Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Ang. Google reklamene

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-07, 23:34   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ang. Google reklamene

Har fått noen henvendelser fra medlemmer som reagerer på enkelte av Google reklamene som kommer opp på siden.

Det er google som serverer reklame som er relatert til innholdet - ordene som er brukt på sidene, og hvor i verden du kommer ifra. Vi har ikke kontroll med hva som kommer av reklame.

Det den enkelte kan gjøre er å rapportere (klikk "annonser fra gooogle" lenken under annonsene) en annonse som upassende til google, slik at de kansje skjerper seg - eller dere kan rapporterer domenet annonsen peker til til HP slik at han kan legge det til i sperrelisten.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 08:22   #2
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Ang. Google reklamene

ja det var disse reklamene jeg fikk tidligere(med nakne damer på) men jeg scannet maskinen og så at jeg hadde virus,avinstalerte bear share og noe som het zango (tilknyttet bear share) og så ble jeg kvitt det...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 08:26   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Ang. Google reklamene

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

ja det var disse reklamene jeg fikk tidligere(med nakne damer på) men jeg scannet maskinen og så at jeg hadde virus,avinstalerte bear share og noe som het zango (tilknyttet bear share) og så ble jeg kvitt det...

Google leverer ikke slike annonser. Og om det likevel dukker opp så er det viktig at det blir rapportert.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spørsmål ang Eurodiett Charlie Eurodiett 15 08-06-06 15:37
Vi trenger ikke folk som kan spytte ut fakta. Vi har Google! HP Generell diskusjon 1 13-10-04 12:05
Google spider Carbokiller Generell diskusjon 1 01-07-04 12:02
Google er på besøk! HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 17-01-04 00:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no