Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tar alle ketolysetab?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-02-09, 10:54   #1
totteline
Juniormedlem
 
totteline sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: STAVANGER
Innlegg: 34
totteline er på en erverdig vei
Post

Tar alle ketolysetab?

hei.
jeg har nå gått på ketolyse siden 19 januar. har gått ned 4.7 kg og er fornøyd med det( selvom man alltid vil at det skal gå fortere).
Lurer på om alle tar kelolysetabl? for ejg har nemmelig ikke begynt på dem. Har de noen virkning?

håper på svar

__________________


totteline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 10:57   #2
Vekt 76
Medlem
 
Vekt 76 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Hedmarken
Innlegg: 74
Vekt 76 er på en erverdig vei

Sv: tar alle ketolysetab?

Jeg er også ganske fersk på lavkarbo/ketolyse. Jeg tar vitaminer hver dag. Slike som skal inneholde "alt" man trenger. Men om man må ha de ketolysetablettene i tillegg vet jeg ikke. Men jeg lurer også på det :-)

__________________



Vekt 76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men heller vel mot Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 11:28   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: tar alle ketolysetab?

Ketolysetablettene tar jeg hver dag

De er spesiallaga for en ketosebasert diett og tilfører kroppen de næringsstoffa man trenger, i tillegg til varierte grønnsaker.

De er også med på å øke forbrenningen
(Hvilke og hvorfor står i boka,, mener jeg )

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 13:14   #4
Kreta
Medlem
 
Kreta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 171
Kreta er ny på veien

Sv: tar alle ketolysetab?

I do
Tar ingen sjans på å mangle viktige næringsstoffer underveis pga kostholdet. Og siden det sies at det hjelper forbrenningen er valget ganske enkelt

__________________
Kreta




Kreta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra 26/1-09 Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 13:26   #5
balloon
Medlem
 
balloon sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 58
Innlegg: 257
balloon er ny på veien

Sv: tar alle ketolysetab?

Jeg har heller ikke kjøpt noen enda. De er jo dyre!!

__________________



balloon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs. Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 13:48   #6
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Tar alle ketolysetab?

Jeg har ikke tatt noe som helst i de 10 1/2mnd jeg har levd i ketose.
Burde vel kanskje gjort det, men har fungert fint uten...

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 14:04   #7
aldrimerjollycola
Medlem
 
aldrimerjollycola sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 170
aldrimerjollycola er på en erverdig vei

Sv: Tar alle ketolysetab?

jeg tar heller multivit fra helsekosten, for de kjenner jeg til og vet at opptaket er bra! tillegg tar jeg litt magnesium og omega 3, og prøver å få tatt litt c vitaminer også, siden jeg ikke får i meg frukt.

aldrimerjollycola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 14:05   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tar alle ketolysetab?

Jeg tar de, men har funnet ut at jeg ikke tåler den ene typen noe særlig. men tar de andre. Særlig påpasselig med magnesiumen. ellers får jeg "harahjerte", leamus og kramper i leggene.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 14:06   #9
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Tar alle ketolysetab?

Opprinnelig lagt inn av totteline, her.

hei.
jeg har nå gått på ketolyse siden 19 januar. har gått ned 4.7 kg og er fornøyd med det( selvom man alltid vil at det skal gå fortere).
Lurer på om alle tar kelolysetabl? for ejg har nemmelig ikke begynt på dem. Har de noen virkning?

håper på svar

Jeg tok ikke tabletter første del av kuren i fjor.. Å da opplevde jeg ofte å få kramper i bena, jeg var veldig sliten i tillegg.. Etter at jeg startet på tablettene syns jeg alt går mye lettere



Lykke til! Og gratulerer med nedgang

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 14:54   #10
totteline
Juniormedlem
 
totteline sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: STAVANGER
Innlegg: 34
totteline er på en erverdig vei

Sv: Tar alle ketolysetab?

tusen takk for alle svar.
skal kjøpe ketolysetabl senere i dag. har litt kramper i leggene om natta
så da er det greit å prøve

__________________


totteline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 14:56   #11
lizzemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 15
lizzemor er på en erverdig vei

Sv: Tar alle ketolysetab?

Hvor får man i disse d?

lizzemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 15:06   #12
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Tar alle ketolysetab?

Jeg husker ikke alltid og ta de nei, men prøver så godt jeg kan.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 15:53   #13
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: tar alle ketolysetab?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Ketolysetablettene tar jeg hver dag

De er spesiallaga for en ketosebasert diett og tilfører kroppen de næringsstoffa man trenger, i tillegg til varierte grønnsaker.


Hva?? Er det varierte grønnsaker i ketolysetablettene?

Skjønte hva du mente da

Jeg har også kjøpt dem, men har funnet ut at jeg ikke er skapt for å ta tabletter 3 ganger om dagen, så jeg forsøker å finne meg en multivitamingreie med noenlunde det samme i.

  Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 16:15   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: tar alle ketolysetab?

Opprinnelig lagt inn av Chunky101, her.

Hva?? Er det varierte grønnsaker i ketolysetablettene?

Skjønte hva du mente da

Jeg har også kjøpt dem, men har funnet ut at jeg ikke er skapt for å ta tabletter 3 ganger om dagen, så jeg forsøker å finne meg en multivitamingreie med noenlunde det samme i.



Jeg kjøpte meg en slik dosettboks på apoteket. Det hjelper altså

Vet at torkil har skrevet innlegg i tråder før om sånne multvitaminer. Anbefaler det ikke, fordi at enkelte vitaminer skal ikke taes sammen, fordi de hindre opptak av hverandre i kroppen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 17:26   #15
Stellamor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 197
Stellamor er på en erverdig vei

Sv: Tar alle ketolysetab?

Ja, de tar jeg hver dag.
Vil ikke ta sjansen uten.

__________________


Stellamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 17:33   #16
lizzemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 15
lizzemor er på en erverdig vei

Sv: Tar alle ketolysetab?

Hvor får man i slike tabletter? hva heter de?=)

lizzemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 18:16   #17
Vekt 76
Medlem
 
Vekt 76 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Hedmarken
Innlegg: 74
Vekt 76 er på en erverdig vei

Sv: Tar alle ketolysetab?

Tar dere alle tre typene, eller er det nok med et av dem. Jeg er ikke plaget m leggkramper eller noe sånn. Syns det blir dyrt å kjøpe alle 3 typene også. Hvis jeg skal kjøpe en av dem, hvilke burde jeg kjøpe?

__________________



Vekt 76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men heller vel mot Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 18:27   #18
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tar alle ketolysetab?

Tja, hvis man kjøper alle koster det, etter prisene på ketolyse.no, 350 kr. De varer i 7 uker, så det er 50kr uka. For å være sikker på at man før i seg alt man trenger. Syns ikke det er så avskrekkende jeg...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 18:35   #19
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Tar alle ketolysetab?

Jeg tar bare sink/selen og magnesium.. Visste ikke at ketolyse hadde flere tabletter jeg.. De har ikke det der jeg kjøper dem asså Hva annet er det tro?

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 21:01   #20
Vekt 76
Medlem
 
Vekt 76 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Hedmarken
Innlegg: 74
Vekt 76 er på en erverdig vei

Sv: Tar alle ketolysetab?

De har "Ketolysetabletter : Krom+kalium+Kalsium mm."

__________________



Vekt 76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men heller vel mot Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 09:48   #21
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tar alle ketolysetab?

Spør deg selv: Tok eskimoene ketolysetabletter når de gikk på lavkarbo kosthold før de kom i kontakt med resten av verden?

Vær litt skeptisk. Kan være at bøker og tabletter er laget først og fremst for at noen skal tjene penger. Aldri undervurder griskhet og folks ønske om å tjene penger på andres desperasjon.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 11:11   #22
Therese
Juniormedlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 12
Therese er på en erverdig vei

Sv: Tar alle ketolysetab?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg tar de, men har funnet ut at jeg ikke tåler den ene typen noe særlig. men tar de andre. Særlig påpasselig med magnesiumen. ellers får jeg "harahjerte", leamus og kramper i leggene.

Det opplevde jeg også...
Hvilken var det du ikke tålte? Jeg får vondt i magen av sink/selen så de har jeg kutta ut... Magnesium tar jeg dobbel dose av... Krom/Kalium merker jeg er godt for blodsukkerstabiliteten...
Jeg har veldig tro på tablettene...

__________________
Therese
Therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: MIN! (ok, med innslag av Fedon, SB, Ketolyse) Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 11:13   #23
Therese
Juniormedlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 12
Therese er på en erverdig vei

Sv: Tar alle ketolysetab?

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

Jeg tar bare sink/selen og magnesium.. Visste ikke at ketolyse hadde flere tabletter jeg.. De har ikke det der jeg kjøper dem asså Hva annet er det tro?

www.ketolyse.no

__________________
Therese
Therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: MIN! (ok, med innslag av Fedon, SB, Ketolyse) Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 11:16   #24
Therese
Juniormedlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 12
Therese er på en erverdig vei

Sv: Tar alle ketolysetab?

Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.

Spør deg selv: Tok eskimoene ketolysetabletter når de gikk på lavkarbo kosthold før de kom i kontakt med resten av verden?

Nei det tror jeg ikke... Men jeg tror heller ikke at den maten vi får tak i idag, uansett hvor "rein" den er, er i nærheten av å inneholde alle de næringsstoffene eskimoene fikk i seg den gangen heller! Ei heller at vi klarer å balansere kostholdet vårt så bra som naturen klarer/klarte det...

Skulle gjerne vært det foruten, men må nok innse at vi trenger litt hjelp

__________________
Therese
Therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: MIN! (ok, med innslag av Fedon, SB, Ketolyse) Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 11:16   #25
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Tar alle ketolysetab?

Jeg tar alle ketolysetablettene. Og husker det nesten alltid. Tar i tillegg både Omega-3 og andre kosttilskudd.

Ketolysetablettene har en rekke positive effekter, blant annet hjelper de til med forbrenningen, demper søtsuget og motvirker kramper i beina.

Ketolysetablettene er komponert slik at vi får maksimalt utbytte av stoffene i dem. Det er for å få best mulig opptak i kroppen at en skal spre dem utover dagen.

I en tablett som inneholder "alle vitaminer og mineraler du trenger", vil en del av innholdet faktisk gå til spille fordi noen av stoffene virker mot hverandre! Du betaler altså for noe som du ikke har glede av.

Ja, det er mye penger på en gang å kjøpe dem samlet. Men det er nok ikke dyre tabletter i forhold til hva du får ut av det. (Og det er vel ikke så mye mer penger enn mange av oss har brukt på godteri og annet tull før vi begynte på ketolyse, kanskje?)

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no