Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Hurra for skaldeman!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-11-06, 16:01   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Hurra for skaldeman!

jeg så deg på tv to i dag, og ble kjempeglad. jeg er så lei av å høre bestante uttalelser som baserer seg på fastlåste meninger. vel er sukker i fokus, noe som er fantastisk på BÅDE et helsemessig og politisk plan (sukkerindustrien ligner i beste fall på en mafia). men fortsatt tror folk at fett i mat er ensbetydende med fett på kropp. derfor: tusen takk for opptreden! håper det er flere saklige og chille mennesker som kan slå fakta i bordet.
å bli/holde seg slank har liksom alltid handlet om lidelse, viljestyrke og store forsakelser "ska man va fin får man lida pin", som mine svenske tjokka slekt sa.
det skal ikke behøve å være sånn, vi er mennesker og livsnytere, og det går hånd i hånd.

jeg prøver for første gang å gjøre noe seriøst og ordentlig for kroppen min, og for første gang har jeg håndfaste resultater, og jeg spiser og lever som en dronninng i egne øyne. jeg har estatiske øyeblikk hele tiden!
så tusen takk til deg, og alle seriøse aktører som har øyne og øre åpne.

*jorun*

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hurra, Skaldeman i pocket! akarimar Spis deg ned i vekt med Skaldeman 1 31-05-07 15:45
Hurra for 17 mai! Summer Generell diskusjon 7 17-05-06 12:24
HURRA HURRA HIPP HIPP HURRA Jeg ser 8-tallet!! donjuanwannabe Atkins kosthold 7 04-04-04 20:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no