Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Å spise to pakker Meller er å be om bråk!

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-03-06, 19:17   #1
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs
Cool

Å spise to pakker Meller er å be om bråk!

Bokstavelig talt....

sukk.... men gode er de da..


(Meller er sånne sukkerfrie karameller/drops)


silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-06, 20:03   #2
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Å spise to pakker Meller er å be om bråk!

Du burde prøve sånne sukkerfrie vingummi-ting også. Det er farlig det! (Godt først, men vondt etterpå. Dessuten gjør det sabla vondt å pusse tenner etterpå.)

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 05-03-06, 20:11   #3
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Å spise to pakker Meller er å be om bråk!

ahh.. sant det.. usj...
du.. (themonk) btw.. er du på et annet forum også? fitnessprat eller noe sånt?


silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-06, 20:31   #4
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Å spise to pakker Meller er å be om bråk!

Opprinnelig lagt inn av silje

ahh.. sant det.. usj...
du.. (themonk) btw.. er du på et annet forum også? fitnessprat eller noe sånt?

Ja, det er riktig. Jeg har drevet litt lobbyvirksomhet der også, uten at det hjelper noe. Er en stund siden nå da...

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 05-03-06, 23:15   #5
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Å spise to pakker Meller er å be om bråk!

Jeg vet alt om maltitol vingummi (hamstret på smart club) og klarer rett og slett ikke å la de være. Det er en hårfin balanse...

Viste ikke at meller fins i sukkerfri variant da, men klarte å tømme en ekske med italienske fløtekaramel sukkertøy i går kveld (kjøpt på ICA)

Håper det går bra da Silje

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan man spise FOR MYE mat...? (atkins) bride2be Atkins kosthold 13 11-10-05 19:27
Hvordan få barn til å spise grønnsaker?? lotte Barns kosthold 34 11-05-05 14:09
spise for mye? nøtte Induksjonen 1 23-03-05 20:42
Å bli "nødet" til å spise Kanel Lavkarbo generelt 15 13-12-04 23:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no