Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Skravletråd for gravide

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-11, 23:54   #201
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

Takk for forståelsen

Har igrunn liten lyst til keisersnitt, men hallo, en måte må babyen bli født på

Forresten, er feber farlig for babyen? Har følt meg litt febersyk de siste dagene.

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 23:57   #202
Caprifolium
Medlem
 
Caprifolium sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 54
Caprifolium er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Ja, der signerer jeg Carisma!

Både Yoya og pusteøvelser (noe du også lærer innen Yoga) har hjulpet meg veldig i situasjoner hvor jeg har "mistet kontakten med meg selv", som du formulerer det, noenkiloformye.
Det skader ikke å prøve, eller prøve igjen. Det må også jobbes med kontinuerlig, det er en evne du kan trene opp. Ikke gi opp!

__________________
Caprifolium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF tilpasset graviditet. Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 00:00   #203
Caprifolium
Medlem
 
Caprifolium sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 54
Caprifolium er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.


Forresten, er feber farlig for babyen? Har følt meg litt febersyk de siste dagene.

Nei

__________________
Caprifolium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF tilpasset graviditet. Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 00:34   #204
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Har igrunn liten lyst til keisersnitt, men hallo, en måte må babyen bli født på

Ja, ut må'n jo

Jeg endte med hastekeisersnitt, og syns det var veldig greit! Aldri hatt noe spesielt forhold til det med fødsel. Er selv født med keisersnitt også, uten at jeg tror det har gitt meg noen varige mèn....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 01:46   #205
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Caprifolium, her.

Nei

Så bra, nå ble jeg lettet

Fødsel er igrunn et spennende tema. Min mor fødte på et par-tre timer med begge oss barna, så om jeg ligner henne er det i alle fall raskt over

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 07:06   #206
Caprifolium
Medlem
 
Caprifolium sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 54
Caprifolium er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Fødsel er igrunn et spennende tema. Min mor fødte på et par-tre timer med begge oss barna, så om jeg ligner henne er det i alle fall raskt over

Ja, det er et spennende tema, jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig denne gangen og jeg tror du kan håpe på at du likner mye på din mor i forbindelse med fødsel. Det sier i hvert fall de fleste at er et utsagn som stemmer. Jeg kan bekrefte det for min egen del.

Pleier ikke å være privat her inne, men jeg fikk lyst til å dele en ting, så du skal vite hva jeg snakker om, liksom
Jeg syntes det var utrolig GØY å føde, og jeg fødte to babyer- med en halvtimes mellomrom!
3 min etter det igjen lå jeg og gliste, med tomlene opp.

Våg å håp, og våg å fokuser på at du skal få en fantastisk opplevelse. Jeg tror veldig på kvinners fødekraft, og på at vi mobiliserer krefter vi kanskje ikke engang vet vi innehar når det virkelig gjelder under fødselen. Men det hjelper utrolig godt å forberede seg.

God bedring med feberen, forresten!
Har du det godt med magen, for tiden, noenkiloformye? Er formen fin?
Ha en god dag!

__________________
Caprifolium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF tilpasset graviditet. Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 16:53   #207
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Caprifolium, her.

Ja, det er et spennende tema, jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig denne gangen og jeg tror du kan håpe på at du likner mye på din mor i forbindelse med fødsel. Det sier i hvert fall de fleste at er et utsagn som stemmer. Jeg kan bekrefte det for min egen del.

Pleier ikke å være privat her inne, men jeg fikk lyst til å dele en ting, så du skal vite hva jeg snakker om, liksom
Jeg syntes det var utrolig GØY å føde, og jeg fødte to babyer- med en halvtimes mellomrom!
3 min etter det igjen lå jeg og gliste, med tomlene opp.

Våg å håp, og våg å fokuser på at du skal få en fantastisk opplevelse. Jeg tror veldig på kvinners fødekraft, og på at vi mobiliserer krefter vi kanskje ikke engang vet vi innehar når det virkelig gjelder under fødselen. Men det hjelper utrolig godt å forberede seg.

God bedring med feberen, forresten!
Har du det godt med magen, for tiden, noenkiloformye? Er formen fin?
Ha en god dag!

En slik fødeopplevelse vil jeg og ha!
Jeg er en del kvalm, men ikke i nærheten av sist gang. Utrolig deilig!
De sier vel at lite kvalme er tegn på guttebaby? Håper igrunn på gutt, men det er mest fordi syndromet som rammet den lille jenta vår kun går på jenter.

Ha en fin dag du og

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 18:21   #208
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

En slik fødeopplevelse vil jeg og ha!
Jeg er en del kvalm, men ikke i nærheten av sist gang. Utrolig deilig!
De sier vel at lite kvalme er tegn på guttebaby? Håper igrunn på gutt, men det er mest fordi syndromet som rammet den lille jenta vår kun går på jenter.

Ha en fin dag du og

Ikke for å være kjip, men jeg var kvalm til uke 28, og fikk en gutt... . Som forøvrig ble født uke 33, så jeg var bare ikke-kvalm i 5 uker.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 18:25   #209
Caprifolium
Medlem
 
Caprifolium sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 54
Caprifolium er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Og jeg var overhodet ikke kvalm med to gutter
Nå var jeg rimelig kvalm de første 3 mnd, ...er det jente tro?
Blir spennende å se.
Håper du får oppleve et problemfritt svangerskap denne gangen, noenkiloformye. Unner deg det!

__________________
Caprifolium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF tilpasset graviditet. Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 18:37   #210
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

Ja tiden vil vise. Jeg blir overhodet ikke lei meg for å få en jente altså
Skal ha ny ultralyd i uke 12, og skal på forhånd ta en blodprøve slik at vi kan finne ut risikoen for kromosomfeil. Blir veldig spennende, og jeg gleder meg til å få det overstått. Tiden gikk så fort helt til jeg fikk innkalling til UL, nå går den veeeldig sakte

Takk for det Caprifolium

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 18:33   #211
Caprifolium
Medlem
 
Caprifolium sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 54
Caprifolium er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Tiden gikk så fort helt til jeg fikk innkalling til UL, nå går den veeeldig sakte

Ja, det kjenner jeg igjen.... nå tikker tiden alt for sakte av sted...
Litt kjedelig tid av svangerskapet igrunn
Vi har vært på en liten smugtitt for mange uker siden, ville bare slå fast at det var én denne gangen
Men jeg kjenner jeg er spent og forventningsfull likevel.

Det er deilig å ha begynt å kjenne litt liv, men jeg gleder meg til det blir mer og sterkere, da blir det så mye mer virkelig.

Hvordan går det med kostholdet forresten, gravide damer?
(Hvis det er noen flere enn oss her da, noenkiloformye)
Jeg synes jeg lever godt som gravid på lavkarbo. Spent på om vektoppgang vil holde seg stabil og i "nedre del av skalaen". Så langt har jeg gått opp ca 2 kg, og er snart 17 uker. det er jeg fornøyd med, og stresser ikke med vekt.

__________________
Caprifolium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF tilpasset graviditet. Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 20:18   #212
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

Kosthold......?
Det kommer an på dagsformen igrunn.
Hadde egg til frokost, ble bare kvalm av det. Måtte til slutt få mannen til å
kjøpe French Fries, og det hjalp. Dårlig med lavkarbo her i gården, men håper
jeg kommer meg tilbake dit når kvalmen begynner å gi seg.
Satser på at det skjer snart (positiv tenking, hihi ^^ )

Så herlig at du kjenner liv <3 Gleder meg til det skjer med meg og

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 22:07   #213
Caprifolium
Medlem
 
Caprifolium sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 54
Caprifolium er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Du kommer nok tilbake til lavkarbokostholdet ditt når du er klar, hvis du ønsker det.
Jeg hadde noen uker jeg også, hvor det eneste som fristet var ristet brød med smør, grønne epler og farris
Nå er jeg tilbake i gjenge igjen, og har mye mer energi! Digg!

Ja, gled deg til å kjenne liv, det er ikke såå mange ukene igjen til du kan kjenne en liten sommerfugl....

__________________
Caprifolium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF tilpasset graviditet. Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 23:02   #214
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

Har vært fysen på French Fries, vaffler, grønnsakssuppe fra Toro, skuffkake og nuddler i dag. Utrolig gøy igrunn, kjenner at jeg er gravid
Så bra at du kom deg tilbake til lavkarbo! Hvor mange karber sånn ca holder du deg på?

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 16:11   #215
Caprifolium
Medlem
 
Caprifolium sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 54
Caprifolium er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Tilbake etter et par dager høstferie, liten Norgesturné
Veldig hyggelig, men ikke bra for kostholdet... Selv om jeg prøver å planlegge godt, så blir det såå vanskelig når man skal bo hos folk med et vanlig norsk kosthold. Jeg føler at jeg skeier ut når jeg spiser brød til frokost nå, for ikke å snakke om hvor mye halsbrann jeg får og oppblåst mage
-og det er kjipt å skulle virke altfor sær og uhøflig hos folk en ikke kjenner så godt.
På en måte er det jo litt interessant også, og se hvor mye kostholdet påvirker, og sånn sett utrolig godt å være hjemme igjen på eget kjøkken.

Vanligvis prøver jeg å ligge på maks 72 g kh, noenkiloformye. Prøver å ikke komme over det, da jeg ikke ønsker å kutte fett, men noen dager gjør jeg nok det. Jeg teller stort sett ikke.
Du da? Fortsatt kvalm og vanskelig å tenke lavkarbo?
Sender noen gode tanker din vei, og håper du får sklidd på riktig spor igjen snart, man får det merkbart bedre når en klarer lavkarbo også som gravid!

__________________

Sist redigert av Caprifolium : 07-10-11 kl 16:56.
Caprifolium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF tilpasset graviditet. Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 19:56   #216
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

Hehe, kjenner til oppblåsthet ja ^^
Her går det lite bra med lavkarbo, men merker at jeg ikke er så kvalm i dag så kanskje ting begynner å bedre seg nå!
Tror jeg har hatt en sterk reaksjon på hvetemel. Spiste pannekaker 2 ganger på en dag (åååå så godt) men ble utrolig dårlig den natta Elsker pannekaker Det er bare ikke det samme med lavkarbopannekakene av egg og fløte. Merker jo hva kroppen min liker best; det er lavkarbo. Men altså.... pizza, pannekaker, godis, is, pasta..... Det er jo så godt

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 10:32   #217
Caprifolium
Medlem
 
Caprifolium sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 54
Caprifolium er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Heldigvis elsker jeg lavkarbopannekakene jeg lager, og har også funnet frem en pizzaoppskrift når nøden blir stor.
Jeg savner virkelig ikke pasta og ris og snop etc, det er bare så jævlig for kroppen min at det ikke er noe problem å avstå.
Håper du får inspirasjon av den kjipe hvetemel-reaksjonen din!

__________________
Caprifolium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF tilpasset graviditet. Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 22:48   #218
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

Jeg venter på cravings for egg og bacon ^^

Hvordan går svangerskapet så langt?

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 11:56   #219
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skravletråd for gravide

Tenk. Nå er det bare noen få arbeidsuker igjen, og så går jeg ut i "offisiell" permisjon, istede for aktiv sykemelding :O

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 11:58   #220
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Jeg venter på cravings for egg og bacon ^^

Hvordan går svangerskapet så langt?

Tja det går nå. Er bittelitt tungt, men jeg er åpenbart en av de som ikke får spesielt med mage, med mindre den har tenkt å skyte fart i de siste ukene. Den er sånn bittelitten og jeg kan bruke stor tunika så ser man det ikke spesielt godt. Jeg vil legge til at av mine 55 kg vektreduksjon så veier jeg nå 45 kg mindre enn toppvekta mi og finner det fremdeles tungt. Tenk hvor tungt det måtte ha vært for kroppen min for noen år siden... =/

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 12:39   #221
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Tenk. Nå er det bare noen få arbeidsuker igjen, og så går jeg ut i "offisiell" permisjon, istede for aktiv sykemelding :O

Da jeg var så langt som du er nå var jeg to dager unna fødsel! men det visste jeg heldigvis ikke.
Nyt hver eneste dag nå selv om det blir tyngre. Og hvil MYE!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 14:22   #222
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Da jeg var så langt som du er nå var jeg to dager unna fødsel! men det visste jeg heldigvis ikke.
Nyt hver eneste dag nå selv om det blir tyngre. Og hvil MYE!

Har ei venninne osm egentlig hadde termin på mandag, altså den 17. Så blid og fornøyd trasket hun til jordmor morgenen 30. september. Skrev på facebook 14.30 om besøket og at han var liten etc og at nå var det jo bare litt over to uker igjen, neste jordmorbesøk etc. 21.40 la hun ut bilde av lillegutten =). Han kom litt overraskende på mammaen sin gitt. Håper hun var veldig veldig heldig for hun sier at fødselen var nada å grue seg til. Jada, han kom jo i rakettfart lissom. Er vel kanskje verre om man ligger i to døgn og prøver å få tassen ut

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 16:40   #223
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skravletråd for gravide

Jeg eeeer så lei. Jeg vilbare ha drittmat om jeg vil ha mat i det hele tatt. Er konstant stappa, tisser hele tiden, føler meg alt annet enn top notch og har vondt og blablabla. BLÆH!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 16:52   #224
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Og myeeeeeeeeeee verre skal det bli

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 16:59   #225
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Og myeeeeeeeeeee verre skal det bli

Snille Nellie

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kven er med som er gravide lavkarbofolk? Konkelimonke Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 26 07-09-11 10:24
Treningstråden for gravide Carisma Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 23 20-07-11 12:34
Reviderte kostholdsråd for gravide Bæret Nyheter / media 1 09-05-10 12:26
Krom, ikke for gravide? 4711 Kosttilskudd 1 02-02-10 13:23
hva med gravide?? syl Lavkarbo generelt 5 10-09-04 16:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no