Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 25-06-13, 21:40   #20376
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

jeg skjønner ikke helt argumentene til arbeidsgiverne som ikke vil la arbeidstakerne få jobbe hjemmefra dersom det er mulig. Jeg jobber i hvert fall meget effektivt hjemme hvor jeg ikke blir forstyrret av andre, og jeg har færre sykedager også - for det er jo i mange tilfeller man er for syk til å være på jobb, men ikke til å jobbe (f.eks. ved magesjau men med bra allmenntilstand ellers ...).

jeg tenker i mitt stille sinn at det sier mest om lederne jeg da... At de ikke klarer å la klesvaksen ligge, fylle bensin på bilen, handle inn til helga og alle de andre klisjeene det hevdes arbeidstakere bruker hjemmekontoret til, og tenker at på seg selv kjenner man andre...
Jeg jobber også veldig effektivt hjemmefra.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-06-13, 21:48   #20377
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vel - på jobb tar man 5min med VG eller går en tur og henter kaffe og tar to ord med en kollega... Om man setter på en maskin hjemme så er det de samme 5 minuttene ... Men selvfølgelig bruker man ikke tiden til å vaske vinduer eller andre ting som tar mer enn den normale pausen. Jeg opplever at jeg ofte får gjort mer hjemmefra, men går i minus på ting som krever interaksjon med kollegaer.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 25-06-13, 22:55   #20378
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan jeg kjøpe/lese e-bøker fra utenlandske sider som f.eks dito.se og lese de på min Bookeen Cybook Odyssey HD-lesebrettdings?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 26-06-13, 00:48   #20379
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Kan jeg kjøpe/lese e-bøker fra utenlandske sider som f.eks dito.se og lese de på min Bookeen Cybook Odyssey HD-lesebrettdings?

Så lenge de vil selge til deg, så, og de har et format som lesebrettet ditt støtter... Når det gjelder dito.se så ser det ut til at de stort sett har "epub med vattenmärke", så det bør fungere utmerket, og du slipper tenke på Adobe DRM til og med.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 26-06-13, 15:28   #20380
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen her som har denne og vet om det følger pølsehorn med? Ser det er noe som kan ligne på bildet, men det står ingenting om det i spesifikasjonen ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-06-13, 15:37   #20381
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen her som har denne og vet om det følger pølsehorn med? Ser det er noe som kan ligne på bildet, men det står ingenting om det i spesifikasjonen ...

Det er nok kjøttkverna som er på bildet, den står i spesifikasjonen også.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-06-13, 15:52   #20382
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen her som har denne og vet om det følger pølsehorn med? Ser det er noe som kan ligne på bildet, men det står ingenting om det i spesifikasjonen ...

Pølsehornet fulgte med på min da jeg kjøpte kjøttkverna

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 26-06-13, 16:12   #20383
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, men følger pølsehorn med når man kjøper akkurat den jeg linker til?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-06-13, 18:08   #20384
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, men følger pølsehorn med når man kjøper akkurat den jeg linker til?

Det er bilde av pølsehornene nederst til høyre!
Sa ja, jeg tror nok det følger med!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 26-06-13, 18:19   #20385
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, men følger pølsehorn med når man kjøper akkurat den jeg linker til?

Bearbeid større mengder mat og deig i denne kjøkkenmaskinen fra Kenwood. Automatisk hastighetskontroll med pulsfunksjon opprettholder hastighet og effekt uavhengig av mengde. Er produsert i holdbart metallmateriale og den kraftige motoren sikrer optimal holdbarhet, pålitelighet og styrke.

Inkludert i pakken:
- Visp
- K-visp
- Deigkrok
- Bolle i rustfritt stål
- Bolle i plast
- Blenderbeholder (AT338)
- Kjøttkvern (AT950)

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 26-06-13, 18:19   #20386
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Står det på produktinformasjonen. Men så sier de på spørsmål og svar at alt som er på bildet følger med.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 26-06-13, 18:26   #20387
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva med å kontakte forhandler og spørre de..?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 26-06-13, 18:56   #20388
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-06-13, 20:33   #20389
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, men følger pølsehorn med når man kjøper akkurat den jeg linker til?

Det står at blender og kjøttkvern følger med. Jeg vil tro at til den prisen blir resten ekstra tilbehør du kan kjøpe utenom.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-06-13, 21:34   #20390
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

tips til regnjakker som gjør jobben sin, til en stor pære? fant ut forrige uke at jakka mi absolutt ikke gjør jobben sin lenger.. kliss klass gjennomvåt.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 26-06-13, 21:48   #20391
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har lest at man kan gi katter en eggeplomme en gang i blant for at de skal få fin og blank pels, og jeg fikk lyst til å prøve det av ren nysgjerrighet for å se om kattene liker det. Men er det bare eggeplommen som skal gis eller kan man gi dem hele egget? Bør det vispes noe på forhånd, isåfall?

Og mulig det er et dumt spørsmål, men har de noen enzymer som "forhindrer" at de blir syk av rå mat som eggeplommer? Det vil si, det er vel ikke noen risiko for at de kan bli syke av det?

__________________


Sist redigert av Julie : 26-06-13 kl 22:25.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 26-06-13, 22:22   #20392
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Jeg har lest at man kan gi katter en eggeplomme en gang i blant for at de skal få fin og blank pels, og jeg fikk lyst til å prøve det av ren nysgjerrighet for å se om kattene liker det. Men er det bare eggeplommen som skal gis eller kan man gi dem hele egget? Bør det vispes noe på forhånd, isåfall?

Og mulig det er et dumt spørsmål, men har de noen enzymer som "forhindrer" at de blir syk av rå mat som eggeplommer? Det vil si, det er vel ikke noen risiko for at de kan bli syk av det?

Våre blir iallfall ikke syke.
Jeg gir dem hele egget, men siden de er noen kresne dyr, så får de det sammenvispet og med litt våtfor iblandet.
Katter er bra til å bryte ned animalske proteiner som i egg.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 26-06-13, 22:42   #20393
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Jeg har lest at man kan gi katter en eggeplomme en gang i blant for at de skal få fin og blank pels, og jeg fikk lyst til å prøve det av ren nysgjerrighet for å se om kattene liker det. Men er det bare eggeplommen som skal gis eller kan man gi dem hele egget? Bør det vispes noe på forhånd, isåfall?

Og mulig det er et dumt spørsmål, men har de noen enzymer som "forhindrer" at de blir syk av rå mat som eggeplommer? Det vil si, det er vel ikke noen risiko for at de kan bli syke av det?

Katter spiser mus og rotter! Tror det er liten sjanse for at de blir dårlige av litt egg (dessuten er norske egg trygge for både folk og dyr å spise rå)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-06-13, 23:04   #20394
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Våre blir iallfall ikke syke.
Jeg gir dem hele egget, men siden de er noen kresne dyr, så får de det sammenvispet og med litt våtfor iblandet.
Katter er bra til å bryte ned animalske proteiner som i egg.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Katter spiser mus og rotter! Tror det er liten sjanse for at de blir dårlige av litt egg (dessuten er norske egg trygge for både folk og dyr å spise rå)

Takk for svar, begge to!

Og ja, Carisma, jeg er klar over det - derfor jeg sa "mulig det er et dumt spørsmål". Vet at det er ulogisk at de skulle bli syk, men det skader jo ikke å spørre.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 26-06-13, 23:08   #20395
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bikkjefilla vår spiser kun kokt egg, og bare plommen

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-06-13, 07:50   #20396
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

tips til regnjakker som gjør jobben sin, til en stor pære? fant ut forrige uke at jakka mi absolutt ikke gjør jobben sin lenger.. kliss klass gjennomvåt.

Spørs hvor mye penger du vil legge i det, men Søs. Jensen har mange fine regnjakker/kåper i bra kvalitet i ulike fasoner og størrelser. Jeg kjøpte en flott regnkåpe, med vattert for/innerjakke som kan tas ut nå på sommeren. God kvalitet, designet av to Bergensdamer.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 27-06-13, 16:11   #20397
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

vil nå helst holde meg under 1000 lappen, da jeg syns det meste av jakker er fryktelig overpriset.. men om det er garantert god kvalitet og vanntett kan jeg strekke meg til 1500...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 27-06-13, 19:32   #20398
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Merket som smart club og Coop fører, north peak, er store i størrelsen.
Ellers har XxL en del.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-06-13, 20:27   #20399
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

smart club og coop er laaangt unna for en uten bil. men tror xxl har åpna i tønsberg... her har vi bare gsport.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 27-06-13, 20:45   #20400
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Xxl er vel både i Tønsberg og Drammen. Eller veldig nær Oslo s.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no