Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Trening under/etter sykdom

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-11, 21:01   #1
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Trening under/etter sykdom

Jeg tok min første treningsøkt på nesten fire uker i går, og du verden, det var rett og slett HIMMELSK!!! Gud, så slitsomt, men helt herlig å bevege skrotten igjen. Normalt trener jeg 3-5 ggr pr uke, løping, sykling og litt styrke. Men mer eller mindre hele desember var jeg syk, og fikk ikke trent det grann. Åååh...det var så herlig! Jeg koste meg glugg ihjel i går, ny musikk på øret som fenget, kroppen likte og svarte på alt jeg gjorde, selv om energinivået ikke er på topp riktig enda. Jeg var bare et stort glis hele økta.

Tidligere har jeg prøvd å trene selv med litt sykdom i kroppen. Virusinfeksjon, feberaktig, hoste og forkjølelse satte stopperen denne gangen, og jeg ventet til jeg visste det var på retrett før jeg i det hele tatt vurderte å gå på treningssenteret. Før har jeg tenkt at jeg sikkert kunne "trene vekk" syketilværelsen, men det har aldri hjulpet. Jeg har bare tenkt "joda, det går sikkert fint..." og så måtte roe enda mer ned de neste dagene. Så nå har jeg lært. Bli HELT frisk før trening settes i gang igjen (så klart, litt snørr i nesa går greit..)

Har du noen gode tips og triks vedr. trening og sykdom? Hvor lenge venter du, og når avstår du fra å trene når formen er sånn eller slik?

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Etter trening savoy Eurodiett 9 11-07-10 22:50
Trening etter en sprekk BitTorres Trening 1 30-01-10 23:22
Mat etter trening Albertine Trening 14 13-03-08 22:20
Mat etter trening Tidligere bruker Trening 39 27-02-07 12:33
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 21:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no