Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Tankekuren

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-04-10, 13:11   #1
hildabakk
Medlem
 
hildabakk sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 79
hildabakk er ny på veien

Tankekuren

Med fare for å kaste stein i glasshus her: Er det noen som har lest boka "Tankekuren. Bryt vanene, tenk positivt, gå ned i vekt"

Den garanterer deg å gå ned i vekt uten å telle kalorier, karbo og GI... Kom over denne boka på et bibliotek. Ganske ny, er fra 2006. Skal lese den tenkte jeg....

__________________
Har lest boka til Skaldemann og South Beach. Gikk ned mye på SB første gang jeg gjorde det, men ikke 2. og 3. gang. Gikk opp masse under graviditeten. Har prøvd med generell lavkarbo i perioder. Ønsker HELST å gå på ketolyse, men klarer ikke den karbotellingen. Men www.spisdegslank.no var vellykket - helt til de begynte å kutte ut flere av mine favoritter. Nå tenker jeg bare generell lavkorbo.
hildabakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Generell lavkarbo? Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 13:19   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tankekuren

Det er alltid morsomt og spennende med nye bøker og legg gjerne inn hva du mener om den etter å ha lest. Blir sittende igjen med følelsen av at det er for godt til å være sant. Men etter å ha lest boken Derfor spiser du mer enn du tror så ser jeg at små ting kan gjøre store utslag og ofte er det noe man kan lære eller bruke i de fleste bøker

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 14:08   #3
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Tankekuren

Den må jeg se om de har på biblioteket her hos oss. Tror nok at tankene er viktig for min del ivertfall.

Takk for tips.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 18:56   #4
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Tankekuren

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Det er alltid morsomt og spennende med nye bøker og legg gjerne inn hva du mener om den etter å ha lest. Blir sittende igjen med følelsen av at det er for godt til å være sant. Men etter å ha lest boken Derfor spiser du mer enn du tror så ser jeg at små ting kan gjøre store utslag og ofte er det noe man kan lære eller bruke i de fleste bøker

Den hørtes litt spennendes ut!

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no