Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Helt ny her inne ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-07, 14:57   #26
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Helt ny her inne ...

Lykke til, prinsessa!

Husk at Skaldeman er ingen "kur", men et livsstilsvalg.

Once a Skaldeman, always a Skaldeman.

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:10   #27
Prinsessa
Nytt Medlem
 
Prinsessa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9
Prinsessa er på en erverdig vei

Sv: Helt ny her inne ...

Opprinnelig lagt inn av janmesi, her.

Lykke til, prinsessa!

Husk at Skaldeman er ingen "kur", men et livsstilsvalg.

Once a Skaldeman, always a Skaldeman.

Ja det er sant det du sier der! Jeg har aldri tidligere klart å gå ned i vekt selv uten å gå på enten Grete Roede Kurs eller lignende, derfor er jeg bare så stolt over at jeg nå er inne i en så god rytme.

For det første så sulter jeg ikke, og for det andre så raser kiloene. En gang må det jo stoppe opp. Men denne uka har det gått nedover med 0.2 kg i døgnet. Det er jo helt vilt spør du meg, og jeg vet jo at det ikke er bra å gå ned for mye på en gang, men jeg kan ikke noe for det altså.

Jeg spiser både nøtter og ost og meieriprodukter+ litt grønnsaker innimellom og deretter prøver jeg å variere med fet fisk, kjøtt, flesk, lam, kylling osv osv..og ikke mindst egg, omeletter med salami og ost.. til frokost. Passer meg ypperlig: Stekeflesk knasker jeg uten dårlig samvittighet.

Alt dette er jo et helt nytt mønster å tenke i, og det blir nok en livvstil til slutt. Kanskje jeg alltid må være forsiktig med karbohydratene.

Jeg tror nemlig at kroppen min er ekstrem følsom for karbohydrater. Før når jeg gikk på Sulte meg i hjel Grete Roede kurs, gikk jeg ned hele 60 kg. Men jaggu hadde ikke 30 av dem sneket seg på innen et år. Og da var det ikke sånn at jeg tok helt av med maten heller. Blei så gravid, og jaggu slang ikke de 30 kg som var igjen seg på da også.... så da var 10 Grete roede kurs gått rett ned i da.....

Derfor er jeg så glad for at jeg har funnet ut hvorfor jeg legger så fort på meg!!! Leve lavkarbo!! Hipp hipp hurra!!

Hilsen Prinsessa

__________________




Ikke visste jeg at dagene som fløy forbi var livet...
Prinsessa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, skaldermann.etc Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Helt utrolig polvott Lavkarbo generelt 4 25-09-06 07:33
Mens vi er inne på Helsekost:-) Skorpia Generell diskusjon 9 28-04-04 13:13
aaargh se hva en person skrev om Atkins inne på slankenett Iset Atkins kosthold 7 05-03-04 14:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no