Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-08-08, 11:35   #526
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg er også med i NKPF Men jeg var nok et mer aktivt medlem før.

Kroppen finner dit den vil være med tid og stunder! Masse lykke til

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 15:19   #527
Tundeh
Medlem
 
Tundeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Klepp
Alder: 49
Innlegg: 168
Tundeh er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Heisann.
Målsetting:
Ca 100Kg. altså en total nedgang på 48,8
I Følge BMI bør jeg veie 84,5 men da blir jeg nok seende snål ut.

Eg syntes også BMI var litt snål. eg må ned i 80-82, mens eg sjøl kanonfornøyd hvis eg kommer under 100.

Man får stå på, eg syns dette blir det rette for meg. Så da får tiden vise seg. Når man jobber på Anlegg og får tildelt mat 4 ganger om dagen. Så er det en utfordring å ikke spise alle den karbo maten.
Heldigvis var det Egg og Bacon til frokost i morges

__________________


Tundeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 20:34   #528
mini me
Medlem
 
mini me sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 52
Innlegg: 63
mini me er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei folkens
Jeg er en dame, er 163 høy, og veidde 96 kilo da jeg startet med Ketolyse for knappe 14 dager siden. Jeg har tidligere vært oppi 116 svært ulykkelige kilo, og klart å gå ned 30 kilo da. Så etter etter noen års seriøs sukkerfyllekule har jeg bestemt meg for å gå ned 30 kilo i første omgang. Jeg har i grunn ikke ambisjoner om å få av noe mer, da jeg har svært kraftig kropp og får store muskler. Men gleder meg til å bli slank, for den har vi ikke sett før

Ellers må jeg nevne at jeg er svært glad for at dette forumet er her, og for alle de kloke og hyggelige menneskene som er villige til å dele sine erfaringer med oss andre.

__________________
Startdato: 03.07.2009



All is well and getting weller.
mini me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 21:03   #529
Tundeh
Medlem
 
Tundeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Klepp
Alder: 49
Innlegg: 168
Tundeh er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei og velkommen hit Mini_me.

Eg e også glad for dette forumet og all den hjelpen man kan lese seg til =)

__________________


Tundeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 10:26   #530
Amine
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 3
Amine er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Heisann.
Jakten på 85kilosgrensa er i gang. Endelig.
Etter mange år med en sykdom som ingen forstår seg på, er sykdommen plutselig borte, og jeg er klar til dyst.
Har ikke kunnet gå på dietter/ kurer tidligere, så gleder meg til å sette i gang.
Vekta viste 142 for 8 dager siden, nå 137,7, så det er en god start. Startet på Ketolyse for 3 dager siden- det er jo en "drømmekur".
Kollegene er misunnelige på matpakka mi, og jeg begynner å like meg på kjøkkenet. Lovende...

Dette er et flott nettsted, og motivasjonen øker jo mer jeg leser her. Deres erfaringer er fantastiske å ha med på veien- TAKK!

__________________
Amine

Amine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nå er det EasyLife! Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 17:40   #531
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Bra, Amine. Når du kjenner formen / lettheta komme, kan du spe på med litt gåing drøye 20 minutter sammenhengende hver dag. Dette hjelper utrolig på den videre nedgangen.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 17:50   #532
Amine
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 3
Amine er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Bra, Amine. Når du kjenner formen / lettheta komme, kan du spe på med litt gåing drøye 20 minutter sammenhengende hver dag. Dette hjelper utrolig på den videre nedgangen.

Jeg trener nesten hver dag. går en del i fjellet, men er mye på helsestudio. Det har jeg vært i mange år, men grunnet sykdom har kiloen holdt seg (og økt...).
Ellipsemaskinene er fantastiske til kondisjonstrening, og veldig bra for overvektige. Også er de mye artigere enn tredemøllene. Anbefales til alle!!

__________________
Amine

Amine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nå er det EasyLife! Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 14:39   #533
lyra
Nytt Medlem
 
lyra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 8
lyra er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Blir imponert over mange her!

Er altså lyra og ble medlem i dag. Startet i juni etter å ha fått diabetes i mai. Skal ned 45 kg til sammen om jeg skal godt innenfor normalvekt, så satt målet der. 9 av de er unnagjort.

Lang vei å gå, men har tenkt å ha det mest mulig bra på den veien!

__________________


lyra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Atkins-inspirert Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 17:44   #534
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

ACh zo, enda en medDiabetisist :-)
Diabetes 2 formoder jeg?
Har vist om min siden November, og er nogle kilo lettere. Skal ned 20 til, men stresser ikke. Spiser fedonmaten min og trimmer. Væ hilset Lyra.

Amine, har du prøvd å pushe litt jern da?

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 20:01   #535
lyra
Nytt Medlem
 
lyra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 8
lyra er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

ACh zo, enda en medDiabetisist :-)
Diabetes 2 formoder jeg?
Har vist om min siden November, og er nogle kilo lettere. Skal ned 20 til, men stresser ikke. Spiser fedonmaten min og trimmer. Væ hilset Lyra.

Amine, har du prøvd å pushe litt jern da?

Sænk ju! Over halveis du jo bra jobbet!

__________________


lyra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Atkins-inspirert Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 20:09   #536
mocci
Medlem
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 122
mocci er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei jeg er også ny her inne, jeg er en jente/dame på 33, og har gått på ketolyse nå i ca 3 uker. For 3 år siden så tippen vekten min over 130 kg, og jeg fikk et rimelig stort sjokk, og klarte å ta meg sammen det året og gikk ned nesten 20 kg...

Men så stoppet det opp, og sakte men sikkert begynte jeg å gå opp igjen de neste to årene, og da jeg startet på kuren veide jeg 118.5 kg. Og på min høyde på 173,5 har jeg funnet ut at mellom 60-70 er min idealvekt. Har før vært nede på under 80 kg, og følte også at at jeg hadde for mye mage og for mye fett på kroppen.

Men for å komme ned ditt så har jeg rundt 50 kg å ta av... Men har nå kommet i gang, ikke at det går så fort ned i starten som jeg trudde
men trur nok at ved å holde ut så vil jeg gå ned mer i løpet av tiden, enn på den måten jeg har holdt på nå i mange år, som rett og slett bare har gjort at jeg har slanket meg tykk.

__________________
Innom her for 2 gang på Ketolyse.

mocci er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 23:29   #537
Zalza
Juniormedlem
 
Zalza sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 20
Zalza er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

heisann
Jente på snart 23 år her, vekten min har vært oppe i 108 kg tidligere i år ,og skal ned til 70 kg, i skrivende stund er vekten 89,8 kg,så jeg er på vei går på egenkomponert lavkarbo, samt trening,tur og mye aktivitet!

__________________
Zalza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert,lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 12:56   #538
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Sitat:

Men for å komme ned ditt så har jeg rundt 50 kg å ta av... Men har nå kommet i gang, ikke at det går så fort ned i starten som jeg trudde
men trur nok at ved å holde ut så vil jeg gå ned mer i løpet av tiden, enn på den måten jeg har holdt på nå i mange år, som rett og slett bare har gjort at jeg har slanket meg tykk.

Ser du hadde håpet på at det skulle gå fortere, men husk på at jo flere ganger du har slanket deg tidligere, jo tregere kan det dessverre gå.
Men dette klarer du garantert

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 13:48   #539
Stormagepus
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4
Stormagepus er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg er helt ny her. Jeg har vært på 4M-klinikken i Oslo og blitt veid og funnet for tung.

Jeg har en BMI på 39,6. Er 1,69 høy og veier 113 kilo.

Jeg har aldri prøvd lavkarbo før, men skal nå teste det ut i en måned (lavkarbo, ikke non-karbo) for å se hvordan det påvirker verdiene mine. Så får vi se hva som skjer videre.

I følge målingene av meg, er min ideelle vekt 75,3 kilo. Jeg lå lenge på 80 kilo for noen år siden, og legen mente derfor at 80 kilo kanskje var den vekten det var realistisk for meg å nå på sikt.

Stormagepus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Søkende Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 14:36   #540
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Masse lykke til, dette fikser du og lavkarbolivet er helt strålende

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 15:14   #541
zimzalabim
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 1
zimzalabim er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei.
Jeg skal ned 31 kilo, og håper det kan være mulig til neste sommer....
Jeg er 24 år, har ikke slitt med overvekt hele livet, men det begynnte og balle på seg etter at jeg fikk meg kjæreste...
Noen på min alder som har klart dette???
tvi tvi...
Har holdt på i 3 uker no, og gått ned 3,5 kg.... Det er en start...
Har også gått ned 5 cm rundt overarmen
Stor slanke klem...

ps: hvordan lager vi sånn slankeskala som jeg ser noen av dere har???

zimzalabim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sten Sture Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 16:03   #542
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Da kan jeg vinke farvel til denne gruppa. Nå har jeg under tretti kilo igjen til matchvekt, tenk det! De første førti gikk rasende fort, men nå tar nok ting litt lenger tid. Guri, det er rart!

  Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 19:25   #543
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Så flink du er albertine, gratulere
Stor inspirasjon og motivasjon for oss andre

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 20:42   #544
Zalza
Juniormedlem
 
Zalza sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 20
Zalza er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av zimzalabim, her.

Hei.
Jeg skal ned 31 kilo, og håper det kan være mulig til neste sommer....
Jeg er 24 år, har ikke slitt med overvekt hele livet, men det begynnte og balle på seg etter at jeg fikk meg kjæreste...
Noen på min alder som har klart dette???
tvi tvi...
Har holdt på i 3 uker no, og gått ned 3,5 kg.... Det er en start...
Har også gått ned 5 cm rundt overarmen
Stor slanke klem...

ps: hvordan lager vi sånn slankeskala som jeg ser noen av dere har???

jeg er snart 23 år så vi er på samme alder, jeg skal ned 38 kg,har akkurat kommet halvveis,gått ned 19 kg og 19 kg igjen
for å lage slankeskala gå inn på http://www.tickerfactory.com/weight-loss

lykke til

__________________
Zalza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert,lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:53   #545
Stormagepus
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4
Stormagepus er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Da kan jeg vinke farvel til denne gruppa. Nå har jeg under tretti kilo igjen til matchvekt, tenk det! De første førti gikk rasende fort, men nå tar nok ting litt lenger tid. Guri, det er rart!

Hva? Drar du når jeg endelig kommer.

Stormagepus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Søkende Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 11:26   #546
Tundeh
Medlem
 
Tundeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Klepp
Alder: 49
Innlegg: 168
Tundeh er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Dette var jo flott. Nå har de første 5 kg gått bort. Og det på litt over en uke. Eg har prøvd å holdt meg kun til ingen karbo og bare protein og fett. Nå er eg heime igjen så eg kan no prøve litt mere kontrollert inntak av mat.

__________________


Tundeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 13:31   #547
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

På ketolyse må du ikke kutte karbsene ned til 0, skal jo ha i deg vitaminer og mineraler også. Kjempeviktig at du får i deg grøntfór.
Gratulere med flott vektnedgang

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 14:06   #548
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Tundeh, her.

Dette var jo flott. Nå har de første 5 kg gått bort. Og det på litt over en uke. Eg har prøvd å holdt meg kun til ingen karbo og bare protein og fett. Nå er eg heime igjen så eg kan no prøve litt mere kontrollert inntak av mat.

Er jo bra på ei drøy uke det Tundeh. Da vil du sikkert rase ned i det tempoet ei stund, før det stopper opp.

Stopp i nedgangen er ugøy.
Er du i ketose, eller litt selvkomonert diett?

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 14:28   #549
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hun er nok i ketose siden hun følger ketolyse
Er ikke sikkert det vil gå like fort fremover, så nå må du ikke love noe Runegutt
Er normalt at alt vannet man har i kroppen forsvinner første uka og så går man over til ett mer "normalt" vekttap etter det.
Kan selvsagt også stoppe opp, men det er ikke noe å bekymre seg for før man faktisk kommer dit. Ikke ta noen sorger på forskudd

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 19:13   #550
Tundeh
Medlem
 
Tundeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Klepp
Alder: 49
Innlegg: 168
Tundeh er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

På ketolyse må du ikke kutte karbsene ned til 0, skal jo ha i deg vitaminer og mineraler også. Kjempeviktig at du får i deg grøntfór.
Gratulere med flott vektnedgang

Hei, Tja karbo'en har nok ikke vært på null. Men eg har ikke hatt kontroll på den siden jeg har jobbet på en plass der man får servert opp til 4 måltider om dagen. Man får bare sjanse litt her og der. tatt litt saus, litt kjøttkake, litt stekt fisk, osv. Eg har vært i Ketose heile veien. Og har til og med hatt dressing på salat. Eks på salat på jobben blei, røkt laks, salat, agurk, tomat, ost og skinke. Det blei faktisk mange luncher slik pga. det er ALT for mange pasta retter i verden.
Uansett så gikk det fint. Tar sånne Krom tabeletter også.

__________________


Tundeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no