Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-10, 15:26   #3426
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Barn er kjøtt, så barn er jo lavkarbo. Men har en liten mistanke om at noen kommer til å stoppe deg før eller senere hvis du prøver deg.

Hahahaha! Og jo mindre de er, jo mer fett har de på kroppen . Fydda ...
Artig skilt, gitt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-09-10, 15:49   #3427
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvalpefett blir brått attraktivt...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 19-09-10, 15:51   #3428
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som skal teste DENNE restauranten??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 19-09-10, 19:54   #3429
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har en fløyelsjakke, som det står "dry cleaning only" på, men lurer på om det finnes noe program jeg kan bruke på vaskemaskina, da rens blir for dyrt? Ullvask, kan det gå?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-09-10, 20:08   #3430
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg pleier å "hurtigrense" med strykejern og våt fille (evt med vaskepulver på), som når man presser ting. Siden det er fløyel kan det være greit å gjøre på insida kanskje?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-09-10, 20:18   #3431
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg pleier å "hurtigrense" med strykejern og våt fille (evt med vaskepulver på), som når man presser ting. Siden det er fløyel kan det være greit å gjøre på insida kanskje?

Hmm ... Nå er det sånn at jeg ... host ... har spydd på den, så jeg tror ikke det holder .
Men jeg kom på at jeg vasket fløyelsgardinene mine på ullvask, så jeg tror jeg gir det et forsøk. Den kostet uansett bare 89 kr på Fretex, men selvfølgelig dumt om den skulle gå i stykker, for det er en av mine favorittjakker.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-09-10, 20:22   #3432
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det som skjer er vel evt at den blir mindre "fløyelete", og ser slitt ut... Er det noe håndvaskprogram med 30 grader evt?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-09-10, 20:27   #3433
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det som skjer er vel evt at den blir mindre "fløyelete", og ser slitt ut... Er det noe håndvaskprogram med 30 grader evt?

Den er matt i utgangspunktet, og allerede en smule slitt (den var ubrukt da jeg kjøpte den, da, selv om jeg kjøpte den på en brukthandel). Aner ikke om det er noe håndvaskprogram, ikke så lett å tolke, den vaskemaskina mi . Det gikk i alle fall bra med gardinene mine.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-09-10, 20:44   #3434
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvis det er vanlig fløyel burde det gå helt bra.

Jeg har vasket mange plagg i maskin som det egentlig står "rens" på. Brudekjolen jeg kjøpte brukt tålte faktisk ikke rensingen den....lim som holdt sammen blomsterpynt løsnet og jeg måtte sy fast alt for hånd, gøy jobb en uke før bryllupet altså.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-09-10, 21:37   #3435
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei jeg lurer på om det er noen her som bruker diett.no?

Jeg la inn i dag at jeg ikke skulle spise mer enn 1500kcal om dagen. Nå står det på alle dagene mine slik: "Energi > 508" på ALLE! hadde skjønt det hvis det var for lite for akkurat den dagen, men er jo likt på alle dagene selv om kaloriene er forskjellige... har lagt ved bilde, hvis noen kan forklare meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ta inn hele skjermen 19.09.2010 213332.bmp.jpg (110,9 KB, 13 visninger)
__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 19-09-10, 21:38   #3436
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har en fløyelsjakke, som det står "dry cleaning only" på, men lurer på om det finnes noe program jeg kan bruke på vaskemaskina, da rens blir for dyrt? Ullvask, kan det gå?

Jeg hadde garantert slengt den inn på ullprogram, jeg har aldri renset noe som helst tror jeg. Selv dressen til eksen gikk i vaskemaskina på ullprogram selv om det sto rens på den, var like fin etterpå den. Jeg sa det jo ikke til ham før etterpå da.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 19-09-10, 21:52   #3437
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg hadde garantert slengt den inn på ullprogram, jeg har aldri renset noe som helst tror jeg. Selv dressen til eksen gikk i vaskemaskina på ullprogram selv om det sto rens på den, var like fin etterpå den. Jeg sa det jo ikke til ham før etterpå da.

Ok, bra! Jeg tror det er det mamma gjør med alt som det står rens på også . Har også et syntetisk "pels"pledd som trenges å vaskes snart, og den står det også at kun kan renses, men moren min vaska den på ullprogram, og den så like fin ut også. Jeg tror jeg tar sjansen .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-09-10, 22:46   #3438
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Hei jeg lurer på om det er noen her som bruker diett.no?

Jeg la inn i dag at jeg ikke skulle spise mer enn 1500kcal om dagen. Nå står det på alle dagene mine slik: "Energi > 508" på ALLE! hadde skjønt det hvis det var for lite for akkurat den dagen, men er jo likt på alle dagene selv om kaloriene er forskjellige... har lagt ved bilde, hvis noen kan forklare meg.

Har du lagt inn noe vektmål? Dersom du har skrevet inn et vektmål med dato, regner den ut hvor mye kalorier du trenger for å gå ned, og så går den etter det.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 19-09-10, 23:03   #3439
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Om du med HF mener humanistisk fakultet, så jo, jeg gikk der på historie en periode. Men har nå hoppet ut i arbeidslivet istedet, siden jeg ikke visste helt hva jeg kom til å bli etter 3-5 år med historie.

Hahaha. Ja, det vi drive med e å opplyse HFstudenta ka dei kan gjere med utdanninga si.. Så kanskje du kunne funne det ut på et seminar hos oss :P

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-09-10, 01:45   #3440
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg får av og til hvite prikker på innsiden av kinnene. De oppstår ofte hvis jeg biter meg selv, men kan oppstå helt av seg selv også og er veldig vonde. Noen som vet hva dette kan være eller vet om noe som hjelper?
Har hørt med tannlegen og fikk for noen år tilbake et middel som hjalp, men det produseres ikke mer...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 20-09-10, 06:14   #3441
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

typen min kaller det ulcers. han får det av og til, og listerine munnvann hjelper! det er fryktelig sterk dog, jeg må blande den ut med vann for å greie å bruke den..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 20-09-10, 07:28   #3442
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg får av og til hvite prikker på innsiden av kinnene. De oppstår ofte hvis jeg biter meg selv, men kan oppstå helt av seg selv også og er veldig vonde. Noen som vet hva dette kan være eller vet om noe som hjelper?
Har hørt med tannlegen og fikk for noen år tilbake et middel som hjalp, men det produseres ikke mer...

Jeg har også tidvis vært veldig plaget med sånne - for min del tror jeg det må være en slags allergireaksjon på enkelte tannkremer. (Sensodyne er i alle fall på lista over de jeg ikke tåler, og i alle fall to nederlandske typer jeg ikke husker navnet på ) - Men det finnes noe på apoteket som kan hjelpe! Sist jeg opplevde dette kjøpte jeg inn en Nycomed Aloclair gel, "mot munnskold, stomatitt og små sår i munnen". Det lå godt synlig i munnpleie/hygiene-hylla.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 20-09-10, 08:54   #3443
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg får av og til hvite prikker på innsiden av kinnene. De oppstår ofte hvis jeg biter meg selv, men kan oppstå helt av seg selv også og er veldig vonde. Noen som vet hva dette kan være eller vet om noe som hjelper?
Har hørt med tannlegen og fikk for noen år tilbake et middel som hjalp, men det produseres ikke mer...

Det kan skyldes at det er "såpe" i mange tannpasta'er. Kjøp en såpefri på helsekost og se om det hjelper.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat
Gammel 20-09-10, 08:58   #3444
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg får av og til hvite prikker på innsiden av kinnene. De oppstår ofte hvis jeg biter meg selv, men kan oppstå helt av seg selv også og er veldig vonde. Noen som vet hva dette kan være eller vet om noe som hjelper?
Har hørt med tannlegen og fikk for noen år tilbake et middel som hjalp, men det produseres ikke mer...

After eller munnskold? Min kjære får det om han spiser for mye kaviar eller for mye sjokolade. Mener å ha lest at b-vitaminer kan forebygge om man er plaget.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 20-09-10, 11:10   #3445
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Har du lagt inn noe vektmål? Dersom du har skrevet inn et vektmål med dato, regner den ut hvor mye kalorier du trenger for å gå ned, og så går den etter det.

Ja jeg har det. så jeg må miste 508 kcal om dagen da sikkert. eller betyr det at jeg ikke skal spise mer enn 508kcal om dagen?? det er jo kjempelite...

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 20-09-10, 11:47   #3446
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man være allergisk mot kondomer??

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 20-09-10, 11:51   #3447
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Kan man være allergisk mot kondomer??

Man kan i alle fall være allergisk mot latex, ja - men tror det finnes latexfrie kondomer, som alternativ?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 20-09-10, 12:38   #3448
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Kan man være allergisk mot kondomer??

Absolutt. Det ein reagerer på da er sannsynlegvis latex som er eit vanleg tilvirkningsmateriale for slike og latex-allergi er slett ikkje uvanleg!

Det finst garantert latexfrie kondomar om du går på apoteket eller ei forretning med godt utvalg i slikt (t.d. Kondomeriet?) vil du sikkert få hjelp med allergifritt merke.

Lite klipp frå ung.no:

Sitat:

Hvis du er allergisk mot latex kan du få kløe, samt rød og sår hud. På apoteket kan du få tak i kondomer som er laget av uretanplast. Disse kan du bruke, selv om du er allergisk mot latex. De er tynnere og sterkere enn vanlige kondomer

__________________


Sist redigert av Zillah : 20-09-10 kl 12:42. Årsak: Tillegg/kilde
Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 20-09-10, 12:44   #3449
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Ja jeg har det. så jeg må miste 508 kcal om dagen da sikkert. eller betyr det at jeg ikke skal spise mer enn 508kcal om dagen?? det er jo kjempelite...

Det er nok utregningen på diett.no som mener du skal spise 508 kcal om dagen ja. Men du må for all del ikke finne på å spise så lite! Jeg ville heller tatt bort det vektmålet, så slipper du de røde tallene

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 20-09-10, 20:55   #3450
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har det visst med å overspise vitamina for tida. Viss eg ete fire vitaminbjørna istedet for to, gjer det nåke? Eg var litt godtesjuk Huff. Har vært skikkelig svolta i dag og heve inn på med masse greier. Ete en halv pose bacongull og. Og ete yoghurt med heimelaga (sukkerfri) plommesylte. Men eg vil ha meir. Satt å lurte på om eg skulle ta en vitaminbjørn til... Men skal la være Kanskje eg ikkje va så svolten. Mest godtesjuk. Hahaha

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no