Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva skal du ha på deg på 17. mai

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-11, 21:34   #26
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Har ikke peiling. Får se hva jeg har i skapet som passer.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 21:56   #27
petite fleur
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 97
petite fleur er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Håper å kunne bruke bunaden min, men foreløpig passer den IKKE.Prøvde vesten (som er det mest utilgivelige plagget av alle delene) nå på mandag, og jeg hadde ikke sjans til å få igjen knappene......Må inn minst 4 cm før det går. Men ingenting er umulig! :-)

__________________


petite fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 23:55   #28
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Østfoldbunaden min!!!

Sist jeg hadde den på meg, hadde jeg gått ned 6 kilo. Da fikk jeg den akkurat på, men den var traang...nå er det mange flere kilo borte, så gjett om jeg gleder meg til å prøve den!!

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 00:34   #29
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Skal ha på meg fine Sunnmørsbunaden min som ble sydd til meg da jeg var 14. Er første gang på mange pr at den passer!

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 00:54   #30
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Blir nok ha på seg graffern i år

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2173.JPG (306,1 KB, 14 visninger)
Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 01:18   #31
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Jeg prøvde bunaden min for første gang på årevis i påsken. Og den var blitt litt stor :O Det betyr at jeg er slankere nå enn jeg har vært i hele mitt voksne liv. Bunaden ble sydd inn det året jeg var 16 og skulle holde 17. maitale. Da hadde jeg slanket meg 15 kg med GR. Så det kom selvfølgelig kom på igjen før jeg var ferdig på videregåenda + 5 og etter det har jeg aldri vært så lavt. HURRA! Har foresten en veldig fin blå nordlandsbunad.

Men det var ikke det denne tråden handlet om. Jeg er i ROMA 17. mai. Så jeg tenker en fin kjole og flip-flopper

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 09:43   #32
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

... Jeg er i ROMA 17. mai. Så jeg tenker en fin kjole og flip-flopper

Du vinner!!!! Ah, Roma!!! Jeg vil også!!

Kan du spise gelato for meg? Byens beste is fåes i en bakgate ved Trevi-fontenen?
Kanskje gå forbi og tenke på meg?

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:43   #33
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

hmm kanskje dere kan hjelpe meg å bestemme meg? Jeg prøvde kjolen som jeg nevnte over og den passer, men den er kjempelang, og når helt ned til gulvet. Denne er i str 42 ( husker den gang jeg var str 34 jeg!) og valget er mellom den eller noe nytt hvor jeg muligens må opp i str, noe jeg ikke vil vite om engang egentlig.. huff. Her er i allefall et bilde av kjolen... Er den 17. mai materiale, eller er den litt for mye preget av jul og vinter?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_8080.jpg (543,5 KB, 20 visninger)
__________________

Regrets nye dagbok!

Sist redigert av Regret : 29-04-11 kl 10:58.
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:46   #34
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Du vinner!!!! Ah, Roma!!! Jeg vil også!!

Kan du spise gelato for meg? Byens beste is fåes i en bakgate ved Trevi-fontenen?
Kanskje gå forbi og tenke på meg?

Jeg har en venninne som sa akkurat det samme. Hun skulle merke den på kartet til meg, sa hun. Skal nok spise litt gelato for både meg og deg

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

hmm kanskje dere kan hjelpe meg å bestemme meg? Jeg prøvde kjolen som jeg nevnte over og den passer, men den er kjempelang, og når helt ned til gulvet. Denne er i str 42 ( husker den gang jeg var str 34 jeg!) og valget er mellom den eller noe nytt hvor jeg muligens må opp i str, noe jeg ikke vil vite om engang egentlig.. huff. Her er i allefall et bilde av kjolen...

Syns du så helt nydelig ut jeg. Du har jo fin figur!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:56   #35
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Jeg pleier å gå i bunad, men i år tror jeg ikke jeg kan. Ganske sikker på at den passer, men også ganske sikker på at ekenna + bunad + krykker = snofleiskjørtkantenogtryneogbrekkeandrefotenogså.. . Så det blir nok sort bukse og en eller anne fin tunika, muligens?

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:06   #36
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Tror jeg bestiller sommer og sol og sr meg en kjole

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 14:14   #37
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Bunaden min er ca 30kg unna, så den er uaktuell.
Akkurat nå er jeg der at jeg nok bare må finne meg i å ha på meg noe jeg får på meg som ikke ser alt for ille ut!

Men 17. mai blir det lell!

Det Kitt sa!

Det er 30 kilo og 20 år sidan eg sist gikk inn i bunaden, men 17. mai har det blitt likevel. Kjole, bluse/skjørt, bluse/finbukse ... det viktigste er vel at ein kler seg litt pynta i noko som ein sjølv føler seg vel i. Det er ikkje uniformsplikt på nasjonaldagen, sjølv om det iblant kjennes slik

Dersom veret blir bra skal eg gå i ein lekker blå bluse med heftig utringing og svart bukse eller kort svart skjørt til. Eg har aldri gått i bukse på 17. mai før - men no har eg så godt som aldri gått i bukse i noko anna anledning heller, da...

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 14:25   #38
kokkemor
Juniormedlem
 
kokkemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 42
Innlegg: 26
kokkemor er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Jeg skal nok ha bunaden, men den blir nok ikke så stram som den har vært de siste årene, da jeg har gått ned 10 kg nå siden januar : )

Såvidt jeg husker er det en ekstra hempe til innstramming jeg kan bruke. Da jeg giftet meg i bunad for 9 år siden måtte den sys ut litt, siden jeg hadde lagt på meg en del etter konfirmasjon. Bør kanskje prøve den, kjedelig hvis den henger og slenger!

kokkemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 02:40   #39
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Her er i allefall et bilde av kjolen... Er den 17. mai materiale, eller er den litt for mye preget av jul og vinter?

Den er jo midt i blinken nå i vår! Både fargen og fasongen. Kanskje du kan ha en kort beige jakke e.l utenpå?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skal kutte ut Pepsi max og trenger bare at noen skal si "LYKKE TIL!" MinMort Ketolysekuren 64 05-06-10 19:27
Når vi skal på påskeferie, hva skal jeg gjøre da? Seba-stina Lavkarbo generelt 15 26-02-10 19:17
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no