Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 29-05-12, 20:31   #326
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dans, dans av Haruki Murakami. Jeg elsker bøkene hans!

Ååå! Me to!
Men den heter vel "Dans dans dans"?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-05-12, 20:36   #327
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ååå! Me to!
Men den heter vel "Dans dans dans"?

Hehe, kanskje jeg har kortversjonen? Mulig den heter det ja, har den ikke forran meg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-05-12, 21:18   #328
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Du vet, jeg er jo så pedantisk av meg! (Samtidig må jeg få rette meg selv, "me too" heter det jo ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-05-12, 13:06   #329
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Vel, jeg leser IKKE Green Arrow: Quiver av Kevin Smith. For den hadde de ikke. Til tross for at de ifølge nettsidene skulle ha en inne. Ikke bitter. Neida. Ikke nerd. Neida.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-05-12, 11:30   #330
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

"Kjerringer" av Helene Uri. Underholdning på sitt beste.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 31-05-12, 12:03   #331
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.213
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hva leser du nå?

The Little Book of Camper Van av Stan Fowler. Liker gamle ting jeg...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg
Gammel 31-05-12, 17:48   #332
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Speed of Implementation; Richard Wilson

NLP: Psychological Skills for Understanding and Influencing People; Joseph O`Connor & John Seymour.

Psychic Cold Reading; Dantalion Jones

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo
Gammel 03-06-12, 11:23   #333
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

"Ondskapens hjerte" av Chelsea Cain.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 03-06-12, 13:29   #334
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva leser du nå?

Har lest en hel roman for første gang på lenge; Mofongo av Cecilia Samartin. Satt på flybussen mellom London og Gatwick og gråt.. Det er en fin og trist bok man blir sulten av!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-06-12, 13:36   #335
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva leser du nå?

Er det foresten lov i denne tråden å spørre om bokanbefalinger, eller burde jeg starte egen tråd? Jeg liker å lese romaner som forandrer hvordan jeg ser på verden. Gjerne med gode menneskeskildringer og på spennende steder. Kanskje fra en kultur jeg ikke kjenner så god, men den kan også være skildre noe nordisk/europeisk. Den kan godt være "dyp", men trenger ikke være det. For tiden har jeg ikke så lyst å lese krim. Kan gjerne være barne/ungdomsbøker, så lenge de er gode. Håper det er greit jeg spør Ha en fortsatt god søndag!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-06-12, 15:38   #336
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Er det foresten lov i denne tråden å spørre om bokanbefalinger, eller burde jeg starte egen tråd? Jeg liker å lese romaner som forandrer hvordan jeg ser på verden. Gjerne med gode menneskeskildringer og på spennende steder. Kanskje fra en kultur jeg ikke kjenner så god, men den kan også være skildre noe nordisk/europeisk. Den kan godt være "dyp", men trenger ikke være det. For tiden har jeg ikke så lyst å lese krim. Kan gjerne være barne/ungdomsbøker, så lenge de er gode. Håper det er greit jeg spør Ha en fortsatt god søndag!

Da tenkte jeg umiddelbart på boka Tehuset Drikk og Drøm (handlingen er lagt i Kina) av Justin Hill, nydelig enn littegrann usammenhengde, og klassikeren Livets uutholdelige letthet av Milan Kundera. Fine rørende, passe dype men lettleste bøker begge to!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-06-12, 17:11   #337
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Det som også er en nydelig bok er Balansekunst av Rohinton Mistry.
Handlingen her foregår i India. Denne boken er faktisk en av grunnene til at jeg dro dit, ble helt fasinert av kulturen og menneskene

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :)
Gammel 03-06-12, 21:56   #338
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå?

Jeg vil anbefale bøkene av Anna Gavalda. Jeg har lest "Lykka er ein sjeldan fugl" og "Saman er ein mindre aleine". Vakre bøker. Fulle av medmenneskelighet.

akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 04-06-12, 19:45   #339
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Hva leser du nå?

Å ja Balansekunst er en så nydelig/grusom bok den har hele familien her lest .
Ellers leser jeg nå "alle dør alene"av Hans Fallada,titlen er jo voldsomt depressiv ,men boka er fantastisk og handler om hverdagen i Tyskland under Hitler.
Leser du fantasy så anbefaler jeg forrige boka jeg leste "The wise mans fear" Patrick Rothfuss.
Krim leser jeg ikke ,blir bare redd .

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-06-12, 13:22   #340
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå?

Vil anbefale Den gamle skilpadden av Pepetela.
Handlingen er fra et uspesifisert sted i afrika, og omhandler hvordan en landsby opplever krigen, og modernisering. Meget bra skrevet.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-06-12, 13:32   #341
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Jeg syntes "Ondskapens hjerte" var så bra at jeg begynte rett på oppfølgeren "Hjerterdame". Bør leses av alle som liker krim og litt blod og gørr.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 10-06-12, 11:07   #342
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 64
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Nattefokk av Johan Theorin

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF...
Gammel 14-06-12, 09:37   #343
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå?

Idoru av William Gibson

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-06-12, 09:40   #344
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Beckys siste måltid av Robin cook

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 14-06-12, 18:29   #345
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Herfra til månen av Jill Mansell.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 20-06-12, 21:31   #346
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå?

Jeg liker blod og krim og litt gørr akkurat nå leser jeg Jo Nesbø "Gjenferd". Har ventet lenge på å lese den, så fikk endelig kommet i gang. So far, so good.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 20-06-12, 21:35   #347
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Du har god smak, Anarko.

Nå leser jeg Det sorte hjertet av John Connolly. Var fryktelig treig de første 120 sidene, men nå begynner det å skje noe.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 20-06-12, 21:39   #348
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Du har god smak, Anarko.

Nå leser jeg Det sorte hjertet av John Connolly. Var fryktelig treig de første 120 sidene, men nå begynner det å skje noe.

Når jeg er ferdig med Gjenferd, så skal jeg sjekke ut "Ondskapens hjerte" og "Hjerterdame". Hørtes ut som bøker for meg!
Ellers er jeg glad i fantasy, og har for tiden en liten pause i "Sword of Truth" serien.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 22-06-12, 18:34   #349
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Når jeg er ferdig med Gjenferd, så skal jeg sjekke ut "Ondskapens hjerte" og "Hjerterdame". Hørtes ut som bøker for meg!
Ellers er jeg glad i fantasy, og har for tiden en liten pause i "Sword of Truth" serien.

Ja, de du leste! Mer blod og gørr skal du lete lenge etter. Også så spennende! Helt umulig å legge boka fra seg.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 22-06-12, 18:45   #350
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Ja, de du leste! Mer blod og gørr skal du lete lenge etter. Også så spennende! Helt umulig å legge boka fra seg.

Det liker vi! Tar gladelig med meg noe lektyre til Kreta om noen uker. Skal jo ligge pittelitt på solstol tross alt Stikker innom biblioteket etter jeg er ferdig med mr. Harry Hole og låner med meg denne frøkna du anbefaler

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no