Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-06-09, 22:58   #1
martine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
Innlegg: 82
martine er ny på veien

Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Jeg gjør det rett, jeg spiser, prøver å holde meg til 3 liter vann om dagen, shooter extra virgin olivenolje, "stresser ned" (- må innrømme at det ikke er så fryktelig lett med en PT som maser og veier meg 2 ganger i uken... der jeg har stått omtrent stille på 2 veiinger... har ikke tort å sagt at jeg ikke følger hans diett) å virkelig prøver å overbevise meg selv om at dette er rett. Men nå gir jeg opp! orker ikke mer...

jeg begynte den 18mai på Ketolyse min startvekt var 102,5kg - vekten idag viser at jeg har gått ned til 98,7kg - Noe som er kjempebra! jeg er så utrolig glad for at jeg endelig har fått begynt å klarer å gå ned i vekt. Målet mitt er å gå ned 20kg + + hvis jeg klarer, basert på at jeg går ned 1kg i uken - så dette er et langsiktig mål, ikke noe kur før sommeren type. men dette maset om at jeg ikke går ned nok, at jeg nå har stått stille litt, at han skal være den dyktigste og flinkeste på vektreduksjon, å han har suksess å vise til - gjør meg enormt usikker. jeg har ingen erfaring med slanking, annet en 1 mnd på ketolyse for et år siden, gikk ned 4 kilo som kom på igjen i løpet av året. jeg har formet mitt kosthold etter tips fra forumet her og ketolyseboken, jeg er ingen ekspert, jeg er knapt en suksess historie selv... bare en vanlig jente på 23 år som vil ned i vekt etter å ha slitt med spiseproblemer i mange mange år.

Ja, så da blir det litt poteter og makrell i tomat på meg i ukene fremover...

martine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 23:07   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert, Lei, Stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse...

Poteter??

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 23:39   #3
Mistral
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 190
Mistral er på en erverdig vei

Sv: Frustrert, Lei, Stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse...

Vil du virkelig gi opp noe som fungerer, bare fordi du ikke tør å si det til PT???

Da syns jeg heller du burde bytte PT enn å bytte kosthold...

__________________


Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 23:53   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Frustrert, Lei, Stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse...

hvem er PT..ikke la deg styre ,,styr deg selv. stol på deg selv
og vektnedgangen din er flott

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 01:25   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Du har gått ned nesten fire kg på drøyt tre uker, det er helt som forventet og det er bra! Om du har lest ketolyseboken grundig, så vet du sikkert også at uke tre er gjerne den første uka man kan oppleve stillstand.
Hvorfor skal PT veie deg? Kan du ikke veie deg selv, og be PT om å konsentrere seg om å hjelpe deg med å trene i stedet for å bry seg med vekta di. Det er jo ikke hans problem. Du er en voksen person, og burde si fra. Om du har hatt spiseforstyrrelser kan ikke akkurat en personlig trener som peser deg for stillstand på vekta være en sunn ting.
Eller, ja, bytt PT!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 02:05   #6
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Hadde jeg møtt en PT som mente fire kg på 3 uker var for dårlig, hadde jeg fortalt ham ett og annet om sykt kroppspress og urealistiske forestillinger. Han kan ha så mye å vise til han bare vil, å gå ned ca en kg i uken er et godt resultat!!

Kjenner jeg blir litt amper her!

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 06:11   #7
martine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
Innlegg: 82
martine er ny på veien

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

ja... nå har jeg sett på den dietten som han har gitt meg der kaloriinntaket er rundt 1300 - 1400 dagen, med 196 karbohydrater om dagen... det er en ganske stor forskjell... å grugledet meg til å kunne ha en trøstedag da jeg spiser hva jeg har lyst på - men jeg har jo ikke lyst på noe! jeg er ikke i sukkermodus, den kebaben som jeg har hatt lyst på, renner jo fett, bare spiser ikke brødet...

tenkte jeg skulle sende han en sms om at jeg ikke har mulighet til å trene tirsdag, ha en uke streng ketolyse med lite el ingen brus ( - forhåpentligvis forsvinner noen kilo med mensen også...) å trå på vekten hans en morgen jeg ikke har hatt nattevakt og spist og drukket under samme døgn. jeg sa det sist at kiloene blir mindre og mindre viktig - det er str og glede ved å trene som blir mer og mer viktig, å at denne 100% fornøyd garantien ofrer jeg ikke en kalori av tankegang. det som gjør meg frustrert og stresset, noe jeg ikke bør være... er hendelser som har skjedd den siste uken, da jeg har vært enormt sliten, jobber for mye, gråter for mye... 1. at det er en dame som følger samme opplegget som meg treningsmessig og hans diett som har klart å gå ned 14,5kilo på 6 uker å det er sammenligningsgrunnlaget hans. vi er omtrent på samme str når vi begynte på dette, å hun er betydelig eldre... får frem tvilen om Ketolyse er tingen el om jeg skal følge hans opplegg... 2. jeg var ute å spiste med noen vennninner her om dagen, bestilte spesifikk mat som jeg kan tilate meg, å som er bra - servitørehn, en liten rund ungarsk kvinne som tillot seg å spørre om jeg var på diett og hva jeg hadde gått ned... uff... jeg svarte 5kilo på en mnd... å fikk mitt pass påskrevet at jeg måttre gjøre noe Feil siden hun hadde klart det på en uke... 3. jeg har nettopp begynt på jobb (jobber på shell) før en man n kommer å sier lenge siden jeg har sett deg på trening, hvor man må demantere, trening har jeg vært på tidligere idag og dagen før. fortsetter å snakke han sier at han har gått ned "selv - uten hjelp" 30kg, å har 21 igjen... spør hva jeg følger, jeg sier Ketolyse og at jeg har PT to ganger i uken.. klarer også å si at han vil at jeg skal følge en annen diett... nok en gang - min PT er den dyktigste, fantastiske, den som kan dette... å jeg bør virkelig høre på hva han har å si... DEN eneste positive opplevelsen jeg har hatt gjennom hele uken er festen jeg var på på Fredag der de serverte reker, slik at det ikke var noe stress med mitt kosthold (ikke noe som var sagt noe om fra min side), en lettelse. senere på kvelden sier en kollega av meg jeg ser jo du har tatt av, bemerker ansikt etc - å synes det er velfortjent siden man legger så mye i det.

Gleder meg så bare til mensen er over - PMS slipper tak, vekten går nedover, å folk slutter å se på meg som en hval fanget i et glassbur. så vi får se om jeg har hjerte til å kutte ut Ketolysen, jeg tror ikke jeg klarer det.

martine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 06:12   #8
martine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
Innlegg: 82
martine er ny på veien

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

PT = personlig trener

Jeg har hatt et stort problem med overspising og smugspising tidligere. å følger et vektreduksjonsprogram med Elixia - der oppskriften er Masse Masse trening, å slankest mulig på kortest mulig tid - varer i 3 mnd...

martine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 08:53   #9
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

martine:

Du har jo vært kjempeflink!!!
Flott vektnedgang altså!!

Det slår meg at den som har gått ned så mye mere enn deg kan ha hatt store mengder vann i kroppen...

Du trener bra...
Er du sikker på at du ikke mister fett på kroppen???
Da jeg jogget i en periode stanset vekttapet mitt, PÅ VEKTA, men jeg gikk ned i omfang.
Årsaken var enkel, jeg bygget muskler, men mistet fett.
Kostholdet jeg følger (Atkins) gjør at jeg ikke mister muskler så lett, men heller bygger de lett.

Du stresser en del skriver du, og du har PMS...disse to årsakene alene kan hemme vektnedgangen din også.

Trekk pusten dypt, hold ut og fortsett som du har gjort.
Du har jo gått ned veldig bra!

Klem

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 10:12   #10
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

HEi Martine!! jeg syns du er kjempeflink!!!
vet ikke om jeg misforsto innlegget ditt.. men har du mensen nå eller venter den?? da er det iallefall ehlt normalt å stå stille!! fordi da binder kroppen vann

jeg ble kjempesresset av at andre skulle veie meg.. og var engstelig for at jeg ikke skulle ha gått ned, og hva de skulle si da.. så da avtalte jeg med vedkommende at de kunne veie meg 1 gang pr mnd.. for vekta mi stod bomstille kjempelenge!!

vær stolt av deg selv! stol på egne vurderinger! huska t dette er din kropp, og ikke PTs.. så bare si rett ut til PT at du ikke vil veies 2 gnager pr uke.. at dette stresser deg, og får kroppen din til å binde vann.. og hvis denne PT har litt mellom øren, så vil vedkommende forstå

lykke til Martine!! flinka

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 18:07   #11
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Jeg fikk en vill idè... Hva om du snakker med denne PT'en din? Da spesifikt om å tilpasse treningen til kostholdet ditt (for det gjør ganske stor forskjell hvor mye kh man spiser).

Jeg tror jeg har sagt det til deg før, at så lenge du betaler så er det også du som bestemmer.

  Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 06:47   #12
martine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
Innlegg: 82
martine er ny på veien

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Ja, jeg har avlyst all trening og veiing hos ham denne uken - orker ikke. kommer til å trene og kose meg med Ketolyse maten min... gir ikke opp likevel orker ikke tanken på alle disse kjedelige måltidene med karbs.

jeg har mensen, den må vel ta slutt i løpet av noen dager - men man vet aldri på lavkarbo.

å snakke med min PT hadde jo vært genialt, men n¨å har jeg bare noen få timer igjen, så har jeg tenkt å prøve litt på egenhånd en liten stund. å da er det veldig greit å bevare freden i "forholdet". men når det er sagt det finnes ikke tvil at jeg går ned - merker det på hele meg.

Takk, forresten

martine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 08:54   #13
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Først må jeg si at det er sjelden noen gir uttrykk for å være så frustrert som deg. Jeg synes det er kjempeflott at du gir uttrykk for det, istedenfor å stenge det inne. Det vitner om at du har evnen til å ta tak i ting selv. Tror du gjør rett i å bare vente på at tiden med PT skal "gå over", det er ikke alltid mann er like klar for en konfrontasjon med andre. Du har vært utsatt for endel uheldige kommentarer fra andre, husk at du må velge det som føles best for deg. Om det tar litt lengre tid, enn noe som for meg virker som et usunt "rotterace", så vil det faktisk gi deg(og huden din) tid til å venne deg til ditt nye jeg. Ønsker deg masse lykke til. Og sender med en liten antistress

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 10:12   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Veldig enig med Skippy! Du skal ikke trene og spise sunt for andre, men deg selv. Det er din helse og velvære det står om, og du skal ikke behøve å stå til rette for noen andre enn deg selv.
Godt å høre at du ikke gir opp! Stå på

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 10:14   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Elixia sier jo også at du kan få pengene tilbake om du ikke har oppnådd resultatene du forventer på treningsopplegget. Jeg vil si at stress og borderline trakasering IKKE er forventet resultat....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 10:16   #16
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Der er jeg helt enig. Hadde dette vært meg hadde jeg skrevet et krasst brev og funnet meg et annet treningsstudio.

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 20:46   #17
martine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
Innlegg: 82
martine er ny på veien
Smile

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Ja, men treningen er fantastisk, den gir kjemperesultater - men 100% garantien omfatter at jeg som et stort menneske skal gå ned 8kg på 3 mnd, å garantien gjelder kun hvis jeg har fulgt dietten slavisk å ikke oppnådd resultater... men det har null betydning, jeg skal ned 20kilo, basert på minus 1 kilo i uken... som jeg har prøvd å si til min kjære PT jeg begynte med dette for å lære å trene, og innføre et sunt og bra kosthold - Det har vært en suksess, ergo jeg er 100% fornøyd, men det er fullstendig uaktuellt å "kjøpe" en ny PT pakke til 5 000,- før jeg har fått dette litt på avstand, orker ikke. hehe

Men jeg MÅ si at dagen idag har vært strålende - koser meg med Ketolyse maten min, middag hos mormor og beppe, med mamma komponert av moi. Kylling med masse deilig salat og seterrømme... + Komplimenter for min nye fasong... så jeg er mye mer avslappet enn jeg var i helgen - da var jeg virkelig desperat... det kommer seg, det kommer seg..

martine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 20:56   #18
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg vil si at stress og borderline trakasering IKKE er forventet resultat....

Jeg tror dere hadde fått hakeslepp av "motivasjonsteknikkene" jeg har vært offer for/utøver av på gymmet... Men det er nå kanskje en litt annen situasjon

Dere overdriver kanskje litt mtp å skrive sint brev osv... PT'en gjør bare jobben sin med utgangspunkt i at klienten følger h*ns kostholdsplan. Derfor er det så feil å følge ketolyse i stedet, og ikke si noe om det

Enhver PT med litt innhold øverst vil kunne tilpasse et treningsprogram til et ketogent kosthold. Evt bare kopiere et 5x5 program fra stronglifts eller Bill Starr

  Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 23:26   #19
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av martine, her.

... så jeg er mye mer avslappet enn jeg var i helgen - da var jeg virkelig desperat... det kommer seg, det kommer seg..

Det var godt å høre!

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 20:51   #20
martine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
Innlegg: 82
martine er ny på veien

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Ja, hvem har sagt at det ikke lønner seg å bare ignorere en stund til at vekten ikke har batteri... fantastisk følelse... så avslappende at man går ned en kilo til... hehe...

men dere treningseksperter - man trenger vel ikke endre treningen om man mestrer den... jeg har jo innsett at melkesyre i bena på en spinningtime ikke er livsfarlig og krever ambulansepersonell på stedet, men bare å fortsette å spinne deg videre...

martine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 21:15   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av martine, her.

men dere treningseksperter - man trenger vel ikke endre treningen om man mestrer den... jeg har jo innsett at melkesyre i bena på en spinningtime ikke er livsfarlig og krever ambulansepersonell på stedet, men bare å fortsette å spinne deg videre...

Fordelen med spinning er at om man blir tom eller får melkesyre så kan man sette seg/skru ned motstand litt, hente seg inn og begynne på ny frisk

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går ikke ned i vekt ... Frustrert ... cilemora Lavkarbo generelt 3 12-09-08 11:44
Går ikke ned i det hele tatt ... nassi Lavkarbo generelt 5 19-04-07 10:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no