Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bukplastikk-ferdig operert!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-04, 22:29   #1
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Bukplastikk-ferdig operert!

Da var jeg ferdig operert og hjemsendt et døgn etter operasjonen.
Med arr fra hofte til hofte og påsydd ny navle.
Selve inngrepet gikk greit, jeg sov i fire timer og våknet mørbanket!
Å komme seg ut av senga var fryktelig vanskelig, og med innlagt dren synes jeg det stakk og gjorde vondt overalt.
Nå er jeg som sagt kommet hjem, magen er flat og fettsuget og det venter seks uker med sykemelding og ingen tunge løft.
Jeg er ganske sliten og skal nå gå til sengs..
Er selvfølgelig glad for at det hele er over og gleder meg veldig til å få sett resultatet når plaster og det hele er fjernet- om noen uker.

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-09-04, 22:33   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

VELKOMMEN TILBAKE! OG GRATULERER MED NY MAGE OG NAVEL!!


Gleder meg til å høre hvor fornøyd du er - om en stund når ting får gått seg til!


__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-09-04, 22:33   #3
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

GRATULERER MED NY MAGE!!!
Godt å høre at alt gikk bra, og jeg kan bare forestille meg hvordan du har det. Husket godt hvordan jeg hadde det etter keisersnitt. Var redd jeg skulle revne på midten hvis jeg hostet... Men heldigvis går det fort fremover. Har du fått tatt ut drenet? Håper du får en kjapp og fin restitusjon og at du blir kjempefornøyd med resultatet når all hevelsen går ned!!
klem

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-04, 22:44   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Gratulerer med ny mage !!

Nå må du ta det med ro og hviiiiiiiiiiile og gjøre sånn som legen sier !!
Så blir du fortere frisk igjen vettu !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-09-04, 08:30   #5
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Gratulerer så mye!!!!!! Og lykke til de neste 6 ukene !!!!!! Får vi se resultatet etterhvert??

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 24-09-04, 22:30   #6
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Gratulere så masse med ny mage,og ikke minst ny navel! Må du stelle pent med deg selv,og også jeg håper vi får se resultatet etterhvert...

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-09-04, 01:06   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Gratulerer så utrolig masse!!!! Tenk så fantastisk, nå er du ferdig slanket og FLOTT!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 25-09-04, 18:11   #8
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Har i grunnen hatt litt tunge dager siden jeg kom hjem..det er ikke greit å ha et så stort sår, det stikker og jeg går krokbøyd og greier nesten ikke røre meg-foreløbig.
Er sliten og svimmel og gleder meg til bedre tider.
Men alt i alt er jeg selvfølgelig glad for å ha det gjort!

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-09-04, 22:04   #9
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hei Kanel
Godt å høre du er hjemme igjen, selv om jeg vet at det faktisk tar en god stund før du kommer til å føle deg særlig pigg Trøst deg med at du går bedre tider i møte. Ja, du har vel fått beskjed om å gå litt bøyd noen dager og det tar på ryggen, så du må legge deg å hvile så mye du kan. Og det kommer sikkert til å klø infernalskt en stund

Det er klart at mange sting på magen er plagsomt. Det er jo et veeeldig stort kutt vet du så det er mange sting der....70-90 tenker jeg

Håper det går fort fremover med deg, og at du etterhvert føler du kan bevege deg mer Det skal du selvfølgelig, men litt lett mener jeg.

Fortsatt god bedring, Kanel og ta hensyn til deg selv da.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-09-04, 11:06   #10
engel
Juniormedlem
 
engel sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: finnmark
Alder: 46
Innlegg: 10
engel er ny på veien

Gratulere med operasjon . venter selv på time for å bli vurdert. Etter å ha føst to barn med en drøss strekkmerker. ER det et "flott" forkle som henger der..

Snakka med en nabo som hadde tatt det, hun sa at det var tungt etter operasjonen. smerter ol. Men angret ikke ett sekund på at hun gjorde det...

engel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som heller over til Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-10-04, 23:52   #11
ella
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Alder: 64
Innlegg: 1
ella er på en erverdig vei

hei kanel

grattis med den nye magen din. Jeg har også vært å tatt mageplastikk men det går veldig bra med meg, har ikke hatt dren så jeg slapp unna de smertene, men det jeg har av smerter er så lite at det ikke er nevneverdig. Håper at det ellers går bra med deg
Du må komme innom sia di å si hvordan det går vidre med deg
Masse klemma fra ella

ella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-10-04, 08:50   #12
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Det går fortsatt bare bra, og hevelsene har stort sett lagt seg.
Arret ser fint ut og jeg skal på kontroll på mandag.
Har litt "eselører" men foreløbig får de bare være der. De kan korrigeres med en liten "operasjon" i lokalbedøvelse - men jeg er egentlig lite motivert for det enda.
Ønsker bare å gro ihop og fungere helt igjen.
Man kan jo ta det senere om man ønsker.

Det jeg kjenner mest er ømhet etter fettsugingen og det kan ta måneder før det er borte.
Jeg har en perfekt navle! Liten og nett...

Klem fra meg!

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-11-04, 11:41   #13
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Åh, så spennende! Det er liksom det som er det store målet mitt, å gå ned alle de grusomme kiloene og ta mageplastikk til slutt. Tenk å gå med skjorta inni buksa!

Gleder meg til å høre mer fra deg.

  Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 20:24   #14
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hei Kanel
Lurer jo på hvordan det går med deg? Er du fornøyd med operasjonen ? Det tar jo alltid litt tid før det har grodd til litt, så er jo spent nå?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 22:22   #15
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

gratulerer med masse tapte kilo og en flat mage og navel,,,har hatt sånn operasjon sjøl,må si jeg følte meg som en 100 åring en stund..ler.viktig at du følger legens ordre selvom det ikke er så lett


jeg har gått ned 14 kg nå og skal ned 9 kg til,og da får jeg ny mage/hofte plastikk og fettsuging på omnia(røde kors klinikken)....helt gratis...jippi.....


hvor blei du operert henne da?????
håper du blir kjempe fornøyd,,og kommer til å trives med din nye kropp.
du bør være KJEMPE STOLT av deg sjøl som har klart å gå ned såååå mye..grattis.
ta godt vare på deg sjøl da

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 22:25   #16
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

hallo....ler.tenkte ikke over at innlegget var såpass gammelt jeg...kremt.....er du fornøyd da??????????????håper det....


håper alt har gått bare bra..gleder deg vel til badedrakt sesongen du nå da vel
må være en utrolig følelse å ha gått ned sååå mange kilo,og attpåtil fått operasjon.....

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 09:25   #17
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Heisann!

Om innlegget er gammelt er jeg her fremdeles
Jeg er strålende fornøyd med ny mage, operasjonen gikk helt fint, og etter seks uker var jeg helt grodd og kunne være like aktiv som før
Men, jeg har et langt rødt arr fra hofte til hofte som vil blekne med tiden.
Jeg skjemmes ikke direkte av det, men synes det er pinlig i garderoben når vi er i svømmebassenget feks.
En mage med løshud og noen valker bryr folk seg egentlig ikke mye om, men et stort arr gjør at folk stirrer litt ekstra og noen barn lurer på hva jeg har gjort.
Egentlig er det jo ikke noe å ta på vei for, men jeg må innrømme at jeg ikke gjerne kler av meg i offentligheten.
Jeg er godt fornøyd ellers, magen er jo flat da, og jeg har tilogmed fått piercing i min nye navle.
Har alltid hatt lyst på navlepynt og nå kunne jeg endelig få drømmen min oppfylt!
Åja, jeg gleder meg til bikinisesongen, med rett fasong på bikinitrusen synes ikke arret.
Jeg har forøvrig fått beskjed om ikke å sole magen det første året pga at arret da vil rødt for fremtiden.
Ellers går det bare fint, vekta er like stabil, jeg kjenner at jeg har god forbrenning og både mage og psyke har det bra.
Jeg går masse tur og liker det!
Det er halvannet år siden jeg spiste sjokolade og andre søtsaker, og jeg har ikke savnet det...
Det jeg derimot kunne tenke meg er en (eller mange!) nystekte vafler med syltetøy og rømme! Eller et skolebrød med masse gult fyll i!
Nei, må prater jeg meg helt vekk her, vann i munnen fikk jeg også.

Ha en fin dag!

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 09:28   #18
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Så fint å høre at det går bra og at du er fornøyd!! Men du? Angående dette:

Opprinnelig lagt inn av Kanel

Jeg har forøvrig fått beskjed om ikke å sole magen det første året pga at arret da vil rødt for fremtiden.

Hvis du bruker plaster-tape (gjerne dobbel) over arret - så beskytter det godt nok altså. Hvis du gjerne VIL sole deg litt mener jeg. Jeg ville nok ha brukt det i tillegg til bikinibukse til sommeren - for å være sikker.

og gratulerer med navle-piercing fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 15:41   #19
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Fint å høre at du er fornøyd med operasjonen, Kanel Deilig med flat mage, da! *ønske seg*

Og grattis med piercing!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 21:38   #20
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

så herlig å høre du har det bra og er fornøyd med magen din..kan love deg at arret blir mye mindre synlig etterhvert altså.forstår godt følelsen ang arret,men blir nok vant med det etterhvert..også persing da gitt,sikkert kjempe fint....


lykke til videre og nyyyyt det.....så herlig at vekta holder seg og da,,toppers...tyder jo på at du fortsatt er flink det

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-03-05, 22:07   #21
rutta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 43
Innlegg: 5
rutta er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Kanel

Da var jeg ferdig operert og hjemsendt et døgn etter operasjonen.
Med arr fra hofte til hofte og påsydd ny navle.
Selve inngrepet gikk greit, jeg sov i fire timer og våknet mørbanket!
Å komme seg ut av senga var fryktelig vanskelig, og med innlagt dren synes jeg det stakk og gjorde vondt overalt.
Nå er jeg som sagt kommet hjem, magen er flat og fettsuget og det venter seks uker med sykemelding og ingen tunge løft.
Jeg er ganske sliten og skal nå gå til sengs..
Er selvfølgelig glad for at det hele er over og gleder meg veldig til å få sett resultatet når p

laster og det hele er fjernet- om noen uker.


hei hei.leste at du har tatt operasjon.Hvor gjorde du det? fikk du dekt det?

rutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 29-03-05, 22:18   #22
rutta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 43
Innlegg: 5
rutta er på en erverdig vei
Smile

[quote=rutta]hei hei.leste at du har tatt operasjon.fikk du dekt det,og hvilket sykehus gjorde du det?

rutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 29-03-05, 22:28   #23
rutta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 43
Innlegg: 5
rutta er på en erverdig vei
Thumbs up

Opprinnelig lagt inn av ella

hei kanel

grattis med den nye magen din. Jeg har også vært å tatt mageplastikk men det går veldig bra med meg, har ikke hatt dren så jeg slapp unna de smertene, men det jeg har av smerter er så lite at det ikke er nevneverdig. Håper at det ellers går bra med deg
Du må komme innom sia di å si hvordan det går vidre med deg
Masse klemma fra ella

hei.hvilket sykehus gjorde du det på? fikk du dekt det?

rutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 30-03-05, 09:31   #24
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Jeg fikk operasjonen dekket gjennom folketrygden og operasjonen ble gjort på Sandnessjøen Sykehus i Nordland

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-03-05, 21:55   #25
rutta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 43
Innlegg: 5
rutta er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Kanel

Da var jeg ferdig operert og hjemsendt et døgn etter operasjonen.
Med arr fra hofte til hofte og påsydd ny navle.
Selve inngrepet gikk greit, jeg sov i fire timer og våknet mørbanket!
Å komme seg ut av senga var fryktelig vanskelig, og med innlagt dren synes jeg det stakk og gjorde vondt overalt.
Nå er jeg som sagt kommet hjem, magen er flat og fettsuget og det venter seks uker med sykemelding og ingen tunge løft.
Jeg er ganske sliten og skal nå gå til sengs..
Er selvfølgelig glad for at det hele er over og gleder meg veldig til å få sett resultatet når plas
ter og det hele er fjernet- om noen uker.


hei hei.vet dere hva som er maks innenfor bmi og kg for å bli operert?

rutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Da har jeg fått time til bukplastikk! Kanel Fysisk og mental helse 30 04-10-04 23:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no