Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Oppkarbing

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-10-07, 20:53   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk
Angry

Oppkarbing

Har lovet en god venn samt noen andre at jeg skal karbe meg opp for å kunne være sosial på deres måte i 1 uke. Totalt har jeg satt av 2 uker til oppkarbing, karbforbruk og nedtrapping igjen. Allerede har jeg, etter bare tre dager med oppkarbing til 70-100 karber:

Fått megahovne bein. Unga kaller det plastelinabein, for hvis de setter fingern i foten sitter merket der.

Angsten, hjerteklapp og pustevansker natterstid er kommet tilbake.

Jeg er konstant sulten

Unga sier jeg er suuuur.

Jeg er svimmel..

Disse to ukene blir IKKE to uker. Jeg innser at jeg må ta hensyn til min egen helsegevinst og heller kjøre mitt løp. Kan da drikke vin i Irland, og pelle bort poteter i stordagselskapet

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:00   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Oppkarbing

Høres ikke noe kjekt ut, men det er ikke så lett å leve på under 20 karbo når man skal være sammen med andre over lengre tid, men du kan jo prøve å ligge så lavt som mulig.

Vakke noe god trøst dette... men mener å trøste da

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:51   #3
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Oppkarbing

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Disse to ukene blir IKKE to uker. Jeg innser at jeg må ta hensyn til min egen helsegevinst og heller kjøre mitt løp.

YOU GO GIRL! Så vanvittig bra at du klarer å sette din egen helse først! Vi vet alle hvor vanskelig det kan være, spesielt i en sånn situasjon, så det står det respekt av. Utrolig glad på dine vegne for at du har kommet fram til denne avgjørelsen!

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Oppkarbing før SB? Ariel Lavkarbo generelt 2 21-02-07 22:45
Stillstand og oppkarbing Fjonken Spørsmål og svar 7 03-03-06 15:28
Ang oppkarbing Germ Lavkarbo generelt 4 29-08-05 16:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no