Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Får dere bort magefettet på ketolyse?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-10-08, 22:29   #1
MoaMoa
Medlem
 
MoaMoa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 87
MoaMoa er på en erverdig vei

Får dere bort magefettet på ketolyse?

Har gått med ca 8 kg, men har ikke minsket noe særlig rundt magen. Hva med dere andre?

__________________
Min blogg: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=6773




MoaMoa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 22:32   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Jeg har minka 25 cm rundt magen. 22 cm 1. året og 3 cm. etter jeg slutta å slanke meg Men fremdeles er det noe igjen rundt magen.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 22:44   #3
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Jeg har minket masse rundt magen - ca 25 cm. Men det er først gjennom trening at det virkelig har strammet seg opp. Nå de siste månedene spesielt, selv om jeg ikke har gått ned så mye eller blitt smalere rundt livet. Men valker er nok der enda. Har forresten gått ned 16-17 kg på 1.5 år.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 22:45   #4
MoaMoa
Medlem
 
MoaMoa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 87
MoaMoa er på en erverdig vei

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Trener du noe spesielt ? Har investert i en rockering jeg da, men den er sinnsyk vond å bruke. Er forresten fra Oppland jeg også.





__________________
Min blogg: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=6773




MoaMoa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 22:47   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Jeg har ikke vært flink til å trene. Har jo kjøpt rockering og begynt med den litt smått... Vondt ja Satser på at det hjelper over tid

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 22:49   #6
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Jeg trener yoga - og er helt yogafrelst faktisk. Jeg begynte i mai. Nå trener jeg 3 ganger i uka, og det er bare helt fantastisk.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 22:49   #7
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Jeg har gått ned 7 kg, og tatt av 7 cm av midjen. Så jeg går vel ca parallellt ned ;p Men nå er jo magen "problem"området mitt også. Dvs der er det mest fett å hente

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 22:51   #8
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Rockeringen min er forlatt... glemmer den desverre.
Gikk inn mye i magen, tok av 7-8 kilo og "hengemagen" gikk inn,
så ja den blir borte, litt om litt.
men tipper trening gjør susen for det meste!

(jeg trener ikke.....)

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 23:48   #9
HenriettKK
Juniormedlem
 
HenriettKK sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 20
HenriettKK er på en erverdig vei

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Føler at magen blir større jeg Mulig fordi det minsker alle andre steder. Mister rett og slett ikke magefettet!

HenriettKK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 05:53   #10
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Joda, det forsvinner rundt magen også, men det er kanskje der det går saktest Nå er jeg epleformet fra naturens side, så det er ikke annet å forvente, egentlig. Dessuten er det jo slik at kvinnekroppen er ment å ha et visst fettlag på magen, spesielt på den nederste delen. Det er fett som kroppen er mer tilbakeholden med å gi slipp på - men, går du ned i vekt, går du ned overalt, også der

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 08:16   #11
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Jeg måler ikke, men magen er det området jeg ser best at jeg har gått ned på
Nå skal det sies at for min del var det der mesteparten av fettet var plassert også da ....

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 10:12   #12
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Ja

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 10:14   #13
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Jeg har nok gått ned rundt magen, men det som er igjen sitter nesten alt rundt magen. Det spørs om det ikke er trening som skal til for å knekke resten av magefettet.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 10:19   #14
boggi
Medlem
 
boggi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 69
boggi er på en erverdig vei

Re: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Jeg har ikke minsket noe særlig rundt magen, syns også at den har blitt litt større... Nedre del henger liksom litt meir.. Men gått ned noen cm på "øvre del" (over og under navlen meiner jeg da )

__________________



Min dagbok http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20028
boggi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 12:06   #15
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Ja, har på 2 uker krympet 5 cm under navnlen, og men ikke like mye over. Så jeg ser det går i riktig retning.

__________________
Bloggen

Sist redigert av Anitra : 23-10-08 kl 12:55.
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 12:06   #16
Andy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4
Andy er på en erverdig vei

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Magen går ned den.
Saken er at det er der man fokuserer og tenker seg alt fettet. Det er jo feil. Det legger seg rundt hele kroppen, og slanker du deg (ved fettforbrenning) så går alt ned proposjonalt vil jeg tro. Er du usikker så finn frem målebåndet og mål armer, bein overkropp og mage. Og sammenligne dem. Jeg måler ikke, men ser magen blir mindre fordi buksene blir for store.

Andy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 12:27   #17
MoaMoa
Medlem
 
MoaMoa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 87
MoaMoa er på en erverdig vei

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av HenriettKK, her.

Føler at magen blir større jeg Mulig fordi det minsker alle andre steder. Mister rett og slett ikke magefettet!


Ja føler litt det samme jeg Men jeg merker på buksene mine at jeg minker, men det er ikke så mye i forhold til resten av kroppen og da virker den jo liksom større

__________________
Min blogg: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=6773




MoaMoa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 12:50   #18
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Jeg har gått ned 10 kilo og 10 cm rundt livet.
Jeg går på in-body-weith hver gang jeg er hos kostholdslegen. Der måler jeg hvor mye jeg jeg har gått ned på det indre fettet. Det som ligger rundt de indre organene i magen. Det er dette indre fettet som er det farlige, og det som forsvinner først. Derfor vil magefettet forsvinne til slutt. Da alt som er inne rundt organene er borte.
Kroppen er smart slik, tar det farlige først og det kosmetiske etterpå.

Jeg HATER magen min, men må nok vente noen kilo til før den for alvor begynner å forsvinne!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 13:11   #19
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Det er ganske interessant hvordan fettet forsvinner. Jeg har stått nesten bom stille på vekta de siste månedene, det går veeeeldig sakte, vi snakker maks 1 kg i måneden. Og da tar jeg litt godt i. MEN kroppen minker! Noe utrolig! Armene, beina, ikke minst ryggen! Magen krymper, leggene, halsen, ansiktet. Dobbelthaka er borte og kinnbein er synlige. Nesten sånn at de siste tre kiloene synes noe utrolig bra!
Kanskje det har noe med det indre og det ytre fettet, som Tulla skriver? At nå er det indre fettet "normalt", og dermed så ser jeg så godt de kiloene som forsvinner? kanskje også derfor det går så sakte, fordi det sitter best i?
Som sagt så har jeg også mage, som har krympet 25 cm. Alle cm gikk bort de tre første månedene, men magen har endret seg MASSE, spesielt de siste månedene. Nå kan jeg se på magen min, og den er virkelig fin! Noen muskler som er synlige der på siden og greier.
Er bare utrolig fascinerende hele greia med hvordan lavkarbo og trening virker på kroppen.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 23:49   #20
HenriettKK
Juniormedlem
 
HenriettKK sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 20
HenriettKK er på en erverdig vei

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

Det er ganske interessant hvordan fettet forsvinner. Jeg har stått nesten bom stille på vekta de siste månedene, det går veeeeldig sakte, vi snakker maks 1 kg i måneden. Og da tar jeg litt godt i. MEN kroppen minker! Noe utrolig! Armene, beina, ikke minst ryggen! Magen krymper, leggene, halsen, ansiktet. Dobbelthaka er borte og kinnbein er synlige. Nesten sånn at de siste tre kiloene synes noe utrolig bra!
Kanskje det har noe med det indre og det ytre fettet, som Tulla skriver? At nå er det indre fettet "normalt", og dermed så ser jeg så godt de kiloene som forsvinner? kanskje også derfor det går så sakte, fordi det sitter best i?
Som sagt så har jeg også mage, som har krympet 25 cm. Alle cm gikk bort de tre første månedene, men magen har endret seg MASSE, spesielt de siste månedene. Nå kan jeg se på magen min, og den er virkelig fin! Noen muskler som er synlige der på siden og greier.
Er bare utrolig fascinerende hele greia med hvordan lavkarbo og trening virker på kroppen.

Hva slags trening driver du med?

Jeg synes at jeg har mistet mest på ryggen, og i ansiktet

HenriettKK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 12:53   #21
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Sitat:

Hva slags trening driver du med?

Jeg trener yoga tre ganger i uka.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 05:07   #22
meksiko
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: telemark
Innlegg: 67
meksiko er på en erverdig vei

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

her er det bare å sette i gang med trening,helst kondisjonstrening,men også øvelser på mage/rygg. man kan ikke punkttrene et område på kroppen,så en kombinasjon av kondisjon/styrke må til.For deg som ikke har mulighet til å trene på et gym,ut på tur. BRUK BENA.Det er gratis,setter i gang forbrenningen,og du får masse frisk luft også. LYKKE TIL.

meksiko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 10:08   #23
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Synes jeg mister fett på sånne rare steder. Ryggen er helt forandret, men magen er bare litt forandret. Ser ut som jeg har mistet mye over bringa og skuldrene, visste ikke jeg hadde for mye der. Og så er alle buksene blitt for vide under baken, skikkelig ufiks i klærne for tiden. Har prøvd å måle, men det ble bare tull. Fant ikke samme sted og klarte ikke å holde samme "stramming" i muskla osv.

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 10:25   #24
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Du kan jo få noen andre til å måle deg i starten...det gjorde jeg
Mannen min syns det var like spennende som jeg på resultatet

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 20:55   #25
KetoKay
Juniormedlem
 
KetoKay sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Moss
Alder: 48
Innlegg: 25
KetoKay er på en erverdig vei

Sv: Får dere bort magefettet på ketolyse?

Jeg har ikke målt meg, men fått positive bemerkninger på magen fra venner, pluss at jeg har bytta til en str mindre i arbeidsbuksa. Det er artig.

__________________

KetoKay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nøktern ketolyse-optimist! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere på ketolyse, hvor mye trener dere? høna Ketolysekuren 5 13-07-08 14:14
Hva skjer under magefettet? supha Ketolysekuren 15 25-03-08 12:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no