Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Det beste med lavkarbo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-03-09, 13:17   #1
Muff-muff
Medlem
 
Muff-muff sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 41
Innlegg: 229
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Det beste med lavkarbo

Jeg har mange fordeler av lavkarbo. Blant annet blir jeg kvitt irriterende utslett på kroppen, håret mitt blir penere, huden blir penere og jeg har ikke lyst på søtsaker lengre.

Men den aller største fordelen er at jeg ikke blir søvnig hver gang jeg har spist. Jeg har en melintoleranse jeg tildels har oversett i mange år, fordi det virket så "stort" å ta tak i. Noen ganger unnlot jeg å spise hele dagen, fordi jeg ikke orket tanken på å bli så trøtt og sliten. Humørsvingningene var også grusomme. Gjennom dette forumet har jeg lært meg alt jeg faktisk kan spise og nyter igjen måltidene.

Det er deilig!

Så... Takk

Hva synes DU er den aller beste "bivirkningen" av lavkarbodietten din? (Bortsett fra vektnedgang)

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 09:14   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Det beste med lavkarbo

Det aller beste er at jeg ikke sitter på jobb og promper hver dag.....
(så lenge jeg ikke har spist sukkerfri godteri.....)

Også at jeg ikke overspiser så mye. Spiser jeg først litt sukker blir jeg helt GAL etter mer.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 09:45   #3
Muff-muff
Medlem
 
Muff-muff sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 41
Innlegg: 229
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det beste med lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Det aller beste er at jeg ikke sitter på jobb og promper hver dag.....
(så lenge jeg ikke har spist sukkerfri godteri.....)

Også at jeg ikke overspiser så mye. Spiser jeg først litt sukker blir jeg helt GAL etter mer.

Hahaha Flott å prompe mindre, kan jeg tro

Jeg har også det problemet med sukker. Jeg merker fremdeles at jeg savner -følelsen av å innta sukker... Herregud, man skulle tro det var heroin eller noe. Men den fysiske trangen er helt borte, det er kun det psykiske igjen. Nå bruker jeg tid på å finne andre høydare enn å trykke nedpå 150 gram sjokolade...

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 19:48   #4
Sisla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 28
Sisla er på en erverdig vei
Post

Sv: Det beste med lavkarbo

Den mest fantastiske bivirkningen (men hovedgrunnen til at jeg startet på ketolyse/lavkarbo) er at jeg er kvitt muskulære smerter i kroppen. Det plaget meg natt og dag i 3 måneder, og jeg er enda ikke ferdig med testing, men 1 uke etter at jeg startet på Ketolyse så forsvant alle smertene som dugg for solen.

I tillegg til dette har humøret mitt blitt mer stabilt. Jeg er "lys" og glad og har det godt til tross for at jeg i perioder har mye å gjøre. Jeg sover godt om natten og våkner uthvilt hver eneste morgen - det er nesten for godt til å være sant.

Jeg skal aldri mer spise annen mat enn dette, for disse bivirkningene gir jeg ikke fra meg. Aldri.

Hyggelig å lese at du også har det godt. God helg

__________________



Startet på Ketolyse i begynnelsen av februar 2009 et sted. Muskulært smertefri.
Sisla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er den beste treningen? pazuza Fysisk og mental helse 8 18-03-09 18:13
Det beste brødet lillemy Lavkarbo generelt 15 23-10-08 12:42
"Dette er den beste dietten!" setter Atkins og lavkarbo på førsteplass! Marita Nyheter / media 5 18-07-08 14:28
Hva er beste olje? Kanutten Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 20-09-07 18:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no