Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

jeg ble deppa

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-07-06, 13:31   #1
Snøhvit
Medlem
 
Snøhvit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 115
Snøhvit er ny på veien
Red face

jeg ble deppa

Jeg går på ketolyse kuren men det skjer ikke så veldig mye med vekta mi jeg prøver å være flink etter boka men det går veldig tråkt...vil presiserer at jeg drikker minst 2 l vann daglig,ikke barer ikke sukkererstaninger....var ikke nok at det går sakte m vekta:fra i går til i dag jeg har jeg gått opp i vekta 1.7kg
Er det mulig å gå opp i vekt i ketose...hvorfor det???
Jeg setter pris på alle som vil svare på det...dere erfarne

Snøhvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 14:55   #2
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: jeg ble deppa

Hvis du skriver hva du spiser i løpet av en dag, så kan vi lettere hjelpe deg. Flott at du styrer unna sukkererstatninger og barer!

Man bør ikke veie seg mer enn en gang i uka. vekta kan variere utrolig mye fra dag til dag, slik som du opplevde. Det henger sammen med hvor mye mat man har spist, hvilken mat, hvor mye væske som er i kroppen, hvor man er i syklusen osv. Det er ikke uvanlig av man en dag veier mer enn den forrige, og det gjør ikke noe så lenge vekta over tid går gradvis nedover.

Hvor lenge har du holdt på med ketolysekuren?

Noen andre kan kanskje svare enda bedre enn meg, og komme med flere tips. Lykke til videre!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 15:17   #3
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: jeg ble deppa

Det er helt normalt at det svinger, gjerne 1 - 3 kg opp eller ned uka igjennom, og som dingpot sier, det finnes tusen grunner til det. Det er helt greitt å veie seg hver dag, jeg gjorde også det til å begynne med, men å forvente at vekta faktisk skal gå nedover med akkurat det antall gram fett du mister hver dag, det er litt mye forlangt. Mitt råd, hvis du absolutt vil veie deg hver dag, lag en graf på et ark papir eller i Excel slik at du kan se at tendensen faktisk er nedover i det lange løp, selv om det svinger fra dag til dag, men ikke bli bekymret om det går litt opp fra en uke til neste, det er også helt normalt.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 15:31   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: jeg ble deppa

å legge på seg nesten 2 kg på et døgn er ikke annet enn vannvekt. Men skriv deg matlister her inne du, så blir det lettere å hjelpe deg

husker du å trene litt i tilegg? Fysisk aktivitet er viktig det også

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 16:47   #5
Snøhvit
Medlem
 
Snøhvit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 115
Snøhvit er ny på veien

Sv: jeg ble deppa

en matdag(I går) kan se ut sånn:
Frokost.ett egg m 1 fiberrik +3 sardiner agurk
1 kopp kaffe+ vitaminer
lunsj :salat m kyllig litt paprika agurk tomat og olivenolje
middag:en kotlett m 250g kokt nykål
kveld:1 nutty muffins m litt ost på
Har drukket 2,2l rent vann halv liter m te..
Jeg begynte på ketolyse f ca 3 uker siden
ikke ennå Aha opplevelse
Takker for dere som svarte.....

Snøhvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 20:34   #6
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: jeg ble deppa

Hvor høy er du, hva veier du og hvor mye har du gått ned på disse 3 ukene totalt?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 20:41   #7
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: jeg ble deppa

du spiser jo alt for lite... et egg og en fiberrik til frokost er jo ikke nok. viss du øker opp maten litt, får inn litt sunt fett (MCT el Udo's) så skal du se du får litt fart på sakene

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 21:39   #8
Snøhvit
Medlem
 
Snøhvit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 115
Snøhvit er ny på veien

Sv: jeg ble deppa

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta

Hvor høy er du, hva veier du og hvor mye har du gått ned på disse 3 ukene totalt?

Jeg har 10-15 kg å ta av og har gått ned -3kg på 3 uker...ble kvalm hvis jeg må spise mer fett enn jeg gjør nå....

Snøhvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 21:45   #9
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: jeg ble deppa

3 kg på 3 uker er jo et veldig bra vektap da

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 22:12   #10
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: jeg ble deppa

Opprinnelig lagt inn av Snøhvit

Jeg har 10-15 kg å ta av og har gått ned -3kg på 3 uker...ble kvalm hvis jeg må spise mer fett enn jeg gjør nå....

Hvis den menyen du beskrev er noenlunde representativ for dietten din spiser du vel ikke så mye fett?

I dag har jeg spist følgende:

- Egg & bacon, stekt i smør. En tomat.
- Osteburger med fløtesurret sopp og purre
- Omelett m/bacon, stekt i smør. En tomat.
- Pestoburger, salat m/fetaost.

Nesten 80 % av energien fra fett. Hva er det du blir kvalm av? Selv blir jeg ikke kvalm av å steke ting i smør, men jeg blir litt kvalm av olje på salater osv.

Gikk ned 4,5 kg den første uken, skal veie meg i morgen igjen

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 22:34   #11
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: jeg ble deppa

Må bare forte meg å legge til at det ikke er så rart at en på godt over 100kg mister mer kg enn en som bare har 10-15 å ta av. Jeg syns du skal være glad for et vektap på 3 kg på 3 uker, du har vært kjempeflink!

Jeg trodde også at jeg skulle rase ned i vekt, men ting tar tid...og etter 26 uker har jeg et snitt vekttap på 0,65 kg i uken. Det tar tid, men jeg kommer sakte men sikkert nærmere mål

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 22:51   #12
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: jeg ble deppa

Ja selvfølgelig. Det var kanskje mer for å vise at det går an å spise feit mat uten å bli kvalm, og som et lite hint om at Atkins fungerer utmerket selv om man spiser mat som regnes for usunn i andre dietter

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 23:05   #13
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: jeg ble deppa

Opprinnelig lagt inn av Melania

Må bare forte meg å legge til at det ikke er så rart at en på godt over 100kg mister mer kg enn en som bare har 10-15 å ta av. Jeg syns du skal være glad for et vektap på 3 kg på 3 uker, du har vært kjempeflink!

Jeg trodde også at jeg skulle rase ned i vekt, men ting tar tid...og etter 26 uker har jeg et snitt vekttap på 0,65 kg i uken. Det tar tid, men jeg kommer sakte men sikkert nærmere mål



3 kg på 3 uker er knallbra

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 02:47   #14
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: jeg ble deppa

tre kg på tre uker er jo optimalt. man bør jo ikke gå ned for fort heller, for da greier ikke kroppen å henge med... Men du spiser jo så å si ikke fett... Jeg er like ille som deg med fettet. jeg spiser så å si ikke fett. blir kvalm om maten er for fet, og blir kvalm om det er for mye kjøtt...
Nå vet jeg ikke hva det er med fettet du reagere på da, men i mange tilfeller er det mulig å "kamuflere" fettet bra... feks lag deg smoothie, og putt oppi MCT-olje Du finner mange gode oppskrifter her inne på oppskriftsforumet, du kan jo lage eggerøre og steke i smør osv...

Men som sagt så skjønner jeg frustrasjonen din, jeg er i samme situasjon selv, er ikke flink til å spise fett, og blir frustrert over vektplatå...

men du skal være fornøyd med et vekttap på en kg pr uke. viss du er som de fleste andre her inne, så har du brukt lang tid på å få på deg kg'ene, og da er det jo lurt å bruke litt tid på å få de av også...

og dersom du går ned ca 1 kg pr uke, så er det mer sansynlig at de kg blir værende av også... går du for fort ned så går du i den klassiske jojo-fella

Vær stolt av prestasjonene dine du, og fortsett slik

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 09:04   #15
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: jeg ble deppa

Opprinnelig lagt inn av Melania

Jeg trodde også at jeg skulle rase ned i vekt, men ting tar tid...og etter 26 uker har jeg et snitt vekttap på 0,65 kg i uken. Det tar tid, men jeg kommer sakte men sikkert nærmere mål

Sukk...hva skal jeg si da...med 0,34 kg per uke? "Å skynde seg langsomt" er det visst noe som heter. Jeg får trøste meg med at jeg trener endel og at kroppen kjennes atskillig fastere ut nå, på vei ned, enn da jeg hadde samme vekt på vei opp...

Jeg burde være kjempedeppa, men jeg er faktisk kjempehappy, fordi jeg vet at jeg er på vei og at det er bedre å krype enn å løpe, så slipper jeg i det minste å bli plaget av for mye løs hud fordi vekta raser nedover altfor fort.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 10:14   #16
Snøhvit
Medlem
 
Snøhvit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 115
Snøhvit er ny på veien

Sv: jeg ble deppa

Takk for deres svar
Jeg følger ketolyse som sagt og tror ikke at jeg spiser altfor lite fett...det har jeg skrevet var maten min for fredag,pleier å variere m egg og bacon valnøtter etc men sånn skal se ut en dag på ketolyse... prøvde å spise mer fett men jeg ble dårlig
Jeg trener 3 -4 ggn Power Plate i uken, og går ofte lange turer... kanskje må bytte på lindberg istedenfor...

Snøhvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 10:15   #17
jomfrua
Juniormedlem
 
jomfrua sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: vestfold
Alder: 60
Innlegg: 22
jomfrua er en juveljomfrua er en juveljomfrua er en juvel
Talking

Sv: jeg ble deppa

Opprinnelig lagt inn av Snøhvit

Jeg går på ketolyse kuren men det skjer ikke så veldig mye med vekta mi jeg prøver å være flink etter boka men det går veldig tråkt...vil presiserer at jeg drikker minst 2 l vann daglig,ikke barer ikke sukkererstaninger....var ikke nok at det går sakte m vekta:fra i går til i dag jeg har jeg gått opp i vekta 1.7kg
Er det mulig å gå opp i vekt i ketose...hvorfor det???
Jeg setter pris på alle som vil svare på det...dere erfarne

Som du ser så er vi i ganske lik situasjon. Nå har ikke jeg gått ned den siste uken........ selvom jeg har fulgt dietten....... med ett unntak; vin.
Det er sommer - det er feiringer......... og ja, jeg vet jeg spiser sundt og har overskudd, men jeg skal også kose meg med vin i de anledningene som kommer hvor det er naturlig.
Jeg har ett råd til deg, Snøhvit; slutt og vei deg. Det er SÅ demotiverende og gå opp og litt ned, opp og litt ned........
Jeg selv har gått litt opp denne uken; MEN jeg har gått ned i mål rundt livet
Ha litt is i magen, ikke stress rundt vekta..... følg dietten og vit at det har virkning

__________________

18.6: 83,7
25.6: 81,1
02.7: 80,2
09.7: 80,7
jomfrua er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 10:36   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: jeg ble deppa

Opprinnelig lagt inn av Snøhvit

Takk for deres svar
Jeg følger ketolyse som sagt og tror ikke at jeg spiser altfor lite fett...det har jeg skrevet var maten min for fredag,pleier å variere m egg og bacon valnøtter etc men sånn skal se ut en dag på ketolyse... prøvde å spise mer fett men jeg ble dårlig
Jeg trener 3 -4 ggn Power Plate i uken, og går ofte lange turer... kanskje må bytte på lindberg istedenfor...

Du har jo gått ned mer enn mange andre her, nemlig 3 kg på 3 uker. Det er ingenting annet enn BRA! Spesielt når du ikke skal ned mer enn 10-15 kg, da går det mye tregere enn om du skulle ned 50.
Det er dette som alltid får folk til å slutte med gode vaner - VEKTA! Slutt å være så fordømt opphengt i den dumme vekta, den viser bare hva du har i kroppen din av organer, vann, muskler, fett osv. Ikke rent fett!
Du sier jo du trener mye, er du klar over at muskler veier mye mer enn fett og at du sannsynligvis holder på å bygge opp endel muskler??

Slutt å vei deg, iallefall ikke vei deg mer enn 1 gang i uka, helst sjeldnere. Bruk feks. målebånd om du vil ha konkrete resultater å følge med på. Mye mer motiverende, og viser sannheten - noe vekten IKKE GJØR!

Hadde folk sluttet å være opphengt i den falske badevekta, hadde nok mange færre sprukket på diverse dietter.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 10:40   #19
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 54
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: jeg ble deppa

Du har fått så mange gode svar, men ikke gi opp! Du er på rette veien!!

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 13:40   #20
Snøhvit
Medlem
 
Snøhvit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 115
Snøhvit er ny på veien

Sv: jeg ble deppa

Opprinnelig lagt inn av Anitra

Du har fått så mange gode svar, men ikke gi opp! Du er på rette veien!!

Jo da jeg er fornøyd m min vekttap så langt men jeg håpet på mer...de sier at man tar av mye i første...takk for oppmuntring alle sammen.....
Anitra fra østfold me too...

Snøhvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 13:51   #21
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: jeg ble deppa

Opprinnelig lagt inn av Snøhvit

Jeg har 10-15 kg å ta av og har gått ned -3kg på 3 uker...ble kvalm hvis jeg må spise mer fett enn jeg gjør nå....

Hvor høy er du? Og hva er vekta pr nå? (Spør fordi det dann og vann er folk som har..eh..urealistiske tanker om hva de "bør" veie i forhold til høyden...)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 14:10   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: jeg ble deppa

Opprinnelig lagt inn av Snøhvit

Jo da jeg er fornøyd m min vekttap så langt men jeg håpet på mer...de sier at man tar av mye i første...takk for oppmuntring alle sammen.....
Anitra fra østfold me too...

Ikke hvis de ikke har så mye å ta av.
Jeg raser glatt ned 10-15 kg på 7-8 uker fordi jeg skal ned hele 60 kg. Skal man ned under 20 kg så går det mye tregere. Men det handler jo om en slankemetode man trives med og får bedre helse av. Ketolysekuren og andre lignende filosofier bidrar jo både til vekttap og god helse, og inneholder mat man virkelig koser seg med.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no