Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvordan har det gått med dere i jula?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-01-11, 11:36   #51
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Jeg synes jeg klarte meg ganske bra, jeg!
Tok en halv mandelpotet til julemiddagen og en familiemiddag. Ble nok noe meljevnet saus hele veien. Laget kransekake med sukrinmelis og hadde nøtter, mandler og 86% sjokolade. 'Syndet' litt med rosiner og tørket frukt, samt noe juicedrikking og litt hvitvin. Det verste var nok at jeg spiste ganske mange strull, som jeg etter et totalt mislykket erstatningsforsøk måtte lage med vanlig sukker.
Så en ny rekord to dager før jul, så det var ingen veldig stor overraskelse at det ble en kilo opp derfra til 1. januar. Er fornøyd med dette, tatt i betraktning hvilken fråtsing jeg har pleid å bedrive i julen før om årene...
Back on track nå, har allerede tatt av 400 g til nå.

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 13:17   #52
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Jeg synes det har gått helt supert i julen. Har kost meg masse med god mat, og har til og med gått ned i vekt.

Har ikke spist noe potet, men litt jordskokk og kålrabistappe. Surkål hadde jeg laget selv og brukt sukrin til søtning. Ellers er jo julemat super lavkarbomat. Til dessert hadde jeg riskrem søtet med stevia med rørte jordbær søtet med sukrin oppå. Andre desserter er lavkarbo sjokolademousse og blåbærgrøt kokt med stevia og JBKM. Så har det blitt litt sukkerfri konfekt og nøtter på kveldene. Jeg føler altså at jeg har fråtset litt i grunnen, men har holdt meg ganske bra til lavkarbo, og vekten har som sagt gått litt ned etter en god stund med stillstand. Så jeg kan ikke annet enn å si meg fornøyd. Skal helt klart gjøre ting på samme måten neste jul!

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 13:31   #53
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Opp men ikke så mye
Mvh
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:00   #54
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Jula har gått overraskende bra også her Har faktisk ikke TENKT på hva jeg har spist, men spist det jeg hadde lyst på. Og til min store overraskelse og ikke minst GLEDE, så har "det jeg har hatt lyst på" vært noe ganske annet enn hva jeg hadde lyst på jula 2009

Resultatet har dermed vært at jeg ikke har gått opp noe som helst siden 1.desember, og det trass i 2ukers sydentur like før jul. Jeg er med andre ord meget fornøyd, ikke bare med at vekta har holdt seg, men at mine vaner&lyster har endret seg til det bedre BIG surprise der, altså!

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan tenker dere mtp mat i jula? Heaven Mer enn 30 kg overvekt 79 18-12-10 17:10
Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått? Bellabo Ketolysekuren 53 12-05-09 11:48
Hvordan skal dere gjøre det i jula? Går det an å vedlikeholde? MoaMoa Ketolysekuren 24 16-12-08 02:00
Hvordan gjør dere det i jula? iren84 Spørsmål og svar 8 18-11-07 21:33
Dere som er nått målet. Hvordan har det gått med stabiliseringen? Trolla Ketolysekuren 5 04-09-07 15:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no