Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Flere her som merker at stress påvirker vekta?

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-10-11, 11:44   #1
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Flere her som merker at stress påvirker vekta?

hei alle sammen, ja vet ikke hva jeg veier nå pga vekta står opp til eksen, sendt han mld i dag om han kan komme med den så får se.

jeg har vært til analyser på fotsoneterapi og hun sa at det er ikke rart jeg har mye vann i kroppen pga jeg har mye gammelt og nytt stress på nyrene.

jeg har mye psykisk stress i meg og mer stress blir det fremover da jeg skal ut i praksis i barnehage fra mandag, jeg strøk i praksisen i fjor pga læreren min og har samme lærer nå og. stryker jeg nå så får jeg ikke fullført utdanningen min så mye står på spill.

har vært og kjøpt noe på helsekost som kan få ned stresset mitt+ en detox kur som heter chlorella. den skal være veldig fin for oss på lav karbo for mye b-vitaminer osv.

Noen som har det som meg?

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 11:56   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: flere her som merker at stress påvirker vekta?

Jeg merker helt klart at både stress og lite/dårlig søvn gjør noe med vekta ja (og for ikke å snakke om humøret )

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 12:26   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Flere her som merker at stress påvirker vekta?

Åja. Både fysisk stress (sykdom & betennelser i kroppen) og psyksisk stress... og dårlig nattesøvn.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 12:29   #4
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Flere her som merker at stress påvirker vekta?

ja ikke sant, har så å si 5 uker på meg til jeg drar til london 17 november med familien.
Det jeg merker med meg selv er at jeg er opphengt i måltider, jeg er så småspist av meg så eneste jeg merker det på når jeg er sulten er når det begynner rumle i magen. er og opphengt i kalorier og. slet med spiseforstyrrelser da jeg var 16 så maten er et ømt punkt for meg

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Påvirker penicillin resultatet på vekta? Dolsi Ketolysekuren 2 23-05-11 14:41
Flere som tok pause i påska og fikk sjokk når de gikk på vekta? marjusen Lavkarbo generelt 63 02-05-11 22:41
Er det flere enn meg som går på vekta flere ganger om dagen? marjusen Ketolysekuren 15 08-09-10 12:34
Regner med det er andre og som ikkje merker nedgang på vekta nattinatt Ketolysekuren 0 27-07-09 14:11
Påvirker kuren mens? babe26 Ketolysekuren 4 30-05-07 12:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no