Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Oppmuntring til besvær?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-08, 19:52   #1
Nynne
Medlem
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 51
Innlegg: 54
Nynne er på en erverdig vei

Oppmuntring til besvær?

Det er flere av de jeg omgås daglig som vet at jeg har gått over til lavkarbo kosthold. Men til nå har jeg gått ned knappe to kg, og jeg har myyye å ta av. Så det er begrenset hvor stor effekt disse to kiloene KAN ha tenker jeg.
Og istedet for "skaldemans tråd" har jeg en "delmåls-bukse" som jeg skal kunne komme inn i, lukke OG være fornøyd med når jeg ser meg i speilet. Og pr nå er ikke det målet nådd.

Vel, det som er er at flere av de rundt meg sier "jeg kan godt se du har begynt å ta av ja". Men det er vel ikke mulig? Ikke ser jeg det selv, ikke ser mannen min det. Men datteren min på 9(som kun vet at jeg har kuttet ut sukker og snop) påstår at jeg har mindre mage.

Men hvordan er det mulig at DE ser det og ikke jeg? Eller er det bare oppmuntring til besvær?

__________________




Nynne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo........ Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 20:14   #2
Nillomien
Seniormedlem
 
Nillomien sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 39
Innlegg: 805
Nillomien er ny på veien

Sv: Oppmuntring til besvær?

Det kan godt hende hun ser det.. Måler du deg? er ikke allitd vekta går ned men cm istede..

__________________


Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 20:39   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Oppmuntring til besvær?

Det er absolutt veldig mulig at de ser det. Jeg kan se det på mannen min med en gang han går i ketose, det er veldig tydelig. To dager, og det er veldig synlig. Og når det gjelder folk rundt meg, så har jeg opplevd at enkelte ikke går ned i vekt, men det synes kjempegodt på dem likevel (cm og mindre "oppblåst"), men de ser det overhodet ikke selv.

Så bare vær glad for at de ser det du.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 23:55   #4
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Oppmuntring til besvær?

Det synet du har på deg selv trenger ikke å være i samsvar med det andre ser, og det som er riktig. I dette tilfellet, dessverre. Stol på dem som er rundt deg, du, og lykke til videre

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no