Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva er det egentlig menn vil?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-12-10, 12:40   #26
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Hva er det egentlig trådstarter vil?

Å få klarhet, tipper jeg! Og selv om tråden både er litt artig og interessant, så tror jeg kilden ligger et annet sted; nemlig hos han hun er involvert i.
En ting har jeg lært meg, og det er at klar tale ofte vinner fram. For å få svar må du jo faktisk stille spørsmålet. Ikke vet jeg hvordan menn i generalitet tenker kontra hvordan kvinner tenker, men om noen ikke nødvendigvis stiller meg til veggs eller angriper meg, men stiller et ærlig og redelig spørsmål, så har jeg ikke annet valg enn å svare med samme ærlig og redelighet, noe som jo også burde være intensjonen. Spill er slitsomt i lengden.
Så, enn hvor mye du spør her; jeg kan aldri tro at det finnes fasitsvar på menn, jeg tror ikke jeg tar mye feil når jeg sier at menn er like sammensatte og individuelle som oss kvinner, så hvilke svar du eventuelt skulle få her vil aldri kunne gjenspeile hva han vil, eller tenker.

Ja, og så kan det vel også være nyttig å stille seg selv et par spørsmål. Han sier han er interessert i deg, men hva er du interessert i? Du sier du ikke har noe i mot å være et "leketøy", men begrenser ikke det seg om han føler noe mere, da? I tilfelle er det jo han som er leketøyet. Er det kun det fysiske du er ute etter, eller er du interessert i noen utvidet forstand selv?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 12:46   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er det kun det fysiske du er ute etter, eller er du interessert i noen utvidet forstand selv?

Jeg tror det var nettopp det JVB mente, i en litt korte versjon...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 12:47   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg tror det var nettopp det JVB mente, i en litt korte versjon...

Jepp. Nettopp derfor jeg tenkte det kunne være nyttig for trådstarter å stille seg selv disse spørsmålene.
Om jeg bare var ute etter et fysisk forhold, hadde jeg fort trekt meg unna dersom vedkommende hadde fått følelser for meg utover nettopp det fysiske.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 13:17   #29
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Man kan vel kanskje tolke det dithen at TS har litt følelser for fyr`n siden det er så viktig å få klarhet i hva han vil?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 13:23   #30
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

nja.. det er vel ikke kult å bli brukt følelser eller ei?

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 13:25   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

nja.. det er vel ikke kult å bli brukt følelser eller ei?

Hvis man ikke har følelser involvert er det vel heller ikke å bruk/bli brukt?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 15:01   #32
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Å få klarhet, tipper jeg! Og selv om tråden både er litt artig og interessant, så tror jeg kilden ligger et annet sted; nemlig hos han hun er involvert i.
En ting har jeg lært meg, og det er at klar tale ofte vinner fram. For å få svar må du jo faktisk stille spørsmålet. Ikke vet jeg hvordan menn i generalitet tenker kontra hvordan kvinner tenker, men om noen ikke nødvendigvis stiller meg til veggs eller angriper meg, men stiller et ærlig og redelig spørsmål, så har jeg ikke annet valg enn å svare med samme ærlig og redelighet, noe som jo også burde være intensjonen. Spill er slitsomt i lengden.
Så, enn hvor mye du spør her; jeg kan aldri tro at det finnes fasitsvar på menn, jeg tror ikke jeg tar mye feil når jeg sier at menn er like sammensatte og individuelle som oss kvinner, så hvilke svar du eventuelt skulle få her vil aldri kunne gjenspeile hva han vil, eller tenker.

Ja, og så kan det vel også være nyttig å stille seg selv et par spørsmål. Han sier han er interessert i deg, men hva er du interessert i? Du sier du ikke har noe i mot å være et "leketøy", men begrenser ikke det seg om han føler noe mere, da? I tilfelle er det jo han som er leketøyet. Er det kun det fysiske du er ute etter, eller er du interessert i noen utvidet forstand selv?

Jeg er fascinert over hvor on the point og saklig du alltid forholder deg

Joda nå ska du høre her. I grunnen så skulle det vel aldri være noe mer enn det ble den søndagsmårraen jeg sneik meg ut derfra på håsselestene, håret på snei og relativt mye eyeliner i hele ansiktet. Jeg har kommer dithen at ja, jeg bryr meg faktisk om han.

Jeg har i de siste månedene, grunnet at jeg har gått mye ut og fått MYE oppmerksomhet fra det andre kjønn, fått en slags validering på at jeg er verdt å se på, og har ønsket dette i vesentlig grad. Også fra han. Men det som er cluet her er at oppmerksomheten fra andre ikke betyr noe vesentlig lengre. Dessuten kjenner jeg at jeg blir litt ør innvendig når vi kysser og det har jeg bare kjent en gang før

Nå har vi snakket om sakenes tilstand da, og kommet frem til at vi skal bli kjent med hverandre også utenfor sengehalmen, hehe. Så i kveld skal vi spise middag og spille palystation (mitt forslag, jeg har aldri spilt playstation )

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 15:38   #33
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Så i kveld skal vi spise middag og spille palystation (mitt forslag, jeg har aldri spilt playstation )


Oi oi oi, nå begynner det å bli alvor her
Hilsen gamer...

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 16:29   #34
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg er fascinert over hvor on the point og saklig du alltid forholder deg

Joda nå ska du høre her. I grunnen så skulle det vel aldri være noe mer enn det ble den søndagsmårraen jeg sneik meg ut derfra på håsselestene, håret på snei og relativt mye eyeliner i hele ansiktet. Jeg har kommer dithen at ja, jeg bryr meg faktisk om han.

Jeg har i de siste månedene, grunnet at jeg har gått mye ut og fått MYE oppmerksomhet fra det andre kjønn, fått en slags validering på at jeg er verdt å se på, og har ønsket dette i vesentlig grad. Også fra han. Men det som er cluet her er at oppmerksomheten fra andre ikke betyr noe vesentlig lengre. Dessuten kjenner jeg at jeg blir litt ør innvendig når vi kysser og det har jeg bare kjent en gang før

Nå har vi snakket om sakenes tilstand da, og kommet frem til at vi skal bli kjent med hverandre også utenfor sengehalmen, hehe. Så i kveld skal vi spise middag og spille palystation (mitt forslag, jeg har aldri spilt playstation )

Først; takk takk! Det var jo hyggelig å høre . Jeg har jo vært ute en vinternatt før, men det er vel også en av grunnene til at jeg er så innmari frivillig singel også . Lett å gi råd fra andre siden av gjerdet .

Bra dere har snakket sammen. Om det skulle bli noe mere, så er det greit å ha spilt med åpne kort fra starten av. Det er alt for lett å falle i den "jeg kan ikke si det om ikke h*n sier det først"-fella, i redsel for å bli avvist f.eks.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mat for Menn Runegutt Annen mat 24 24-11-08 10:45
Kalsium for menn Marianne Fysisk og mental helse 1 02-01-05 23:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no