Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse.no _ Forum, verdt penga??

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-05, 19:41   #1
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

Ketolyse.no _ Forum, verdt penga??

Noen som er medlem der? Tenker bare at siden man må betale så må det nesten være kvalitet over det.. at Torkill svarer på dine spørsmål???

bare litt kjipt hvis det er få medlemmer...noen som vet... gøy om noen her ble med dit også....

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-08-05, 20:29   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sorry, jeg har ikke prøvd, jeg nekter å betale uten å vite hva jeg betaler for. Og uten å betale kommer en ikke inn.... (her er jeg støttemedlem og betaler minst kr 500 pr år helt frivillig - jeg får ikke (som noen tror) betalt for å være her altså !) Men det er flere her inne som er medlem der, de svarer sikkert snart

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-08-05, 21:12   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Torkil er jo medlem her også, og svarer ofte på spørsmål.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-08-05, 00:48   #4
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

Tror det kostet 229 kr, ikke all verdens.. selv om jeg synes det er rart at man må betale... hmmm... vel, hvis man kan få råd og tips fra selveste Torkill så melder jeg meg inn... SKulle gjerne hørt om noen andre som er med der...??

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-08-05, 01:14   #5
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

min personlige mening,

det er ikke verdt å betale for når du kan få vel så god hjelp å støtte her. nå er ikke 229,- all verden, men kvaliteten på forumet (da jeg var innom å tittet) er lavere enn den du finner her. derfor anbefaler jeg det ikke.

jeg opplevde ikke at forumadministratoren var nok tilstede, slik at det kunne ta noe tid før man fikk svar. det virket dessuten som om forumet var i en oppstartsfase for det var ikke mange medlemmer (mai).

har du ketolyseboka og benytter deg av forumet her tror jeg nok at du får den infoen du trenger.

men... dette er ikke ett rent ketolysekurforum slik som ketolyse.no er, og det er nok fordeler med å være med der også. blandt annet at du er omgitt av kun 'dine egne'. det er en vurdering du må ta. og som sagt, 229,- er ikke allverden.

jeg var nysgjerrig på kuren og lavkarbo men jeg hadde ikke betalt for medlemsskap en gang til, og det er nå lenge siden jeg var innom (mai). jeg finner det jeg trenger og henter min motivasjon her.

ketolyseforumet kan nok ha tatt seg opp siden jeg var innom. bare så det er sagt.

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 04-08-05, 13:33   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy

Tror det kostet 229 kr, ikke all verdens.. selv om jeg synes det er rart at man må betale... hmmm... vel, hvis man kan få råd og tips fra selveste Torkill så melder jeg meg inn... SKulle gjerne hørt om noen andre som er med der...??

Leste du ikke hva jeg skrev over deg?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-08-05, 23:18   #7
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

Jo, men har ikke "sett" han her... svarer han hvis man spør han?.. ikke dumt det..

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 10:36   #8
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Han leser i ketolyseforumet vårt, og jeg har også sett at han deltar i enkelte dagbøker.
Torkil deltar her på frivillig basis, på eget initiativ.

Tipper han fortsatt har ferie nå?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".

Sist redigert av HP : 07-08-05 kl 19:48.
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 07-08-05, 13:43   #9
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Wink

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy

Noen som er medlem der? Tenker bare at siden man må betale så må det nesten være kvalitet over det.. at Torkill svarer på dine spørsmål???

bare litt kjipt hvis det er få medlemmer...noen som vet... gøy om noen her ble med dit også....

Hei
Det er pt ca 200 medlemmer i forumet på www.ketolyse.no Jeg og andre med ymse kunnskaper og erfaringer svarer på spørsmål, utveksler erfaringer, motiverer hverandre og vi har et rikholdig sett med oppskrifter.
Forumet har kostet 35.000 kr å utvikle og det må med jevne mellomrom justeres og endres, dessuten koster den daglige drift noen kroner, så det er ikke noen stor gullgruve, men en meget koselig møteplass, der det dreier seg om ketolysekuren og ikke
alle andre filosofier , der har man jo www.lavkarbo.no som er velegnet i så måte.
Ketolyseforumet er både lukket ( krever betaling for å komme inn) og anonymt om man vil.
På mange måter likner det forum her på siden.
Jeg svarer normalt på forespørsler på ketolyseforum samme dag!
Jeg er medlem på lavkarbo.no som mange andre og helt riktig på frivillig-ubetalt og eget initiativ. Her kommer jeg innom, når jeg hat tid. Jeg tror en og annen har fått hjelp av meg på forskjellige måter.

Til orientering
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-08-05, 15:11   #10
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Opprinnelig lagt inn av hede

min personlige mening,

det er ikke verdt å betale for når du kan få vel så god hjelp å støtte her. nå er ikke 229,- all verden, men kvaliteten på forumet (da jeg var innom å tittet) er lavere enn den du finner her. derfor anbefaler jeg det ikke.

jeg opplevde ikke at forumadministratoren var nok tilstede, slik at det kunne ta noe tid før man fikk svar. det virket dessuten som om forumet var i en oppstartsfase for det var ikke mange medlemmer (mai).

har du ketolyseboka og benytter deg av forumet her tror jeg nok at du får den infoen du trenger.

men... dette er ikke ett rent ketolysekurforum slik som ketolyse.no er, og det er nok fordeler med å være med der også. blandt annet at du er omgitt av kun 'dine egne'. det er en vurdering du må ta. og som sagt, 229,- er ikke allverden.

jeg var nysgjerrig på kuren og lavkarbo men jeg hadde ikke betalt for medlemsskap en gang til, og det er nå lenge siden jeg var innom (mai). jeg finner det jeg trenger og henter min motivasjon her.

ketolyseforumet kan nok ha tatt seg opp siden jeg var innom. bare så det er sagt.

hede

Hei
Siden betalingen for ketolyseforum er "once and for all", kan du jo selv stikke innom å se om ikke du synes det har blitt bedre. Trafikken er i hvert tilfelle større og ikke minst bredere enn her på dette ketolyseforum. Jeg sjekker alle svar og står inne for rådene deltakerne får når de har medisinsk og ernæringsmessig betydning ( mao oppskriftene skumleser jeg av og til ) det er altså en kvalitetssikring av innholdet på ketolyseforum på www.ketolyse.no

For øvrig er jeg imponert over kunnskapsnivået til en del av skribentene her på lavkarbo, men en del feil og ugunstige råd blir stående uimotsagt, men slik er jo dette åpne forum tilrettelagt.

Mange tror jeg har startet med nettsalg etc for å tjene penger, vel, på sikt må det gå rundt, et underskudd på 243.000 som for 2004 ønsker jeg ikke i 2005. Men nettbutikken og forum er laget for å kunne forsyne de som følger ketolysekuren med de produkter de trenger/ønsker.
Som enkelte kanskje husker, ble salget av soyaprotein startet på grunn av problemer med å skaffe soyaprotein rundt omkring i landet , ikke for å tjene masser med penger.

Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-08-05, 15:23   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Torkil

men en del feil og ugunstige råd blir stående uimotsagt, men slik er jo dette åpne forum tilrettelagt.

Her inne er det jo deltakere som har tilegnet seg kunnskaper på forskjellige måter, noen er skolerte, andre ikke. En del kommer har lært fra andre fora og ikke minst egen erfaring. Vi er er heller ikke alltid enige, og diksusjonene er ofte laaaaange og til tider usaklige.

Men kjære Torkil. Jeg håper for all del at du gir beskjed om du finner feil og ugunstige råd som blir stående uimotsagt !! Vi er her alle for å lære og å utveksle erfaringer og tåler å bli motsagt (vel, - de fleste iallefall !!), spesielt av en med faglig tygde som du selv.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-08-05, 16:18   #12
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sitat:

Hei Siden betalingen for ketolyseforum er "once and for all", kan du jo selv stikke innom å se om ikke du synes det har blitt bedre. Trafikken er i hvert tilfelle større og ikke minst bredere enn her på dette ketolyseforum. Jeg sjekker alle svar og står inne for rådene deltakerne får når de har medisinsk og ernæringsmessig betydning ( mao oppskriftene skumleser jeg av og til ) det er altså en kvalitetssikring av innholdet på ketolyseforum på www.ketolyse.no

hei torkil,

mitt lavkarbo-kosthold startet med din ketolysekur og jeg har hatt stor nytte av ketolyseboka. derfor, en stor takk til deg for "grensesnittet" du har lagt deg på der. nå har jeg forlatt kuren, men holder meg fremdeles på et lavkarbo -nivå (50-100g/dag).

jeg vil gjerne poengtere at det slett ikke var kritikk av ditt forum, men hvordan jeg opplevde det da i forhold til mine behov. og som jeg sier, for en ketolytiker (en som går på ketolysekuren ) er det nok fordeler med å være på et rent ketolyseforum.

hede

__________________
KROPP&HELSE
hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 07-08-05, 17:21   #13
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Men kjære Torkil. Jeg håper for all del at du gir beskjed om du finner feil og ugunstige råd som blir stående uimotsagt !!

Ja, det gjelder alle. Dersom de oppdager noe som er feil, så gi en lyd til noen av administratorene eller moderatorene.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 08-08-05, 18:31   #14
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

Hei Torkill.


skal nok melde meg inn.. 229 kr er ikke mye, men må vente på lønna først...er veldig blakk. hehe.. men forumet høres bra ut.

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-08-05, 20:43   #15
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

Har nå meldt meg inn i Ketolyse forumet.. synes det var verdt det.. bra at det kun er ketolyse folk der, og Torkill er jo aktiv..

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 16:45   #16
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy

Har nå meldt meg inn i Ketolyse forumet.. synes det var verdt det.. bra at det kun er ketolyse folk der, og Torkill er jo aktiv..

Hei
Kremt. .... både www.Ketolyse.no og ketolyseforumet er helt fri for reklamer, hvis det betyr noe da.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 16:55   #17
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
Kremt. .... både www.Ketolyse.no og ketolyseforumet er helt fri for reklamer, hvis det betyr noe da.

Vennlig Hilsen
Torkil

Reklamerer du ikke for egne produkter der da?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 17:05   #18
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Cool

Opprinnelig lagt inn av HP

Reklamerer du ikke for egne produkter der da?

Hei
Å nei det er jo baaaare saklig informasjon. He he. Ok, all opplysning er jo reklame på en måte.
Det jeg tenkte på er pop-ups, bannerreklame søkemotorer etc .Manglen på slike er en av grunnene til at forumet ikke er gratis. Men når Nille betaler 500 kr pr år og samtidig er en meget kunnskapsrik og flittig bidragsyter, slutter man jo ikke å bli overrasket. Hun og noen andre burde nesten heller få betalt for sin jobb, vi må være takknemlige for deres bidrag.

Vennlig Hilsen Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 19:38   #19
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
Å nei det er jo baaaare saklig informasjon.





Sitat:

Hun og noen andre burde nesten heller få betalt for sin jobb, vi må være takknemlige for deres bidrag.

Ja, vi gleder oss til den dagen det blir mulig!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 19:50   #20
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise





Ja, vi gleder oss til den dagen det blir mulig!

Det har vært endel nytt under utarbeiding en stund nå, så jeg regner med at potensialet blir større utover høsten.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 20:13   #21
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Syns det er greitt slik det er nå jeg.... og jeg kommer IKKE til å kreve lønn for å kose meg her inne !!

Får man lønn blir det press/stress og det mestrer jeg dårlig. Da er det ikke kjekt lenger liksom. JEG VIL IKKE !!!

Hadde jeg hatt 15 kilo å ta av hadde jeg kanskje prøvd Ketolysekuren og DA, - altså OM jeg hadde gått på Ketolysekuren, DA ville jeg ha meldt meg i inn i forumet der og betalt uten å mukke. *mumle* *mumle* *tenke* *tenke* *har jo egentlig en del jeg skulle ha spurt Torkil om* *mumle* *mumle* *tenke* *tenke*

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-09-05, 12:43   #22
NK
Juniormedlem
 
NK sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Tønsberg
Alder: 55
Innlegg: 37
NK er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
Kremt. .... både www.Ketolyse.no og ketolyseforumet er helt fri for reklamer, hvis det betyr noe da.

Vennlig Hilsen
Torkil

Litt Off Topic men jeg fyrer av et sprøsmål til deg Torkil !


Kostet forumet ditt 35000.- kroner å få opp på nett hvilken forum programvare er det du kjører der ?
Høres utrolig mye ut med tanke på at jeg vet det drives forum på nett som er temmelig avanserte og har 5-30000 medlemmer og koster 1/3 av det du har betalt og da er det inkludert serverleie osv.

NK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kostholdsfilosofi: Mørk sjokolade + rødvin Svar med sitat
Gammel 21-09-05, 14:38   #23
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Norkost

Litt Off Topic men jeg fyrer av et sprøsmål til deg Torkil !


Kostet forumet ditt 35000.- kroner å få opp på nett hvilken forum programvare er det du kjører der ?
Høres utrolig mye ut med tanke på at jeg vet det drives forum på nett som er temmelig avanserte og har 5-30000 medlemmer og koster 1/3 av det du har betalt og da er det inkludert serverleie osv.

Er vel implementering av en komplett løsning som kostet såpass antar jeg?

En forumløsning i seg selv koster fra kr 0,- (pluss at det tar 1 time å sette opp for en med peiling) Den vi kjører her koster 1000kr i innkjøp pluss serverleie, drift og vedlikehold.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".

Sist redigert av HP : 22-09-05 kl 11:18.
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 22-09-05, 14:50   #24
NK
Juniormedlem
 
NK sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Tønsberg
Alder: 55
Innlegg: 37
NK er ny på veien

Vet !

Mitt eget forum er også Vbulletin og med serverleie så kommer det på rett over 10000.- i året.
Jeg bare stussa når han sier 30000.- for forumet , jeg skjønte det om det var nettside løsningen som kosta såpass.

Det finnes en del spennende forum ute i verden for rene ketofolk så det er nok å ta av om man vil kjøre gratis

NK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kostholdsfilosofi: Mørk sjokolade + rødvin Svar med sitat
Gammel 22-09-05, 16:24   #25
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Litt av cluet med Ketolyse.no er at de som går på kurs sammen og andre som går på "Slank med Ketolysekuren" kan møtes og utveksle erfaringer. Det kan de jo gjøre her også, men siden det er snakk om er bare for DEM, - og det begyr masse for mange av deltakerne. Så mye et de ER villige til å betale det det koster. Og for dem er det verdt det.

På utenlandske forum må de dessuten skrive engelsk. Moderatorene der er ganske strenge om man skriver andre språk seg i melleom. Det blir slått ned på i de fløeste forumeen jeg kjenner. I allefall de store seriøse.

Det er opp til hver enkelt om de vil betale eller ikke....


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Humbug eller verdt å prøve..? winterblue Generell diskusjon 4 19-09-04 09:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no