jeg på den..

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 10:09   #32
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Opprinnelig lagt inn av Ella-A, her.

her finner jeg ikke anton berg sin sjokolade på rema, bare på ica maxi, så ikke alle rema her den. kjekssjoko er det vel mer karb enn vi skal ha på en dag? eller typ 10 ihvertfall?

Er ikke sikkert alle Rema- butikker har tatt inn Anton Berg- sjokkisen, men den er i sortimentet, så har man en Rema man er mye i, kan man be dem ta den inn.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 12:14   #33
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Jeg derimot jobber på matbutikk så jeg kan jo ikke dra til "fienden" å be dem ta inn noe..

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 19:52   #34
Vimpane
Medlem
 
Vimpane sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 44
Innlegg: 115
Vimpane er på en erverdig vei

Sv: sjokolade fra sukkerfritt

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Dropp sjokolade fra sukkerfritt. Kjøp heller Anton Berghs sukkerfrie variant. Den smaker digg, inneholder 3 karber pr 100g og fås på Rema!

denne sjokoladen var bare kjempegod.... Anbefales

Vimpane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ny start på ketolyse. Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 20:30   #35
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: sjokolade fra sukkerfritt

liker sukkerfritt sin med mnandler og den med hasselnøtter jeg! Den er goood, men santon sin er sånn...tja passe? men jeg har fått masse atkinsbarer i posten idag.så...mmmm

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 23:54   #36
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

jeg liker alle egentlig, men kanskje lurere å lære seg å spise anton sin, da den er 3karb pr 100g og sjokkisen er bare 45 gram Er jo 7karb pr 100g i en 75grammers sukkerfrisjokkis, så det er jo typ 5 og noe karber i den.. mens anton er bare 1,5 ca!

Rett meg hvis det var gal info!

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 11:37   #37
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: sjokolade fra sukkerfritt

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

liker sukkerfritt sin med mnandler og den med hasselnøtter jeg! Den er goood, men santon sin er sånn...tja passe? men jeg har fått masse atkinsbarer i posten idag.så...mmmm

Det blir veldig godt om dere blander disse med antonberg til sjokolademousse....mmm...anbefales på det varmeste...et lite tips bare..

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 15:26   #38
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Anton Berg er rimeligere på REMA også. På REMA er prisen 8, 90,- og på ICA betaler du 12,90,-

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 16:54   #39
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Anton Berg er rimeligere på REMA også. På REMA er prisen 8, 90,- og på ICA betaler du 12,90,-


Er det mulig?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 16:56   #40
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Ja, det er virkelig rimelig ekstreme prisforskjeller på en del varer fra butikk til butikk!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 21:06   #41
Vimpane
Medlem
 
Vimpane sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 44
Innlegg: 115
Vimpane er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Anton Berg er rimeligere på REMA også. På REMA er prisen 8, 90,- og på ICA betaler du 12,90,-


Jiiiiiisezzzzz....er det mulig....!!?!?

Helt sykt...hele 4 kroner i forskjell...

Lurt å sjekke litt rundt da før man kjøper......gjelder sikkert mye annet og...

Jeg betalte 10.90 på bunnpris

__________________
Herbalife sin Weight Loss Challenge (bruker ikke shaker, spiser kun lavkarbomat og mat med lav gi)
99 98 97 96 95 94 93 92 91 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80
Vimpane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ny start på ketolyse. Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 22:14   #42
inglan
Juniormedlem
 
inglan sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 32
inglan er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Hei, jeg har ikke funnet Anton Berg i noen butikker jeg har vært i den siste måneden, men derimot fant jeg Cloetta sukkerfri melkesjokolade med 53g KH derav 40g sukkeralkoholer. Den var KJEMPEGOD.

__________________




inglan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 22:57   #43
GKS
Medlem
 
GKS sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I det kalde nord...
Alder: 46
Innlegg: 197
GKS er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Har leita tulling på Rema etter Anton Berg sjokolade men finner ikke....

Har dere bilde av hvordan sjokoladen ser ut?

__________________



GKS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 30-50 pr dag. Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 22:58   #44
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Opprinnelig lagt inn av GKS, her.

Har leita tulling på Rema etter Anton Berg sjokolade men finner ikke....

Har dere bilde av hvordan sjokoladen ser ut?

Innlegg 28 lengre oppe på siden inneholder en link!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 23:12   #45
GKS
Medlem
 
GKS sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I det kalde nord...
Alder: 46
Innlegg: 197
GKS er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Såg det akkurat nå jeg...

__________________



GKS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 30-50 pr dag. Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 10:59   #46
deniz
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: kristiansand
Innlegg: 82
deniz er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

liker veldig godt anton berg sin og så melkesjokoladen fra cavalier...
ellers har jeg bestilt noen carbzone sjokolader fra nettet, er veldig nyskjerrig på de...den mørke sjokoladen hadde 0 karbohydrater og melkesjokoladen 6kh pr 100 gram... venter på å få de i posten....så skal jeg lage brownies med den mørke...woop woop

__________________


deniz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogenkost Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 23:47   #47
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Forskjellen er fordi Rema er lavpris-kjede, samme som Rimi - basisvarer og stortsett ikke så mye annet. Mens Ica, meny osv er dyrere butikker, for de har større eller bedre utvalg, satser større på mer enn basisvarer. Bunnpris er faktisk ikke lavpriskjede.. tror det er rema, rimi og kiwi som er lavpriskjede. Ikke helt sikker. Jobber i rimi så har hatt opplæring i det...

Logisk egentlig, derfor har de "dyrere" butikken mer mulighet til større kapasitet ibutikken - flere ansatte og mer "uvanlige" varer. Mens lavpris heller kanskje har to ansatte på om gangen og bare basis

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 09:48   #48
IAIA
Juniormedlem
 
IAIA sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 12
IAIA er på en erverdig vei

Hvordan regne ut karber i sjokoladen fra sukkerfritt?

Skal jeg trekke fra sukkeralkoholene? Da kan man jo "fråtse" i den mørke sjokoladen eller ...

__________________




IAIA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 09:49   #49
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan regne ut karber i sjokoladen fra sukkerfritt?

Opprinnelig lagt inn av IAIA, her.

Da kan man jo "fråtse" i den mørke sjokoladen eller ...

..eller ikke!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 12:12   #50
IAIA
Juniormedlem
 
IAIA sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 12
IAIA er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade fra sukkerfritt

Kan noen forklare meg hvordag jeg regner ut karber da? Hvis det stemmer at det er mindre enn 0,5 karber i mørk sjokkis fra sukkerfritt, så kan man jo spise et par 100 g innimellom vel.... Skjønner ikke helt dette her jeg...

__________________




IAIA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sjokolade fra Sukkerfritt, mindre enn 0,5 g karb pr 100 gram? Nivanna Spørsmål og svar 53 12-12-08 16:54
Sukkerfritt? Amber Ketolysekuren 1 29-04-08 08:57
sjokolade og snop fra "sukkerfritt" (virginias) cilemora Ketolysekuren 3 11-10-07 18:16
70 % sjokolade eller kunstig søtet sjokolade? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 11 21-06-07 01:11
70 % sjokolade kontra 85 % sjokolade donjuanwannabe Lavkarbo generelt 1 28-11-04 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no