Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Laus hud med Ketolyse?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-06-10, 23:36   #1
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien
Question

Laus hud med Ketolyse?

Iiiik? kommer dette til skje????

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 23:41   #2
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Laus hud med Ketolyse??

vel, går du ned 20 kilo, enten det er ketolyse eller noe annet så kan det vel være fare for litt løshud ,men for deg som er så ung er det ikke sikkert skaden blir stor ,men trimmer du og strammer opp samtidig tror jeg nok alt blir bra,, kommer også ann på hvor fort du går ned ,, huden skal jo også få tid til og følge med

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 23:45   #3
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Laus hud med Ketolyse??

Ja...UT å trimme da! hihi Er det mange av dere som driver å trapper opp med karbs etterhvert?

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 08:30   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Laus hud med Ketolyse??

Hei
Jeg var vel i mitten av førtiårene da jeg gikk ned 29 kg uten å få hud "til overs". Jeg mosjonerte moderat, stort sett med raske spasereturer og noe stavgang. Så det er ikke bare unge som kan slanke seg uten å få hud til overs. Har man "fettforkle" altså at magen henger nedover bukselinningen i utgangspunktet, vil ingen form for slanking kunne fjerne dette "overheng" bare lage det tynnere, da må det kniv til.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 08:37   #5
MadamMim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 236
MadamMim er på en erverdig vei

Sv: Laus hud med Ketolyse??

Jeg har snart tatt av 20 kg - og absolutt ingen løshud her.. :-D

__________________


25 kg er borte på lavkarbo i 2010. Nå starter dansen om å få vekk de siste 15 kg!! :-)

Startdatoen nå er 18. juli 2011! Følg meg i journalen min
MadamMim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 12:01   #6
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Laus hud med Ketolyse??

awww Bra! Men Jeg synes magen min er helt rar... så vi får se om den blir fin noen gang!!!!!!!!!!!!!

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 12:08   #7
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Laus hud med Ketolyse??

Jeg har gått ned 26 kilo uten å få noe løshud. Og jeg er 46 år! Men jeg har gått ned over tid da, 1 1/2 år. Har hele tiden trimmet moderat, men jevnlig. Gåturer med staver og noen sykkelturer. Leggene mine er blitt rimelig faste

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 12:27   #8
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Laus hud med Ketolyse??

Klart at det er en viss fare for løshud uansett hvilken slankemetode man bruker. Løs hud etter slanking er ikke noe som er spesifikt for en slankemetode. Det er noen faktorer som gir fordeler og ulemper.

Bla;
- om du røyker
- om du drikker nok vann
- hvor gammel du er
- hvor lenge du har vært overvektig
- Om du gir huden din nok fuktighet
- hvor raskt du går ned i vekt.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 12:35   #9
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Laus hud med Ketolyse??

Klart. Ser den. får håpe på det beste!!! hvis ikke får jeg legge meg under kniven:P

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 12:56   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Laus hud med Ketolyse?

Det er uansett bedre med litt løshud enn å gå rundt med mye overvekt .
Jeg for min del har strammet opp ganske mye og er i dag rimelig fast i fisken, uten å ha gjort noe særlig for det. Nå har jeg hatt et sent vekttap, men har gått ned noe over tjue kg, og har brukt en del tid på det. Jeg trener ikke nevneverdig, litt yoga, samt at jeg går en del, og *host*, jeg røyker som en skorstein, mulig jeg hadde vært enda strammere om jeg ikke hadde gjort det .
Men det er så mange faktorer som spiller inn. For min del tror jeg det f.eks har mye med gener å gjøre, for ingen av foreldrene mine som er i femti- sekstiårene har rynker å snakke om, jeg er tredve og har knapt en strek i ansiktet. I tillegg skylte jeg magehuden med kaldt vann etter hver dusj og masserte den med fet krem etterpå den første tiden da jeg gikk ned som mest. Det er mulig det hjalp, ettersom det gir bedre blodomløp, noe som er viktig for elastisiteten i huden.

Og til sist, du er ganske ung! Du har de aller beste forutsetninger .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 12:59   #11
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien
Cool

Sv: Laus hud med Ketolyse?

Hmm.. JA! Må innrømme å si at min mor ser veldig bra ut etter å ha født 6 barn da. synes ikke magen hennes er noe ille å hun er over 50! så får håpe jeg har gode gener..hihi

Har pleid å trene MYE da. så får starte på igjen å stramme opp
Har holdt på med kickboxing oxo, å det er noe jeg kunne tenke meg å begynne på igjen. Da lover jeg dere at du blir stram ass

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 13:05   #12
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Sv: Laus hud med Ketolyse??

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Jeg var vel i mitten av førtiårene da jeg gikk ned 29 kg uten å få hud "til overs". Jeg mosjonerte moderat, stort sett med raske spasereturer og noe stavgang. Så det er ikke bare unge som kan slanke seg uten å få hud til overs. Har man "fettforkle" altså at magen henger nedover bukselinningen i utgangspunktet, vil ingen form for slanking kunne fjerne dette "overheng" bare lage det tynnere, da må det kniv til.
Lykke til
Torkil

Hva er kriteriet for å få operasjon på "forkle"? Er over 50 år, men ikke fornøyd med magen! Har problemer med å vise meg naken og i bikini, selv om jeg selvfølgelig innser at jeg ikke er 18 lenger.... Trimmer ganske mye (turgang), så beina er det ingenting i veien med.

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 13:06   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Laus hud med Ketolyse??

Opprinnelig lagt inn av LiMe, her.

Hva er kriteriet for å få operasjon på "forkle"? Er over 50 år, men ikke fornøyd med magen! Har problemer med å vise meg naken og i bikini, selv om jeg selvfølgelig innser at jeg ikke er 18 lenger.... Trimmer ganske mye (turgang), så beina er det ingenting i veien med.

Jeg har inntrykket av at det er individuelt fra region til region hvor mange cm fettforkle man må ha for å få det offentlig dekket, men tanken er jo at det skal være fysisk plagsomt -at det gir utslett o.l. Ta en tur til legen din og se om han kan gi deg en henvisning. Ellers er alternativet å ta det privat, men da koster det jo deretter også.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 13:12   #14
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Laus hud med Ketolyse?

Hei
Enig, det varierer, noen sir 15 cm omslagsfold. Andre bare at man må være plaget psykisk eller ved gjentatte infeksjoner (sopp) som man kan ha behandlet på egen hånd med soppkrem. ( daktakort eller lamisil)
Hør med legen.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 16:30   #15
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Laus hud med Ketolyse?

Forresten! Torkil: Håper du nyter Arendals-været! Jeg skal snart vende hjemover på ferie der selv Gleder meg veldig!

Hilsen bortkommen Ændalitt.

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 17:59   #16
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: Laus hud med Ketolyse?

Jeg er liten (1.60) og veide 88 kg, med stort sett det meste av overvekten samlet på midten. Har gått ned over 20 kg raskt og har ingen løs hud på magen eller andre steder.

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 18:20   #17
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Laus hud med Ketolyse?

Wow! flink du er!!!

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 18:43   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Laus hud med Ketolyse??

Opprinnelig lagt inn av LiMe, her.

Hva er kriteriet for å få operasjon på "forkle"? Er over 50 år, men ikke fornøyd med magen! Har problemer med å vise meg naken og i bikini, selv om jeg selvfølgelig innser at jeg ikke er 18 lenger.... Trimmer ganske mye (turgang), så beina er det ingenting i veien med.

Få legen din til å henvise deg direkte til et privat sykehus som har avtale med staten om bukplastikk, da går det mye raskere og de er mindre strenge. Eller, de er mer strenge nå enn da jeg ble operert i fjor (bukplastikk), men jeg ville tatt det privat altså. Aleris i Oslo kan du bli direkte henvist til. Medi3 i Ålesund også tror jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no