Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dr. Torkil! Lurer på ketolyse-kosttilskuddene

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-08, 13:08   #1
Minima
Nytt Medlem
 
Minima sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 48
Innlegg: 7
Minima er på en erverdig vei

Dr. Torkil! Lurer på ketolyse-kosttilskuddene

Har akkurat begynt med kuren og har rast ned i vekt til nå, men lurer på hva som er forskjellen på Ketolyse kosttilskuddene og vanlige kostilskudd? Kan man f. eks. bruke "alt-i- ett" tilskuddene med vitaminer, mineraler og antioksidanter i stedet og ev. hvorfor ikke?

Takknemlig for svar..

Hilsen Minima


Sist redigert av Minima : 22-02-08 kl 19:13.
Minima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 13:25   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: dr. Torkil! Lurer på ketolyse-kosttilskuddene.

Forskjellen er at Ketolyse tablettene er spesielt tilpasset ketolysekuren.

men man MÅ ikke bruke de, selv om de passer best.

Ser du spør Torkil asså... men tok meg den frihet å svare litt jeg

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15298 Her er en nyttig tråd om hva pillene kan gjøre

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 13:31   #3
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: dr. Torkil! Lurer på ketolyse-kosttilskuddene.

Tror ikke du får dekket alt med vanlige alt-i-ett tabletter altså. Får nok ikk eklemt inn alle de vitaminene og mineralene vi tar 4 ganger pr dag i de tablettene. Og siden de ikke skal tas sammen fordi de hemmer opptaket av hverandre tipper jeg at de ikke bør være i en og samme pille?!
Jeg sverger til akkurat ketolysetablettene fordi jeg ble så dårlig uten i høst...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 22:08   #4
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Dr. Torkil! Lurer på ketolyse-kosttilskuddene

Jeg lurer også litt på disse pillene.
Hva er det man kutter ut når man går på ketolysekuren som gjør at man trenger disse tilskuddene? Eller burde man ta dem uansett?

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 10:24   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Dr. Torkil! Lurer på ketolyse-kosttilskuddene

Hei
Jeg tror det er omtalt i boken hva effekten er.
Tablettene inneholder sterke antioksidanter som holder kolesterolet i sjakk, calcium som forhindrer beinskjørhet, kalium som forhindrer ubalanse i saltbalansen, magnesium som forhindrer leggkramper og optimaliserer energiomsetningen. etc etc.
Det er jo flere som har delt sine dårlige erfaringer med å forsøke uten tablettene.

De kan gi kvalme på grunn av mineralinnholdet ( oppløsningen i magesekken blir hyperton) og kan med fordel tas til mat. EVT med rikelig vann.

OG som nevnt mange ganger hemmer flere av mineralene opptaket av hverandre og derfor finnes det ikke en "Alt i en" tablett uansett hva reklamene sir.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 10:34   #6
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Dr. Torkil! Lurer på ketolyse-kosttilskuddene

Hmmm... Kanskje det er grunnen til at jeg synes det går sakte ja...

Torkil!!! Send meg tabletter!!!!

Trenger forøvrig mer bakemix også, gitt

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 11:57   #7
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Dr. Torkil! Lurer på ketolyse-kosttilskuddene

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Hmmm... Kanskje det er grunnen til at jeg synes det går sakte ja...

Torkil!!! Send meg tabletter!!!!

Trenger forøvrig mer bakemix også, gitt


Hei
Da må du på www.ketolyse.no eller kanskje du har en forhandler i nabolaget sjekk. http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13407

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 14:05   #8
Minima
Nytt Medlem
 
Minima sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 48
Innlegg: 7
Minima er på en erverdig vei

Sv: Dr. Torkil! Lurer på ketolyse-kosttilskuddene

Tusen takk for svar alle sammen!

Nå har jeg vært og kjøpt Ketolyse tabletter!

__________________


Minima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 22:41   #9
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Dr. Torkil! Lurer på ketolyse-kosttilskuddene

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Da må du på www.ketolyse.no eller kanskje du har en forhandler i nabolaget sjekk. http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13407

Vennlig Hilsen
Torkil


Jeg fikk kjøpt på Meny

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 22:50   #10
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Dr. Torkil! Lurer på ketolyse-kosttilskuddene

Jeg har ikke tatt ketolysetablettene på lenge....Men fikk svar fra legen om at jeg hadde forhøyet kolesterol..

Det skremte meg litt, så nå er jeg i full gang med tablettene igjen..Så får vi se når jeg tar nye blodprøver

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød Nille Bakst 179 08-03-11 19:13
Jeg er bare så glad; takk til Torkil og Ketolyse! Villemo Ketolysekuren 22 23-08-07 06:54
Takk Torkil Og Ketolyse!!! lokkebiff Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 13 10-03-07 16:40
Cottage cheese og ketolyse? Vinter Spørsmål og svar 11 23-11-06 02:05
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no