Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-12, 17:09   #16876
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Småspiseren, her.

Dytter litt på denne!

Nei, det tror jeg ikke blir vellykket, i utgangspunktet trenger man sukker for å få massen stiv og seig, sukrinmelis oppfyller vel heller ikke den funksjonen, men melisen blir jo en del av konsistensen. Steviadråper gir jo ikke noe på den måten, det gjør det heller våtere ...

Men alt sånt er individuelle erfaringer ... og vi har alle forskjellige krav til hva som er "vellykket". Søk gjerne på kokosboller, det finnes minst én tråd om det i oppskriftsforumet, og med mange forskjellige erfaringer. Så kan du gjøre deg opp en mening selv

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 20-10-12, 17:52   #16877
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kjenner du noen som har tatt en slankeoperasjon?
Har det gått bra eller mindre bra?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 20-10-12, 20:21   #16878
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Kjenner du noen som har tatt en slankeoperasjon?
Har det gått bra eller mindre bra?

Søskenbarnet mitt har tatt gp operasjon, den var velykka og dama er slank som et siv (hun fikk også dekka operasjon av løshud i etterkant)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-10-12, 20:38   #16879
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Kjenner du noen som har tatt en slankeoperasjon?
Har det gått bra eller mindre bra?

Jeg kjenner en og hun har slitt med det siden. Magekarmper, oppkast, blødninger... Og det er mange år siden nå. Hun veide ca 120 kg og nå ca 45, så tynn har hun jo blitt...

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 21-10-12, 10:22   #16880
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Kjenner du noen som har tatt en slankeoperasjon?
Har det gått bra eller mindre bra?

Jeg kjenner én. Det har gått veldig bra, men hun har selvsagt måttet ta ansvar selv også, og vektnedgangen har ikke vært "gratis", dvs, hun har måttet være kostholdsbevisspå tross av operasjon. (Bare velger å understreke det, siden det nok er noen som tror at så fort man er operert er det en slags automatikk i at man blir slank uten å måtte tenke mer på noenting. )

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 21-10-12, 10:26   #16881
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på... om noen trafikkskoler utmerker seg i forhold til elever med en smule angst for bilkjøring.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 21-10-12, 11:48   #16882
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Kjenner du noen som har tatt en slankeoperasjon?
Har det gått bra eller mindre bra?

Kjenner en. Om det går bra eller ikke er vel diskutabelt. Hun har jo blitt slank. Men er ikke så veldig flink til å ta vitaminene sine, så da går det som det går. Hun er sykemeldt pga diverse. Virker som at kroppen hennes generelt har blitt svekket av opplegget. Om det er operasjonen, den alt for kjappe nedgangen eller hva det er.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 21-10-12, 11:50   #16883
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Jeg lurer på... om noen trafikkskoler utmerker seg i forhold til elever med en smule angst for bilkjøring.

Espen hos tempo trafikkskole på Tøyen! Sambo får ikke skrytt nok av han, og han brukte 3 år på å psyke seg opp til første kjøretime tok lappen i fjor høst.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-10-12, 12:15   #16884
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Kjenner du noen som har tatt en slankeoperasjon?
Har det gått bra eller mindre bra?

Jeg er operert, ikke med GBP men DS. Å jeg sliter stort, men min søster har tatt GBP og med hu går det greit.

Jeg har kroniske smerter, kronisk diaré og ekstremt mye luft som også stinker mer enn normalt, og jeg har fått en "kloakk"lukt av meg, spesielt på vonde dager sinker jeg mer enn normalt. Må ta uendelig store mengder vitaminer og til tross for det så har jeg vitamin mangler. Å jeg sliter med vekten, må virkelig jobbe for den, å har vel nå en bmi på 33 mot rundt 60 før operasjon

Hadde jeg vist det jeg vet i dag så hadde jeg tatt GBP


Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 21-10-12, 12:38   #16885
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Espen hos tempo trafikkskole på Tøyen! Sambo får ikke skrytt nok av han, og han brukte 3 år på å psyke seg opp til første kjøretime tok lappen i fjor høst.

Takk for tips! De hadde i alle fall informative nettsider (automatisk plusspoeng i min bok) Får se om jeg trenger ytterligere 3 år på å manne meg opp, hehe.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 21-10-12, 13:44   #16886
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for svar folkens. Huff, det er alltid mye skremmende å lese om disse operasjonene. Skulle ønske det fantes en statistikk over hvor mange det går bra med, og hvor mange som sliter. GBP og DS er større operasjoner enn Gastrisk sleeve, lurer på om det er bedre prognoser med sleeve, med tanke på komplikasjoner og problemer i ettertid. Klart man må følge opp med rett mat, riktig mengde, vitaminer, nok proteiner osv. Det er jo ingen tryllekur. men må innrømme det er skremmende og lese om de som sliter og angrer.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 21-10-12, 14:24   #16887
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Takk for svar folkens. Huff, det er alltid mye skremmende å lese om disse operasjonene. Skulle ønske det fantes en statistikk over hvor mange det går bra med, og hvor mange som sliter. GBP og DS er større operasjoner enn Gastrisk sleeve, lurer på om det er bedre prognoser med sleeve, med tanke på komplikasjoner og problemer i ettertid. Klart man må følge opp med rett mat, riktig mengde, vitaminer, nok proteiner osv. Det er jo ingen tryllekur. men må innrømme det er skremmende og lese om de som sliter og angrer.

Er noen som sliter litt, ja, men de færreste angrer faktisk! Sett opp mot alt man kan utsette seg for som sykelig overvektig er det svært få som har plager som er verre enn det!
Jeg er jo bare en måned postop og ikke akkurat representativ, men selv da jeg hadde litt startvansker, måtte i narkose på nytt og ble på sykehuset noen dager ekstra, så angret jeg ikke et eneste sekund.
Jeg har ikke tatt en insulin- sprøyte eller metformin- pille etter operasjonen og blodsukkeret mitt er helt fint!
Vekten går nedover i behagelig tempo og selv om jeg sliter bittelitt med å få i meg nok væske, skal jeg ikke klage i det hele tatt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 21-10-12, 19:59   #16888
Sugarmom
Medlem
 
Sugarmom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: mellom de 7 fjell
Alder: 37
Innlegg: 157
Sugarmom er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hvor mange kopper kaffe er greit på ketolyse? drikker ca 2-3 for dagen

før drakk jeg kun pepsimax...litervis hver dag

__________________
Startet med ketolysekur 03.09.12

Sugarmom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 21-10-12, 20:14   #16889
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sugarmom, her.

hvor mange kopper kaffe er greit på ketolyse? drikker ca 2-3 for dagen

før drakk jeg kun pepsimax...litervis hver dag

Svart kaffe? Så mye som du liker og tåler. 2-3 kopper om dagen vil jeg si er et greit moderat inntak uansett sammenheng, egentlig.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 21-10-12, 21:57   #16890
Sugarmom
Medlem
 
Sugarmom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: mellom de 7 fjell
Alder: 37
Innlegg: 157
Sugarmom er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Svart kaffe? Så mye som du liker og tåler. 2-3 kopper om dagen vil jeg si er et greit moderat inntak uansett sammenheng, egentlig.

åhhhh??? jeg trodde det gjerne ofte var en "partystopper" hvis man drakk for masse... har prøvd å begrense meg.. men kjenner 4-5 kopper hadde vært perfekt. Ja svart kaffe
og enda et til spm.... jeg syntes mandler er så godt. Koser meg gjerne med ca 50 gram hvis jeg er litt knaskesyk og småsulten på kvelden.. men leser at nøtter ikke er å anbefale på ketolyse... og noen sier at det er greit i små mengder.. hva er en liten mengde liksom... jeg blir litt forvirret av googleverdenen!! hehe

__________________
Startet med ketolysekur 03.09.12

Sugarmom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 21-10-12, 22:04   #16891
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sugarmom, her.

noen sier at det er greit i små mengder.. hva er en liten mengde liksom... jeg blir litt forvirret av googleverdenen!! hehe

Bedre å lese boka enn å stole på google....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-10-12, 22:08   #16892
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sugarmom, her.

hva er en liten mengde liksom... jeg blir litt forvirret av googleverdenen!! hehe

En liten mengde mandler i denne sammenhengen er 10- 12 mandler, eller en liten håndfull om du vil!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 22-10-12, 05:23   #16893
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sugarmom, her.

åhhhh??? jeg trodde det gjerne ofte var en "partystopper" hvis man drakk for masse... har prøvd å begrense meg.. men kjenner 4-5 kopper hadde vært perfekt. Ja svart kaffe
og enda et til spm.... jeg syntes mandler er så godt. Koser meg gjerne med ca 50 gram hvis jeg er litt knaskesyk og småsulten på kvelden.. men leser at nøtter ikke er å anbefale på ketolyse... og noen sier at det er greit i små mengder.. hva er en liten mengde liksom... jeg blir litt forvirret av googleverdenen!! hehe

Vel. Jeg vet at tidligere utgaver av Atkins-bøkene advarte mot kaffe i induksjonsperioden, men det har senere utgaver faktisk gått bort fra. (Lavkarbo er mye mer enn Atkins-filosofien, men de bøkene har vært innflytelsesrike, i alle fall.) Koffein kan være en stressfaktor for en kropp, og på den måten være en "partystopper", men dette gjelder neppe en kropp som er tilvennet en viss mengde hver dag.

Men med både kaffe og mandler er selvsagt det aller viktigste at du kjenner på din egen kropp hva som er ålreit for deg. Det finnes rett og slett ikke noen klare regler for sånne enkeltmatvarer som gjelder alle - vi er forskjellige. Og skjønt det kan virke kjipt å "kaste bort tid" i vektnedgangsprosessen på å bedrive selv-testing av slike ting, så er det nettopp slike erfaringer som er gull verd på veien videre.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 22-10-12, 08:42   #16894
Sugarmom
Medlem
 
Sugarmom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: mellom de 7 fjell
Alder: 37
Innlegg: 157
Sugarmom er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for svar dere ) Jeg stoler absolutt ikke på alt jeg finner i google-verdenen! Ja er en liten neve mandler jeg snakker om ) ca 40-50 gram kanskje... og boken har jeg lest... men det dukker opp spm innimellom

__________________
Startet med ketolysekur 03.09.12

Sugarmom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 22-10-12, 08:54   #16895
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor begynner man å lete etter et bankkort som ettåringen har stukket av med?

Fant det ikke i går kveld, og hukset vagt at jeg hadde sett han løpe forbi med det uten at jeg reagerte nevneverdig på det da....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-10-12, 09:09   #16896
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvor begynner man å lete etter et bankkort som ettåringen har stukket av med?

Fant det ikke i går kveld, og hukset vagt at jeg hadde sett han løpe forbi med det uten at jeg reagerte nevneverdig på det da....

Hadde det ikke vært for at det er litt stivt å tygge for en som ikke har så mye tenner, ville jeg foreslått bleia

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 22-10-12, 10:44   #16897
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvor begynner man å lete etter et bankkort som ettåringen har stukket av med?

Fant det ikke i går kveld, og hukset vagt at jeg hadde sett han løpe forbi med det uten at jeg reagerte nevneverdig på det da....

Da jeg var liten forsvant husnøklene, og det bredte seg panikk i hele huset. Det viste seg omsider at jeg hadde tatt dem og gjemt dem i rommet under setet på lekebilen min. Kanskje det er til hjelp..?

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 22-10-12, 12:12   #16898
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvor begynner man å lete etter et bankkort som ettåringen har stukket av med?

Fant det ikke i går kveld, og hukset vagt at jeg hadde sett han løpe forbi med det uten at jeg reagerte nevneverdig på det da....

Oi. Hm, Inni videospilleren eller dvd spilleren??

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 22-10-12, 15:47   #16899
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man krølle en syntetisk parykk? Med f.eks. hårruller og spray?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 22-10-12, 16:22   #16900
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kan man krølle en syntetisk parykk? Med f.eks. hårruller og spray?

Det funker på dukkehår til Barbie så da skulle det vel funke på slikt hår også?

 
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no