Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen igjen av de som begynte ved nyttår?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-09, 17:10   #1
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Noen igjen av de som begynte ved nyttår?

Er vi mange igjen her inne av de som startet ved nyttår ? Hvordan har det gått med oss ?
mange som er "ferdigslanket", eller har et stykke igjen ?

Jeg gikk på ketolyse i 5 mnd, tok av 15 kg på den tiden, har hatt en lavkarbo-pause i 3 md, der jeg har holdt meg helt stabil

Nå starter jeg ny ketolyserunde, og håper ( ønsker) å ta av 10 kg til jul, men om det blir å gå så fort.. det spørs da.

Hadde vært morsomt å høre hvordan det har gått med dere

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 18:12   #2
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Noen igjen av de som begynte ved nyttår ?

Jeg begynte litt før nyttår - i begynnelsen av november! Jeg jobber fremdeles med saken - har 15 kilo igjen å miste.
Begynte med Ketolyse og er fortsatt fornøyd så jeg tenker ikke på å bytte filosofi selv om vekta har svingt bitte litt mer nå i det siste.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 18:19   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen igjen av de som begynte ved nyttår ?

Jeg begynte på ketolyse 13. februar, gikk på fedon i endel å før det.
Det går greit, litt opp og ned på vekta i sommer, men har holdt kosten med unntak av en uke og et par helger.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 18:50   #4
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen igjen av de som begynte ved nyttår ?

Jeg begynte i januar, og har tatt av nesten 18 kilo til nå. Har hatt litt sommerpause nå med bryllup og kos, så jeg har latt vekta stabilisere seg på 103 kilo en stund. Har spist ganske så lavkarbo likevel da, for det er virkelig det kroppen min trives best med Har fortsatt 28 kilo igjen som skal bort, og satser på å komme et godt stykke på vei i løpet av høsten... Nå er trimsykkel i hus også, så du skal se jeg til og med blir sprek...

PS: Så plutselig at jeg var på ketolyseforumet ja... Gikk bare inn gjennom uleste innlegg jeg sjø... Jaja...

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 17:31   #5
Lizzi
Medlem
 
Lizzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 112
Lizzi er på en erverdig vei

Sv: Noen igjen av de som begynte ved nyttår?

Er her jeg også. Startet rett etter nyttår, og holdt helt til midten av juni da leirskole, sommer og ferie tok meg Har hatt pause i sommer, delvis bevisst med matinntaket. Noen kg har nok desverre sneket seg på, men har vært ganske stabil hehe sommeren.
Nå er jeg straks igang med ny runde, håper på 15 kg ned

__________________
Sometimes the dreams that come true are dreams you never even new you had
Lizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 12:48   #6
Skinnogbein
Juniormedlem
 
Skinnogbein sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trøndelag
Alder: 58
Innlegg: 24
Skinnogbein er på en erverdig vei

Sv: Noen igjen av de som begynte ved nyttår?

Jeg er her fortsatt, jeg også :-) Har ikke hatt noen utskeielser - annet enn såkalt "lovlige", dvs. litt hjemmelaget bringebæris i sommer. Står likevel bom fast på vekta. Har ikke gått ned et gram siden begynnelsen av juni, og har prøvd både fettfestival i seks uker - resultatløst - etterfulgt av litt økning i antall grønnsak-karbo for å se om det utgjør noen forskjell. Like resultatløst. Skal fortsatt ned 7-10 kilo, og er litt frustrert. Men jeg gir aldri opp. For dette er et kosthold som likevel gjør at jeg føler meg vel - ser godt ut - og det gjør godt for kropp og sjel, Har nå startet med kosttilskuddet "Kelp", for å se om det kan være jod-mangel som gjør at jeg står stille. Skal gi tilbakemelding om dette etterhvert har noen som heslt virkning. Må si jeg er litt skeptisk, men her skal ingenting være uprøvd...
Må innrømme at jeg har vært svært lite aktiv på trimfronten, så det er kanskje der jeg må legge inn en økt innsats. Tror kanskje også at matinntaket er for stort - jeg har kanskje bortimot samme mengdeinntak i dag som da jeg startet - og da hadde jeg jo 17 kilo mer å drasse rundt på. Kan være noe å tenke på.

__________________


Skinnogbein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- egendefinert Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 13:04   #7
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Noen igjen av de som begynte ved nyttår?

Jeg er her enda. Har ikke klart å holde kostholdet, men starter igjen nå med full iver.
Har gått ned noen få kilo men det er ikke så mange.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 19:23   #8
Mercudia
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 63
Mercudia er på en erverdig vei

Sv: Noen igjen av de som begynte ved nyttår?

Jeg er her også. Jeg begynte 17 november i fjor, med planlagt pause mellom jul og nyttår. Hadde også en planlagt to dagers pause i mai. Ellers har jeg holdt meg (mer eller mindre) strengt til ketolyse/skaldemann tankegangen. Har funnet ut at jeg tåler godt søtstoff, krem, nøtter og annet som kan være en "party"-stopper for andre.
Jeg vet ikke hvor mange kilo jeg har gått ned (har ingen vekt) men det er maaaange (vil tippe 30) har ca 10 kilo mer jeg vil kvitte meg med, og gjør stort sett det samme som jeg har gjort hele tiden; holder meg unna sukker og stivelse, og spiser nok med fett. Ikke noe mer hokus pokus her

Lykke til videre

Mercudia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 21:54   #9
Stellamor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 197
Stellamor er på en erverdig vei

Sv: Noen igjen av de som begynte ved nyttår?

Jeg begynte i oktober -08 og er her fortsatt.

__________________


Stellamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg har vært "borte" en stund og trenger piff for å starte igjen over nyttår! Pocahontas Ketolysekuren 27 07-01-10 09:44
Er det noen som kjenner seg igjen? Nille Livets lyse side 20 18-02-08 23:12
På'an igjen, noen spørsmål Thula Ketolysekuren 3 16-03-07 23:34
Noen?? please Se Her! Blir logget ut igjen Lara Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 10 06-10-05 15:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no