Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Dere andre på Lindberg

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-08, 17:03   #26
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Dere andre på Lindberg

Det skulle stå ketose ja går fort i svingene

Ikke de "fiberrik" nei... GG-klibrød fra G. gundersen..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 17:42   #27
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere andre på Lindberg

Jeg ser for meg at det er Lindberg jeg kommer til å gå over til om ca 30 kg.

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 18:12   #28
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Dere andre på Lindberg

Hehe..er vel DER jeg også

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 16:38   #29
deniz
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: kristiansand
Innlegg: 82
deniz er på en erverdig vei

Sv: Dere andre på Lindberg

fikk beskjed at på ketogen kost kan man ha 1 måltid om dagen med enten 2 wasa fiberpluss, 3 sætre fiberrik eller 1 tynn skive lindbergbrød...

ellers av melkeprodukter går det i litt oster, kesam, og eventuelt litt melk i maten hvis det trengs.

er ny på denne siden, har gått på ketogenkost i 4 uker nå, forrige uke hadde jeg gått ned 8,5 kg, har ikke veid meg siden men håper på godt resultat...

deniz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogenkost Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 23:59   #30
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Dere andre på Lindberg

8,5 Kf på ei uke?

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 22:17   #31
deniz
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: kristiansand
Innlegg: 82
deniz er på en erverdig vei
Smile

Sv: Dere andre på Lindberg

hehe nei...har gått i 4 uker, veide meg forrige gang i forrige uke da hadde jeg gått ned 8,5 kg på 3 uker...hehe...

deniz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogenkost Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 00:36   #32
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Dere andre på Lindberg

Å.
Fortsatt imponert

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 21:37   #33
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere andre på Lindberg

Men hvor mye fett spiser dere på Lindberg? Tenkte jeg skulle prøve å gå over til det hvis jeg står stille på ketolyse. Har stått stille i 3 uker nå. Og hvor mange karbs ligger dere på?

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 21:39   #34
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Dere andre på Lindberg

varierer hos meg, men ca 40-70 karbs kanskje? Så jeg er ikke i ketose da. Men vekta går ned nå, endelig

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 21:49   #35
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere andre på Lindberg

Vet du hvor mye fett du spiser ca??

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 22:33   #36
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Dere andre på Lindberg

nei :/ Men har alltid vanlig smør og ekte majones på (lindberg) skivene mine. Steker alt i smør. Har kryddersmør/rømme/fløtegratinert til middagen. Pøser ikke på med fete produkter, som jeg gjorde med ketolyse. Spiser det som frister, gjerne normale produkter, og ikke light varianter. Kjøttet jeg spiser er som oftest magert.

En vanlig dag for meg er frokost som består av 2 skiver afroditebrød med vanlig kjøttpålegg og ekte majones og smør, ingen light produkter. Lunsj (hvis jeg har det i det hele tatt) er gjerne en salat med kjøtt og ost, evt et fjordland/toro ferdigmat produkt (hvor jeg ikke spiser potetene/risen som følger med). Middag er magert kjøtt med salat og olje eller grønnsaker med smør, samt en liten porsjon villris. Kveldsmat er 2 brødskiver igjen med et glass biola, evt middagsrester. Koser meg med noen biter anthon lindberg sjokolade Noen dager spiser jeg en mandarin/kiwi som mellommåltid

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:00   #37
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere andre på Lindberg

Leste bare kjapp igjennom boken (igjen). Det står at dersom du veier feks 70 kg, så skal du ha ca 75 g fett. 75 gram med fett hver dag skal jeg vel klare å leve med. Kommer til å savne fløte. Men tror at jeg burde prøve å begrense fløta uansett. Tror kanskje det er partystopperen min.. Hvor lenge har du gått på lindberg nå?

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:59   #38
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Dere andre på Lindberg

Jeg har ikke følgt lindberg slavisk, men jeg kan si at jeg gikk vekk fra ketolyse for ca en måned siden. Var litt lettere med ketolyse på den måten at "dette kan jeg spise, dette kan jeg ikke spise. punktum." Med lindberg er myyye mer lov men i "de og de mengder", og det blir lett forvirrende Derfor kjører jeg på med min egen variant. Under 100 karbs per dag, spiser så mye brød jeg vil så lenge det er lindberg brød eller vita hjertego. Magert kjøtt, masse grønnsaker, spiser så mye rømme, fløte og smør jeg skulle ønske. Men det er som regel bare til middagen det frister, dermed blir det ikke ufattlig store mengder av det per dag!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 09:48   #39
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Dere andre på Lindberg

Jeg lurer på hvordan Lindberg kan kalle det en ketogen diett, når man har lov til å innta 40gr karbo?

Må man ikke holde seg under 20, helst 15 for å være i ketose?

Er det noen av dere Lindbergere som måler ketosen og får utslag?

Jeg tenker, hvis man kan spise både brød og frukt, så kan man vel umullig være i ketose.... ? "Prove me wrong"

Også lurer jeg på hvor mange gram karbo man kan innta, samtidig som man intar så mye som 75gr fett? (for at ikke karboene skal legge seg rett på låra...)

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:10   #40
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Dere andre på Lindberg

Hvor mange karbs man kan spise og fortsatt være i ketose er forskjellig fra person til person. 15 karbs så og si garanterer at man er i ketose! Når jeg spiste under 40 karbs (villris til middag, knekkebrød wasa fiber pluss til frokost, samt masse grønnsaker, rømme, fløte osv) var jeg fremdeles i ketose! Noen kan spise opp mot 100 karbs og fortsatt være i ketose! Det må nesten bare testes ut, for alle er forskjellige

Spørs nok litt hva slags brød og frukt man spiser... Jeg spiser aldri mer enn 1 frukt per dag, gjerne ikke i det hele tatt! Men det er kun fordi jeg ikke er så glad i det

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:32   #41
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Dere andre på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Hvor mange karbs man kan spise og fortsatt være i ketose er forskjellig fra person til person. 15 karbs så og si garanterer at man er i ketose! Når jeg spiste under 40 karbs (villris til middag, knekkebrød wasa fiber pluss til frokost, samt masse grønnsaker, rømme, fløte osv) var jeg fremdeles i ketose! Noen kan spise opp mot 100 karbs og fortsatt være i ketose! Det må nesten bare testes ut, for alle er forskjellige

Spørs nok litt hva slags brød og frukt man spiser... Jeg spiser aldri mer enn 1 frukt per dag, gjerne ikke i det hele tatt! Men det er kun fordi jeg ikke er så glad i det

Hvis jeg spiser mer enn 15 gr faller jeg ut av ketose med en gang. Derfor har jeg blitt så redd for karbs... Viker unna grnnsakene til flere måltider...

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:32   #42
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dere andre på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Jeg lurer på hvordan Lindberg kan kalle det en ketogen diett, når man har lov til å innta 40gr karbo?

Lindberg er IKKE en ketogen diett. De som spiser ketogen kost på Lindberg følger enten Euridiett programmet eller spiser de ikke etter Lindberg sin filosofi. Lindberg er meget klar på at man IKKE skal være i ketose på hans kosthold. (Ref. en velkjent Lindberg kursleder)

Det blir forvirrende når folk som har laget egene varianter kaller det Lindberg kosthold..... det er jeg enig i.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:39   #43
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dere andre på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Hvor mange karbs man kan spise og fortsatt være i ketose er forskjellig fra person til person. 15 karbs så og si garanterer at man er i ketose! Når jeg spiste under 40 karbs (villris til middag, knekkebrød wasa fiber pluss til frokost, samt masse grønnsaker, rømme, fløte osv) var jeg fremdeles i ketose! Noen kan spise opp mot 100 karbs og fortsatt være i ketose! Det må nesten bare testes ut, for alle er forskjellige

De fleste går ut av ketose rundt 45-50 karber pr dag. Det tilhører sjeldenhetene at man er i ketose over 50. Og 100 er enda mere skjeldent. Og det er like skjeldent at man er ikke er i ketose på 15. De fleste (overveidne flertall i.h.t. forskning) viser at de fleste er i keose rundt 20 og går ut av ketose rundt 40. Spiser man masse fløte og rømme vil det sannsynligvis være den som gjør at det slår ut på stix.

Er enig i at man må teste ut hva man tåler selv, men på over 50 er det som sagt få som er i ketose

http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...37&postcount=1
(Gjennomgått og bekreftet av både lege og endokrinolog)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:54   #44
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Dere andre på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Er enig i at man må teste ut hva man tåler selv, men på over 50 er det som sagt få som er i ketose

Ja det hørres realistisk ut. Men mener å ha lest at noen opplevde de enda var i ketose? Kan være at de sa at de spiste opp mot 100 karbs og gikk ned i vekt... Litt lett å blande, som sagt, er så mange forskjellige varianter der ute! Jeg spiser sikkert 50-100 karbs per dag, og er ikke i ketose lenger.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 15:37   #45
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere andre på Lindberg

Mange spørsmål her, hehe. Lurer på om du gikk opp i vekt da du gikk over til Fedon? Siden kanskje karbohydratlagrene fylles opp igjen? Eller er jeg helt på jordet?

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 15:54   #46
tonetrollet
Medlem
 
tonetrollet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nesodden
Alder: 57
Innlegg: 131
tonetrollet er ny på veien

Sv: Dere andre på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Lindberg er IKKE en ketogen diett. De som spiser ketogen kost på Lindberg følger enten Euridiett programmet eller spiser de ikke etter Lindberg sin filosofi. Lindberg er meget klar på at man IKKE skal være i ketose på hans kosthold. (Ref. en velkjent Lindberg kursleder)

Det blir forvirrende når folk som har laget egene varianter kaller det Lindberg kosthold..... det er jeg enig i.

Jeg er under oppfølging på Lindbergklinikken.... Følger ikke Eurodiett, men spiser ketogen kost og er i ketose...

__________________


Stadig nye utfordringer! Nr 1: komme meg under 80 kg
tonetrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo f.o.m. høst 08 + Gastric bypass operert ved Gjøvik sykehus 17.03.14 + trening Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 17:11   #47
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Dere andre på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av tonetrollet, her.

Jeg er under oppfølging på Lindbergklinikken.... Følger ikke Eurodiett, men spiser ketogen kost og er i ketose...

Jeg også Går på Lindbergklinikken og skal spise ketogent. Under 40 karber om dagen. Men jeg kommer ikke i ketose før jeg er under 25...så det går litt opp og ned her..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 17:37   #48
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Dere andre på Lindberg

Nope, har ikke lagt på meg Men jeg har jo vimset så mye fram og tilbake med kostholdet mitt, så jeg har gått opp og ned kiloer som jeg tror bare er vann og lignende. Men nå, når jeg følger lindberg prinsippene mer slavisk med noen få endringer, så går jeg ned!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 20:11   #49
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Dere andre på Lindberg

Holder dere på med Kost i ballanse?
Er overhode ikke Ketogent det kostholdet.
TaPTE Nnesten 30Kg på den maten, men la på meg 6 grunnet røkestopp.
Nu prøver jeg ketolysekuren.

Har beregna at jeg skal spise fedonmat resten av livet etterpå. Fungerer fint med Dia og Fedon (kanskje fordi han har diabetes selv?)

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 20:17   #50
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Dere andre på Lindberg

Holder på med ketogen kost

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen hjelpe meg? Dere som kan dette med Lindberg ... Lollypop! Dr Lindbergs 2 11-11-07 00:49
Til dere andre Bianca Spis deg ned i vekt med Skaldeman 6 02-02-06 13:21
Andre nettbutikker enn Lindberg/Atkins? elian Lavkarbo generelt 6 04-09-04 15:50
Dere som bruker andre forum.. Summer Generell diskusjon 2 03-02-04 10:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no