Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Feit Av Bacon?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-04-08, 18:06   #1
Dippsey
Juniormedlem
 
Dippsey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
Innlegg: 45
Dippsey er ny på veien
Angry

Feit Av Bacon?

Hei alle sammen, dette blir min fjerde uke på induksjon. Og vekta har stått stille i snart tre uker...Nå begynner jeg å legge på meg
Jeg forsøkte å kutte ut fettet en dag, og gikk da ned 500 gr på en dag!!!
Legger jeg på meg av bacon??? TRener masse og spiser super sunt, jeg lurer på om jeg legger på meg av fettet????

__________________




Jeg håper så inderlig at jeg klarer det denne gangen...
Dippsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 20:23   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Feit Av Bacon???

Du skulle vel egentlig ha begynt på karbestigen for to uker siden da. Prøv å øk med fem karber i uka i hendhold til stigen, så kanskje det skjer noe.

Har du målt deg med målebånd, forresten? Mulig du har gått ned i cm også.
Og tre kg på på fire uker er faktisk veldig bra når du har såpass lite å gå ned,

Du kan så klart gå ned i vekt om du kutter ut fettet, men da er du på en farlig vei!!!!!!!
(Bare google kimkins, så ser du hva jeg mener!!!)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:50   #3
Dippsey
Juniormedlem
 
Dippsey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
Innlegg: 45
Dippsey er ny på veien

Sv: Feit Av Bacon?

Hvorfor er det farlig vei??

__________________




Jeg håper så inderlig at jeg klarer det denne gangen...
Dippsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 23:26   #4
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Feit Av Bacon???

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Du skulle vel egentlig ha begynt på karbestigen for to uker siden da. Prøv å øk med fem karber i uka i hendhold til stigen, så kanskje det skjer noe.

Har du målt deg med målebånd, forresten? Mulig du har gått ned i cm også.
Og tre kg på på fire uker er faktisk veldig bra når du har såpass lite å gå ned,

Du kan så klart gå ned i vekt om du kutter ut fettet, men da er du på en farlig vei!!!!!!!
(Bare google kimkins, så ser du hva jeg mener!!!)


Enig i at det er smart å måle i tillegg til å se på vekten... men photo, kan du forklare mer om kimkins, for oss uinvidde? Det er kanskje ikke helt det samme, det som spørres om, eller misforsto jeg her?

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 23:41   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Feit Av Bacon?

Jeg synes dere skal google det, for det er en utrolig usunn måte å leve på, og jeg har ikke lyst til å brodere ut en sånn farlig tullediett her på lavkarbo.no, hvor man mister hår og tenner og får organsvikt, i tilfelle noen tenker de vil prøve det, ettersom det funker for vektnedgang.

Men jeg kan forklare det ganske enkelt: Man må ha brennstoff for å leve! Primært har vi en blandingsforbrenning av både karbohydrater (glukose) og fett (ketoner), på lavkarbo (i hvert fall Atkins, Ketolyse og Skaldemann etc) så vil primærforbrenninga vår være av ketoner, og om du ikke tilfører kroppen noe å lage ketonlegemer av, så vil kroppen begynne å tære på musklene for å ha noe å brenne på. Kroppsfettet i seg selv er ikke nok å leve normalt på.
Så ikke kutt ut fettet, om du ikke går ned på Atkins (noe jeg ikke synes du har et stort nok grunnlag på etter så kort tid, og med tanke på at du ikke har så mye å gå ned), da kan du heller kutte NED fettet, og øke på med langsomme karbohydrater.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 17:21   #6
Dippsey
Juniormedlem
 
Dippsey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
Innlegg: 45
Dippsey er ny på veien

Sv: Feit Av Bacon?

okay... da kuter jeg bacon og ost, men spiser olje, kyllinglår og fet fisk, osv....
men legger til litt mer karbo enn jeg gjorde før. litt mer grønnsaker og kansje to bittesmå GG helsekli knekkebrød om dagen. Så får vi se hvordan det går...
Mente ikke å kutte alt som inneholder karbo og fett, da dør jeg jo av sult

__________________




Jeg håper så inderlig at jeg klarer det denne gangen...
Dippsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 17:37   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Feit Av Bacon?

Burde du ikke bare følge karbostigen til Atkins, da? Det er jo det som er meninga når du følger Atkins
Og den første uka, da du skal legge til fem karber, så er det først og fremst grønnsaker du begynner med. Men du er jo inne på noe, men det bør skje over tid, og ikke helt plutselig. På den måten finner du også ut hvor kroppen din trives, og hva du tåler og ikke tåler.
Den er kjempefin den stigen altså, og i og med at du har hatt så fin vektnedgang så langt, så er det her du kommer til å gå ned det siste.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:16   #8
Dippsey
Juniormedlem
 
Dippsey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
Innlegg: 45
Dippsey er ny på veien

Sv: Feit Av Bacon?

ehhh.... vel jeg har stått stille i 2.5 uke, og nå bare legger jeg på meg.... Tror nok jeg går over til lavkarbo generellt. Dessuten har jo 10 kg igjen.

__________________




Jeg håper så inderlig at jeg klarer det denne gangen...
Dippsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 08:04   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Feit Av Bacon?

2,5 uker er ingenting Men du må jo bare prøve å se om det funker for deg

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Steinalderkost/Lavkarbokost/Høyfettkost/optimal ernæring cozymum Kostholdsfilosofier 1 17-11-07 16:14
For mye bacon? janine75 Ketolysekuren 12 12-11-07 09:33
Bacon? Sprudle Spørsmål og svar 4 21-02-07 17:54
Bacon og olje Anitave Lavkarbo generelt 7 01-07-06 00:56
Karen B's kylling med bacon, fløte og timian Nille Middag 1 25-03-05 22:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no