Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Falt ut av ketosen, grunnet hva?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-09, 13:43   #1
sisterHood
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 3
sisterHood er på en erverdig vei

Falt ut av ketosen, grunnet hva?

Hum, hum! Jeg har nettopp falt ut av ketosen. Jeg har i dag spist en rød paprika, stekte kyllingvinger og krabbe. (frokost) Jeg skjønner ikke åffer, men kan mensen ha en grunn til at jeg har falt ut av ketose? Fikk mensen i dag. Jeg har vært i ketose sammenhengende i 3-5 dager etter jeg begynte på søndag. Ser ikke noen grunn til at jeg skulle falle ut av ketose, men da må det i så fall ha vært sukker i grillkrydderet jeg brukte da jeg stekte kyllingvingene, og det stod ikke at det var noe sukker i den, eller stivelse. Eller det det noe innlysende her jeg ikke forstår? I krabben var det kun salt i.

Håper på hjelp.

sisterHood er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 15:49   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Falt ut av ketosen, grunnet hva?? :S

Slapp helt av!
Vi er mange som ikke får utslag på sticksen når vi har mensen!

Husk at sticksen kun er til å stole på om kvelden, 2-3 timer etter siste måltid!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stort skall av tanna falt ut - what to do? mofe Fysisk og mental helse 2 22-02-09 14:39
Hvorfor har jeg plutselig falt ut av ketose? tarantellamor Ketolysekuren 7 18-02-09 21:16
Falt ikke ut av ketose Schnupsiii Ketolysekuren 17 26-01-09 14:53
Varsel om nedetid grunnet vedlikehold HP Informasjon 1 24-06-08 22:14
Lilla på stixen grunnet mye fettintak Carbokiller Atkins kosthold 22 24-02-04 16:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no