Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Sjokoladekaka....

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-03-05, 16:48   #1
anniejahren
Medlem
 
anniejahren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 133
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

Sjokoladekaka....

noen tips til hvordan man steker den??? Den svulmer opp og all sjokoladen legger seg i bånn=(......noe man kan smake til med???

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-03-05, 16:52   #2
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sånn blir mine og desverre, men de smaker da akkurat likt fordet... men du? steik dem litt lenger enn det som står, jeg må vertfall det.

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 20-03-05, 16:57   #3
anniejahren
Medlem
 
anniejahren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 133
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

hehe....ja veit de smaker det samme, men ser liksom ikke så gode ut...men men....lurte på om jeg gjorde noe feil, men da gjør jeg ikke det, og det er jo bra

Ja må jo nesten steke dem i 20 minutter....men de smaker jo godt bare man får med seg litt sjokolade i hver bit!!!

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-03-05, 16:58   #4
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Ja vet Kakene er de eneste jeg klarer nå vertfall. Ha boikotta resten av produktene for lenge siden... fyyysjom

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 20-03-05, 17:02   #5
anniejahren
Medlem
 
anniejahren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 133
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har jo ikke spist dette så lenge så jeg syns jo det meste er kjempe godt(etter noen dager, i begynnelsen var alt æsj)...men tror nok jeg vil bli lei ja....er litt ensformig, men det funker da=)

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-03-05, 17:04   #6
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Omelettene ble bare mer å mer æsj, så kutta ut dem etter en og en halv uke (brakk meg bare). Suppene er for kremete etter min smak, men tomatsuppa går. , Har holdt på siden 3 januar jeg da... Litt mer vims nå men skal skjerpe meg...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no