Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-11, 14:06   #1
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Diskuterer med ei veninne om lavkarbo og slikt, og hun er helt imot det og sier: Eneste måten å gå ned i vekt på er å ha flere kalorier ut enn inn! Måten man kutter kalorier på, har ikke jeg snakket noe om. Jeg har kun sagt at flere kalorier ut enn inn funker. Den går det faktisk ikke an å diskutere på! Du klarer nemlig ikke slanke deg om kaloriinntaket er høyere enn utslippet.

Men, hvordan kan det da ha seg at vi, som da spiser veldig mye kalorier (fett), hvordan kan vi da gå ned i vekt? Noen som har ett bra svar på det??

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 14:10   #2
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjons argument!

Såvidt jeg har forstått er det mer energikrevende for kroppen å danne keton-legemer og forbrenne disse, enn det er å bruke av glukogenlagrene. Derfor øker forbrenningen når man spiser fettrikt/lavkarbo. Vi forbrenner det vi får i oss (og mer) fordi selve forbrenningsprosessen er mer energikrevende for kroppen. Mener det er meningen jeg trakk ut av et av innleggene til Pål Jåbekk. Andre har sikkert bedre forklaringer

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 14:16   #3
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjons argument!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Såvidt jeg har forstått er det mer energikrevende for kroppen å danne keton-legemer og forbrenne disse, enn det er å bruke av glukogenlagrene. Derfor øker forbrenningen når man spiser fettrikt/lavkarbo. Vi forbrenner det vi får i oss (og mer) fordi selve forbrenningsprosessen er mer energikrevende for kroppen. Mener det er meningen jeg trakk ut av et av innleggene til Pål Jåbekk. Andre har sikkert bedre forklaringer

Hmm.. det der skjønte jeg ikke helt :P

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 14:27   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Hva var det du ikke skjønte? Det Camomilla skriver er korrekt. Ellers er det jo ikke uvanlig at mange spiser mindre enn de gjorde før etter en tid, ettersom kroppen justerer kaloriinntak selv, om man følger sult- og metthetsignaler.
Det er forøvrig helt umulig å måle hvor mange kalorier man forbruker i løpet av en hel dag, uten tilgang på temmelig avanserte apraturer. Man har uansett en veldig begrenset mulighet til å lagre fett på et lav-lavkarbokosthold, typ ketogent, når insulinmengden i kroppen går ned, ettersom det er mindre sukker i blodet å rydde vekk, og det heller går direkte til forbrenning i hjernen og andre organer som trenger glukose. Insulinet er nemlig det fettlagrende hormonet, og er det som transporterer sukker fra blodet og inn i fettcellene. Termodynamikklovene kan ikke forklares inn i noe så enkelt som kalori inn og kalori ut, sånn som "den jevne slanker" snakker om. Det er mye mer komplisert enn det.
Du kan jo bare be venninna di sette seg litt inn i hva blodsukkeret og insulinet gjør i kroppen, hvor mye kalorier det er i ett gram fett kontra ett gram karbohydrat (som gjør at fettet metter mer og lenger), begrepet "futile cycling", og hvordan kroppen lever på ketoner kontra glukose. Noen skrev et sted en gang at forbrenningen av raske karbohydrater er som å brenne rispapir -lettantennelig, men brenner opp på null komme svisj, mens forbrenningen av fett er som å brenne tyrirrot, tar litt lenger tid å få fyr på, men brenner godt og lenge.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 14:31   #5
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Skaldemann forklarer det ganske bra, faktisk - på en enkel måte. Når vi kutter kaloriinntaket, reduseres også kroppens forbrenning fordi den tror at vi sulter. Skaldemann bruker fangene i konsentrasjonsleire som et eksempel i boka GI-null (har den ikke foran meg, så det er på husk) - hvis det var slik at de f.eks. forbrente 2000 kcal uansett inntak, ville de fleste vært døde - men mange overlevde, selv om de etter teorien om "kalorier inn og ut" skulle vært det for lenge siden, kroppen reduserer forbrenningen når den ikke får mat.

Sikkert andre som kan forklare bedre enn meg, men denne holder for meg.

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 18:45   #6
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Man går ikke ned i vekt om man spiser mer enn kroppen trenger, så det er ikke sånn at vi spiser så masse kalorier i form av fett akkurat. Dette kostholdet gir en langvarig metthet som fører til mindre spising totalt. Det er en grunnene til at man går ned i vekt. Det er lettere å overspise sjokolade og potetgull og slik få et høyt kaloriinntak, enn å spise kjøtt og fisk. På en diett som innebærer mye protein, karbohydrater kun i form av langsomt opptakende grønnsaker og lite fett vil man kunne spise mer enn på en høykarbodiett fordi kroppen bruker energi på å bruke protein som energikilde fordi protein må omdannes for å kunne brukes. (Anbefales ikke).Det skal vanskelig la seg gjøre å gå opp i fettvekt om man er overvektig på lavkarbo, men å stå stille er det mange som opplever. En grunn til dette kan være at man spiser mer enn nødvendig.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 18:59   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Er det så mange som spiser lavkarbo og som spiser såååå mye kalorier? Har liksom inntrykk av at de fleste spiser "normale" mengder med kalorier bortsett fra de som spiser veldig lite.. Har egentlig bare hørt om et par tilfeller som kan spise 3000-4000 kalorier og fortsatt gå ned i vekt..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 19:00   #8
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Er det så mange som spiser lavkarbo og som spiser såååå mye kalorier? Har liksom inntrykk av at de fleste spiser "normale" mengder med kalorier bortsett fra de som spiser veldig lite.. Har egentlig bare hørt om et par tilfeller som kan spise 3000-4000 kalorier og fortsatt gå ned i vekt..

Jeg gikk ned som mest da jeg lå på ca 3000 kcal...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 19:10   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Jeg gikk ned som mest da jeg lå på ca 3000 kcal...

Ja, da er du et tilfelle, men det betyr vel ikke at det er en standard? Det virker jo som om det er veldig individuelt siden ganske mange må passe på kaloriene for å gå ned i vekt, også på ketogen kost.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 19:18   #10
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Ja, ingen regel uten unntak. Eller så er grunnen til vekttapet en annen.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 19:38   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Man kan vel ikke si sikkert at "Når du spiser lavkarbo så kan du spise masseeeeee kalorier og fortsatt gå ned i vekt" Noen kan det, noen kan ikke det. Men kan jo argumentere med at mange som spiser ketogent kan spise veldig mye kalorier, uten å gå opp, da Synes ikke dette er et godt argment for lavkarbo, i og med at det varierer så veldig.. Hadde heller spilt på dette med at fettet metter mer og at man derfor kanskje ikke trenger spise så mye, så ofte osv.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 19:45   #12
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Jeg gikk ned som mest da jeg lå på ca 3000 kcal...

Da er du kjempe heldig,skulle ønske det var meg.Jeg må ligge på rundt 1300-1500 kalorier pr.dag hvis vekta skal gå ned,på lavkarbo kosthold.Har prøvd å ligge på rundt 3000 kalorier ,men gikk da opp. Så det beste for meg er mindre fett,mere proteiner og lite karber rundt 30g og kaloritelling.Må også tilføye at jeg trener mye også,spesielt løping.Det kan være at du har veldig høy forbrenning.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 20:19   #13
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Da er du kjempe heldig,skulle ønske det var meg.Jeg må ligge på rundt 1300-1500 kalorier pr.dag hvis vekta skal gå ned,på lavkarbo kosthold.Har prøvd å ligge på rundt 3000 kalorier ,men gikk da opp. Så det beste for meg er mindre fett,mere proteiner og lite karber rundt 30g og kaloritelling.Må også tilføye at jeg trener mye også,spesielt løping.Det kan være at du har veldig høy forbrenning.


*Signerer*

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:41   #14
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Da er du kjempe heldig,skulle ønske det var meg.Jeg må ligge på rundt 1300-1500 kalorier pr.dag hvis vekta skal gå ned,på lavkarbo kosthold.Har prøvd å ligge på rundt 3000 kalorier ,men gikk da opp. Så det beste for meg er mindre fett,mere proteiner og lite karber rundt 30g og kaloritelling.Må også tilføye at jeg trener mye også,spesielt løping.Det kan være at du har veldig høy forbrenning.

Spiste jeg mindre kalorier stopper vektnedgangen, merkelig nok...

Jeg har Hypothyreose (lavt stoffskifte) så forbrenninga mi er nok ikke årsaken.
Kroppen er en merkverdig innretning

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 22:36   #15
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Jeg har aldri regnet på kaloriene mine, så jeg vet ikke om jeg ligger spesiellt høyt, men jeg følte bare at jeg hadde hørt att på lavkarbo så ligger man høyt på de :P

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 22:41   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jeg har aldri regnet på kaloriene mine, så jeg vet ikke om jeg ligger spesiellt høyt, men jeg følte bare at jeg hadde hørt att på lavkarbo så ligger man høyt på de :P

Det er lett å tro at alle som spiser lavkarbo spiser veldig mye kalorier, siden fett har mest kalorier pr 1 gram.. Men så kutter man jo ut karbohydratene og blir fortere mett også da, så det blir ikke så mye likevel Noen kan jo spise uendelig og bare rase ned i vekt, mens de aller fleste ligger nok på et helt "normalt inntak". Er hvertfall sånn det ser ut i jorunalene til folk osv..

Sånn som jeg har forstått det så går man ikke opp i vekt om man spiser for mye, men man kan stå stille, fordi at kroppen har mer enn nok med å brenne bort det du eter, og da ikke tid til å begynne på det som er lagret. Eller så kan man ha en veldig fettforbrenning på gang, sånn at kroppen rekker å brenne bort begge deler, selvom man spiser veldig mye over "behovet".

Alle er vi forskjellige Ikke noe fasitsvar der..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 22:47   #17
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er lett å tro at alle som spiser lavkarbo spiser veldig mye kalorier, siden fett har mest kalorier pr 1 gram.. Men så kutter man jo ut karbohydratene og blir fortere mett også da, så det blir ikke så mye likevel Noen kan jo spise uendelig og bare rase ned i vekt, mens de aller fleste ligger nok på et helt "normalt inntak". Er hvertfall sånn det ser ut i jorunalene til folk osv..

Sånn som jeg har forstått det så går man ikke opp i vekt om man spiser for mye, men man kan stå stille, fordi at kroppen har mer enn nok med å brenne bort det du eter, og da ikke tid til å begynne på det som er lagret. Eller så kan man ha en veldig fettforbrenning på gang, sånn at kroppen rekker å brenne bort begge deler, selvom man spiser veldig mye over "behovet".

Alle er vi forskjellige Ikke noe fasitsvar der..

Høres logisk ut

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 23:04   #18
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Uff da, var ikke klar over at svaret mitt var ullent Kroppen kan ikke nyttiggjøre seg direkte av fettet - for å bruke fett som energi må kroppen (leveren) FØRST produsere keton-legemer. Det er denne prosessen som gjør at forbrenningen stiger, og at mange kan gå ned i vekt selv om de spiser fler kalorier enn før. Kroppen må rett og slett jobbe mye mer for brennstoffet sitt

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 23:29   #19
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Kalorier, hvordan funker lavkarbo på det? Trenger diskusjonsargument!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Uff da, var ikke klar over at svaret mitt var ullent Kroppen kan ikke nyttiggjøre seg direkte av fettet - for å bruke fett som energi må kroppen (leveren) FØRST produsere keton-legemer. Det er denne prosessen som gjør at forbrenningen stiger, og at mange kan gå ned i vekt selv om de spiser fler kalorier enn før. Kroppen må rett og slett jobbe mye mer for brennstoffet sitt

Ååå, jammen, da skjønner jeg! Var bare en hel masse vanskelige ord å setninger i det forrige svaret :P *kinderegg*

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo funker! Lumpe Lavkarbo generelt 10 03-01-12 17:10
Lavkarbo, men ikke ketose, funker det? Cec1973 Lavkarbo generelt 18 14-06-10 20:48
Hvor mange kalorier trenger vi per dag? Impulsiw Spørsmål og svar 8 03-06-10 17:15
Funker lavkarbo på katta tro? terry Generell diskusjon 47 12-06-08 20:55
ehh.. hvordan var det med kalorier nå igjen..? silje Generell diskusjon 3 07-02-06 13:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no