Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fins Atkins Bakemix å få kjøpt i Oslo?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-02-05, 20:18   #1
finna
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 50
Innlegg: 1
finna er på en erverdig vei

Fins Atkins Bakemix å få kjøpt i Oslo?

Hei,

Bor langt ute på landet, men er innom Oslo i jobbsammenheng innimellom... tenkte å prøve å få tak i atkins bakemix... er det noen steder i Oslo man får tak i det NÅ? Har funnet noen typer bars og Morning Shine frokostbars i en helsekostbutikk i underetasjen på Oslo City, men niks bakemiks...

Jeg og samboeren min har fulgt Atkins induksjon i to uker, og gikk ikke ned så mange kiloene, men ser at fettet går tilbake, buksa er løsere, sixpacken kan såvidt glimtes bak mageflesket - kan det hende at man får økt muskelmasse når man nesten bare spiser proteiner??? Trener litt innimellom også...

finna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-02-05, 20:39   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

De hadde den på Sunkost i Førde, så den må vel finnes i Oslo også?

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 08-02-05, 22:28   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg har desverre ikke noe svar på spørsmålet ditt, men jeg vil ønske deg velkommen hit til Lavkarbo jeg!!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Atkkins Nutritionals Clashes With Atkins Philosophy Nille Nyheter / media 7 30-07-04 15:27
Atkins Warns Consumers About Low-Carbohydrate Product Frenzy HP Nyheter / media 0 18-04-04 12:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no