Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tips til effektive søk på lavkarbo.no??

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-01-10, 12:54   #1
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Tips til effektive søk på lavkarbo.no??

Heia!

Det oppfordres til og søke opp ting før man spør...og jeg prøver og prøver. Problemet er at jeg veldig ofte har problemer med og finne tingene. Har søkt på diverse oppskrifter etc og bedt om at det letes i både tråder og innlegg, ( I søk funksjonen på verktøylinjen) men jeg syns det stort sett kommer opp resultater som diverse journaler o.l, mange av de er jo veldig lange og vanskelige og finne frem i, og da er veien til et nytt spørsmål kort.. Finnes det andre måter og søke på som jeg ikke har funnet?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 13:02   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Tips til effektive søk på lavkarbo.no??

Enten går du inn på underkategkorien for oppskrifter og til høyre på siden finner du en knapp som heter: søk i dette forum.
Ellers så trykker du på søk øverst på alle siden, men isteden for å søke velger du avansert søk. Da kan du velge hvilken underkategori du skal søke på. Da slipper du unna alle journalene mm.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 13:05   #3
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips til effektive søk på lavkarbo.no??

Søk via forsiden, eller fra google, med søkeord også site:lavkarbo.no, feks kjøttdeig site:lavkarbo.no
Da unngår du journalene
Du kan også søke i spesifikke "avdelinger" via avansert søk!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 13:09   #4
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Tips til effektive søk på lavkarbo.no??

Så fint! Takk for hjelp!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang! mofe Lavkarbo generelt 121 04-06-19 11:50
Tips til lavkarbo vannbakkels? Live77 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 22-10-09 09:42
Lavkarbo kinogodter ... Noen gode tips? Gracella Lavkarbo generelt 37 03-06-08 20:20
Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter? Distrea Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 26-01-07 22:27
Tips å gi? magdalena Lavkarbo generelt 7 31-07-06 23:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no