Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-09-08, 11:04   #576
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg er da Kikja - aka Kristin.
Vekta var hos legen i går oppe i 106,2 kg, og høyden er 167 cm. Målet mitt er foreløpig ubestemt, men tror jeg skal være ett sted nede på 70-tallet...
Har vært overvektig siden tidlig på barneskolen, så vet derfor ikke hvor min idealvekt er...

Starter (forhåpentligvis) på EuroDiet om halvannen uke, skal få beskjed fra legen i dag eller i morgen om prøvene er greie
Så da er det vel bare å vente og se hva som skjer

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 11:39   #577
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen hit og masse lykke til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 07:08   #578
Heksehilda
Seniormedlem
 
Heksehilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 499
Heksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt likt

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei på dere!

Jeg er tilbake etter lang tid med vedvarende vektoppgang. Nå orker jeg ikke være så tung mere, og setter i gang med ny giv i dag.

Har gitt opp pulverkurer og satser på vedvarende kostholdsendring med lavkarbo for øyet.

Vet at det er vanskelig å klare alene, og også at det er mye støtte å hente her inne - så jeg håper jeg får slenge meg med i gjengen her.

__________________



Heksehilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 17:36   #579
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Da får jeg si velkommen tilbake og lykke til

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 18:52   #580
blå blomst
Medlem
 
blå blomst sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 78
blå blomst er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

I januar 2008 veide jeg 105 kilo. Idealet er 75 kilo. Hadde gått ned tre før eurodiet, er nå mines to kilo til. Ligger med andre ord på 100kilo. Veiedag i morgen tidlig, håper på 99,9

blå blomst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: protein, fett og litt karbo Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 11:05   #581
MamaMariposa
Juniormedlem
 
MamaMariposa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: i Bergen...
Innlegg: 20
MamaMariposa er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Heisann! Her er jeg altså... Ny på forumet og ganske masse å være glad i...
Jeg veier i dag 90 kilo. Var oppe på 96 kilo på mitt tyngste, og vil ned til ca 65? Jeg er kun 1,58 m høy, men har ganske kraftig bygning.
Jeg har alltid vært en treningsnarkoman, og var proff landhockey spiller før jeg ødela kneet mitt(korsleddbånd og menisken) og ikke fikk trene på 1 år! Da la jeg på meg endel ja...
Jeg jobbet i 5 år som reiseleder, og dårlige matvaner og ett skikkelig usunt liv førte til at jeg ble ganske drøy.
Under graviditeten med min datter(født juni 06) så la jeg kun på meg 1 kilo. Men fikk skikkelig sjokoladekick når jeg ammet, så da la jeg på meg igjen...
Fra nov 07 til mar 08 gikk jeg ned 12 kilo ved hjelp av Reductil og Fedon. Men nå har jeg skeiet ut igjen... Nå er det slutt! Nå skal jeg komme tilbake i form. Skal ned over 30 kilo hvis man ser fra begynnelsen(har tjuvstartet litt...) Men ser det bare som ett tall... Ser mer på hvordan formen er og hvordan jeg føler meg

__________________

MamaMariposa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 13:36   #582
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Lykke til

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:04   #583
KetoKay
Juniormedlem
 
KetoKay sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Moss
Alder: 48
Innlegg: 25
KetoKay er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Her kommer en hane inn i hønsekurven. Starter på 130, og drømmer om å se 99 for første gang på ti år. Dette må jeg bare klare. Motivasjonen er det ikke noe feil med ihvertfall.

__________________

KetoKay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nøktern ketolyse-optimist! Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 20:53   #584
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen Kay. Er litt vel rosa miljø her til tider, så helt topp med mere menn her.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 12:00   #585
Tundeh
Medlem
 
Tundeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Klepp
Alder: 49
Innlegg: 168
Tundeh er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Velkommen Kay. Er litt vel rosa miljø her til tider, så helt topp med mere menn her.

legger meg i rekkene der ja. Velkommen Kay.

__________________


Tundeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 11:21   #586
David
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 207
David er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Tenkte bare å skrive et par ord her igjen. Jeg registrerte meg her for tre år siden, da jeg tok grep for første gang. Vekta lå på 153,1! På 188 cm. Gikk ned 20 kg på Fedon, brukte 6 mnd på det. Men så datt motivasjonen, og jeg fallt av lasset. De neste 2,5 årene gikk jeg opp 10 kg igjen. Nå har jeg tatt meg sammen, og i midten av mai la jeg om kostholdet igjen, og har gått ned ca 17 kg siden da. Det betyr 27 kg ned - og jeg er kjempefornøyd. Skal ned 7 kg til før jul, og håper å være under 100 neste sommer. Men tida får vise, og alt avhenger av motivasjonen.
Nå motiveres jeg av å kunne kjøpe klær i mindre størrelser, vel så mye som at vekta viser nedgang

Jeg følger ikke noen spesiell retning innen lavkarbo for tida, men forsøker å ligge under 30 kh i uka - noe mer i helga. De første 14 kg gikk fort, i snitt 1 kg i uka. Den siste måneden har jeg gått ned 2,5 kg, og jeg regner med at tempoet vil gå saktere.

Idealvekta mi er vel ca 90 kg, og dit er det jo fortsatt 37 kg. Målet er 100, og en permanent omlegging av kosten.

__________________
David er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 11:21   #587
David
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 207
David er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av KetoKay, her.

Her kommer en hane inn i hønsekurven. Starter på 130, og drømmer om å se 99 for første gang på ti år. Dette må jeg bare klare. Motivasjonen er det ikke noe feil med ihvertfall.

Dette kommer du til å klare. Keto er jo ganske bra for oss gutta, ihvertfall de av oss som liker egg&bacon, kjøtt og mye fett

__________________
David er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 15:41   #588
MillisB
Nytt Medlem
 
MillisB sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 9
MillisB er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg vil også være med... Jeg er en kvinne på noen og tredve, opprinnelig fra Sverige, som nå bor i Bergen.

Jeg har vært overvektig siden jeg var barn og har slitt med mange lavkalori-vektkurer. Fant for et år siden Sten Sture Skaldeman og Annika Dahlqvist på nettet og ble hektet. Første tre månedene gikk veldig bra, tok av flere kilo, men disse er for lengst hoppet på meg igjen.
Nå er det derfor dags for en ny start og jeg hopper uti.

Skal ner totalt 57 kilo, og har siden fredag tapt 1,5. Så jeg er i hvert fall på riktig vei...
Har ikke satt noe mål om når jeg skal ha tapt alle kiloene, men så snart som mulig håper jeg

Ville vært veldig glad om det fantes noen andre her i Bergen som også er på forumet. Da kunne vi sammen ha påvirket byens borgere til et sundere liv... Eller i alle fall fått noen gode råvarer inn i butikkene her!

Er også veldig aktiv på det svenske forumet kolhydrater.ifokus.se, der finnes det også mange gode diskusjoner. Men jeg vil gjerne delta også her på det norske, slik at jeg får litt erfaring om det norske miljøet!

Ønsker alle lykke til!

__________________
På vei mot et slankere liv...


MillisB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 19:39   #589
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen Millisb! Det er mange fra Bergensområdet her på forumet!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 20:50   #590
KetoKay
Juniormedlem
 
KetoKay sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Moss
Alder: 48
Innlegg: 25
KetoKay er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av David, her.

Dette kommer du til å klare. Keto er jo ganske bra for oss gutta, ihvertfall de av oss som liker egg&bacon, kjøtt og mye fett

Idag spiste jeg nettopp egg og bacon til frokost, genial diett da...har veldig tro på ketolyse etter alle de gode tilbakemeldinger folk har lagt igjen her inne.

__________________

KetoKay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nøktern ketolyse-optimist! Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 12:54   #591
Mr.K
Juniormedlem
 
Mr.K sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 45
Innlegg: 15
Mr.K er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei alle sammen

Nytt medlem her.. Gutt på 29 år. Har gått på ketolyse før og gikke ned 30 kg. Nå 2 år senere er dessverre kiloene og litt til tilbake. Derfor vil målet mitt bære å gå ned 40 kg. Forandring må skje og denne gangen skal kiloene forbli av.

Utrolig bra å ha et forum som dette, støtte er viktig i en sånn prosess!
Ønsker alle her lykke til på hver sin kant

Mvh

Frustret slanker

Mr.K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 15:24   #592
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Enda en som kan motvirke den rosa farven her inne. Velkommen.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 16:36   #593
KarboFersking
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordland
Innlegg: 15
KarboFersking er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Heisann, jeg er også ny her inne på forumet.
Har alltid vært lubben, og er veldig usikker på hva målvekta mi skal være - vet bare at jeg skal ned mye. Ca 50 kg hadde vært fint. Foreløpig fokuserer jeg på delmålene. Helse er mitt hovedfokus. Har rel. nylig fått diabetes.
Startet for 3 uker siden på atkins/ketolyse, og har til nå gått ned 7kg.

__________________


KarboFersking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har gått 6 mnd på Atkins, er nå gravid os spiser lavkarbo for å stabilisere blodsukkeret Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 19:55   #594
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Så flott med så mange nye mannfolk!

David: Du har jo vært kjempeflink!

Millsi: Er du Millsi på det svenske forumet også? Jeg er registrert der, men har ikke lagt inn en eneste post... Det er så mye svensker der.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 18:54   #595
KetoKay
Juniormedlem
 
KetoKay sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Moss
Alder: 48
Innlegg: 25
KetoKay er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Første uka, ned fra 131,0 til 129,7 og stixen er fiolett. Nå er jeg f*** meg i god humør ass!

__________________

KetoKay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nøktern ketolyse-optimist! Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 19:02   #596
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Lurepå hvorfor stiksene ikke finnes i mere guttete farver?
Blå metallic hadde vært snaisnt.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 22:29   #597
Peach
Medlem
 
Peach sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 84
Peach er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

HEI!
Jeg er også ny her inne. Dette er vel mitt første innlegg, hehe.
Har en del kilo som skal av, men er snart kommet halvveis. Har holdt meg til Blodtypedietten, men har nå kjøpt startpakken på Ketolysekuren. Går rellativt greit ned på blodtypen, så vet ikke om jeg bytter kur enda. Skal iallefall lese boken fra perm til perm før jeg bestemmer meg!
Er veldig positivt med et sånnt forum - gir inspirasjon å se så mange som klarer å nå målene sine!!

__________________
Peach er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypedietten Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 22:52   #598
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen!
Her er det mye inspirasjon, støtte og informasjon å hente, ja!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 09:26   #599
tonetrollet
Medlem
 
tonetrollet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nesodden
Alder: 57
Innlegg: 131
tonetrollet er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei! Jeg hører vel også til denne gruppen som skal ned litt mer enn bare et par-tre kg. Er godt igang, men har lang vei å gå. Jeg er opptatt av at hodet skal følge med i takt med vektnedgangen. Dette skal ikke være en kur som jeg skal bli ferdig med, og for første gang i mitt liv har jeg også tenkt til å ikke gjøre jobben forgjeves ved at jeg legger på meg alt og litt mer etter at jeg er "ferdig".

Lavkarbo for resten av livet! Og det er ikke noe offer! Sønnen min på 2 1/2 år pleier å si når han får noe ekstra godt; "Nå, ble magen min glad, mamma!". Etter at jeg la om til lavkarbo har kroppen min vært glad!

__________________


Stadig nye utfordringer! Nr 1: komme meg under 80 kg
tonetrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo f.o.m. høst 08 + Gastric bypass operert ved Gjøvik sykehus 17.03.14 + trening Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 12:57   #600
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Kjør på. Har også lykkeligere kropp nå.
Og..... har fra å være medlem i NKPF (Norsk KroppsPassifistisk Forening) fått sånne merkelige treningsnykker.
Føles bra det også.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no