Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noen bloggere som vil bli med ..?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-12-10, 19:23   #1
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Noen bloggere som vil bli med ..?

Jeg har et nyttårs-prosjekt, og det går utpå å gjøre fine ting for seg selv hver eneste dag i 2011. Ikke noe uoverkommelig altså.. det kan rett og slett være en lang gåtur, drikke te av et fint krus, gå på kafe med noen fine folk, ta ansiktsmaske, kjøpe noe fint til seg selv, lage et koselig måltid osv. I tilleg til det, så har jeg en plan om å prøve å spise lavkarbo (så langt det lar seg gjøre) hver eneste dag i 2011... og så skal jeg lage et lite blogginlegg hver dag om hva jg har gjort for å få det lttt bedre med meg selv

Noen som har lyst å joine? det hadde vært litt morsomt om flere kunne følge hverandre i en lavkarbo-hverdag og ikke minst støtte og backe hverandre når det går litt trått

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 21:49   #2
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Noen bloggere som vil bli med... ?

Å, det var en søt idè! Det siste halve året har jeg brukt mye tid på å være sur og sliten, og har ikke evnet å glede meg over små ting. Kanskje det hjelper litt å fokusere på små, positive ting?

Jeg har ikke noe blogg da.. men kanskje jeg skal lage en. Just for you!

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 22:29   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Noen bloggere som vil bli med... ?

Opprinnelig lagt inn av nutta, her.

jeg har et nyttårs-prosjekt, og det går utpå å gjøre fine ting for seg selv hver eneste dag i 2011. Ikke noe uoverkommelig altså.. Det kan rett og slett være en lang gåtur, drikke te av et fint krus, gå på kafe med noen fine folk, ta ansiktsmaske, kjøpe noe fint til seg selv, lage et koselig måltid osv. I tilleg til det, så har jeg en plan om å prøve å spise lavkarbo (så langt det lar seg gjøre) hver eneste dag i 2011... Og så skal jeg lage et lite blogginlegg hver dag om hva jg har gjort for å få det lttt bedre med meg selv :d

noen som har lyst å joine? Det hadde vært litt morsomt om flere kunne følge hverandre i en lavkarbo-hverdag og ikke minst støtte og backe hverandre når det går litt trått

liker:d

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 12:39   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Noen bloggere som vil bli med... ?

Å gjøre noe fint for seg selv hver dag er et godt initiativ - jeg slenger meg med. Ikke at jeg tror jeg skal prestere et blogg-innlegg hver dag, men annenhver er da også noe!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 14:32   #5
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Noen bloggere som vil bli med... ?

Høres veldig artig ut. Jeg sliter med å komme igang med det meste. Tror dette er tingen for meg. Må bare lage meg en blogg først.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 17:47   #6
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Noen bloggere som vil bli med... ?

Jaaa! Så kult at flere blir med! Om noen velger annenhver dag, så er det lov det også alså! Det viktigste er at det er overkommelig. jeg bare tenker at det innimellom er litt trått og skulle endre livsstil og da er det litt fint å fokusere på de fine tingene i livet/hverdagen også!

http://duonutta.blogspot.com/ er adressa til min blogg!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 10:55   #7
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Noen bloggere som vil bli med ..?

Jeg tror jeg vil prøve å være med! Jeg har egentlig to blogger akkurat nå, den som kommer til å bli mest brukt fremover til nettopp det å gå ned i vekt vil bli denne her:

http://xtravaganzablogg.no/rebecca/

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 15:57   #8
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Noen bloggere som vil bli med ..?

Så fint! Har lagt deg til i blogg-lista mi!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 02:37   #9
Linnis
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 38
Innlegg: 22
Linnis er ny på veien

Sv: Noen bloggere som vil bli med ..?

Jeg vil gjerne følge alle dere
Her er min nyoppstartede blogg

www.rosinbollen.blogg.no

Linnis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 16:28   #10
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Noen bloggere som vil bli med ..?

Da er du lagt til lista mi du også gleder meg jeg! tror det blir et fint år!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 18:05   #11
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Noen bloggere som vil bli med ..?

Opprinnelig lagt inn av Linnis, her.

Jeg vil gjerne følge alle dere
Her er min nyoppstartede blogg

www.rosinbollen.blogg.no

Bare et godt ment råd.. litt vanskelig å lese med den rødfargen og den gråfargen.... Eller er det bare jeg som reagerer? Jeg vet ikke.. God nyttår!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 14:54   #12
Blupp
Juniormedlem
 
Blupp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 15
Blupp er på en erverdig vei

Sv: Noen bloggere som vil bli med ..?

Hiver meg med og blåser liv i i en påbegynt blogg fra i sommer som har ligget død siden da :-)
www.intuitiv-spising.com

__________________
Blogg om mat og forsøk på vektkontroll http://www.intuitiv-spising.com



Blupp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav GI + bevegelse Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 15:32   #13
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen bloggere som vil bli med ..?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Bare et godt ment råd.. litt vanskelig å lese med den rødfargen og den gråfargen.... Eller er det bare jeg som reagerer? Jeg vet ikke.. God nyttår!

Ikke bare du. Jeg klarer ikke å lese den (en fryktelig kombinasjon), så om du vil ha følgere så må du endre fargene! Svart på hvitt er og blir det beste...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 21:04   #14
Linnis
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 38
Innlegg: 22
Linnis er ny på veien

Sv: Noen bloggere som vil bli med ..?

Takk for tilbakemeldinger... tror det nå har blitt fikset.. om jeg fikk det til... gi en tilbakemelding om det ble bedre, jeg er helt grønn på slike områder

Linnis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 21:27   #15
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Noen bloggere som vil bli med ..?

ja nå ble den fin vettu skal følge med på bloggen din, alltid spennende med slike blogger

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 22:21   #16
Linnis
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 38
Innlegg: 22
Linnis er ny på veien

Sv: Noen bloggere som vil bli med ..?

Da er mi blogg oppdatert . litt iallefall hvordan legger jeg dere til sånn som dere skriver dere gjør?

Linnis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 22:26   #17
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Noen bloggere som vil bli med ..?

Opprinnelig lagt inn av Linnis, her.

Da er mi blogg oppdatert . litt iallefall hvordan legger jeg dere til sånn som dere skriver dere gjør?

du kan enten følge en blogg via bloglovin' eller hva det heter.. eller du kan lage en liste i bloggen over blogger du følger. .. . eller legge til favoritt-lista/bokmerker mange måter å gjøre det på egentlig. Jeg for min del, har en liste over blogger jeg følger på sia av innleggene mine. Og da får jeg sett når de oppdateres! utrolig kjekt!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen bloggere her? ketolysebloggen.blogg.no Ketolysekuren 11 22-08-10 21:31
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? Kristina S Ketolysekuren 4 05-06-09 16:58
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15
Bloggere - gi lyd fra dere! janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 9 01-03-06 18:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no