Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Hun er minst 15 kg for tung

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-11-09, 20:16   #26
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Fin kan være så mangt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 21:36   #27
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.


Jeg synes jo egentlig det er ganske fascinerende med hva folk synes er fint. En del ting forstår jeg, men det finnes jo mye jeg ikke forstår også.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 21:48   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Synes det er flott at folk har forskjellige meninger om hva som er fint!

Det gjør det nemlig slik at det er ALLTID noen som er fin for noen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 22:02   #29
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Jeg synes jo egentlig det er ganske fascinerende med hva folk synes er fint. En del ting forstår jeg, men det finnes jo mye jeg ikke forstår også.

Det er ikke meninga heller tror jeg. Jeg tiltrekkes vanligvis av skikkelig tynne gutter, gjerne skjeggete og litt langhåra, og jeg er glad ikke alle gjør det, for da hadde det ikke blitt noen til overs på meg . Igjen skjønner ikke jeg hva som er så nice med store muskler, men det er andres preferanser. Og takk for det, fne naturen som årner så fint opp for oss!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 22:29   #30
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Som dere sier, fint kan være så mangt. Min helt egen oppfatning er at (positiv) utstråling er alfa og omega. Og det har man som regel mest av når man føler seg vel, uavhengig av om man har 15kg for mye eller for lite.

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 22:53   #31
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Tykk eller tynn eller høy eller lav spiller ingen rolle om det ikke er en attraktiv hjerne inni der et sted. Mm, hjerne.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 22:59   #32
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Tykk eller tynn eller høy eller lav spiller ingen rolle om det ikke er en attraktiv hjerne inni der et sted. Mm, hjerne.

Det er helt sant. Jeg ble lagt ann på av tidenes kjekkas (type gresk gud, alle venninnene ville ha ham) i vår på et utested. Vi var alle i himmelen på mine vegne, men så viste det seg at han var tidenes brøddeig å snakke med (ingen substans i det hele tatt) og all beundring forsvant.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 23:15   #33
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er ikke meninga heller tror jeg. Jeg tiltrekkes vanligvis av skikkelig tynne gutter, gjerne skjeggete og litt langhåra, og jeg er glad ikke alle gjør det, for da hadde det ikke blitt noen til overs på meg . Igjen skjønner ikke jeg hva som er så nice med store muskler, men det er andres preferanser. Og takk for det, fne naturen som årner så fint opp for oss!

Du kan få min kvote av slike, så kan jeg ta din kvote av de som er bredere og korthåret.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 23:27   #34
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Vel.. for et par uker siden var det en sak på en eller annen nettavis om at Caroline ble "mobbet" i bloggen sin fordi at hun var så tynn. ----> http://www.klikk.no/mote/skjonnhet/article504056.ece
Og det var visst forferdelig for han kjærsten hennes.. jaja.
Maken til kroppsfokus på disse folka.

__________________

Sist redigert av nellie : 08-11-09 kl 23:33.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 23:37   #35
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Jeg gir fullstendig beng i hva en fotballspiller måtte mene om vekta til to kjendisser.
So fucking what? Han kan da få mene hva han vill. Berører ikke meg det aller minste.
I smak og behag finnes ikke rett og feil....bare forskjellige oppfattninger.
Om han liker tynne damer så må han da bare gjøre det....who cares...

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 23:57   #36
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

her er forøvrig han respons på saken: http://fotballfrue.blogg.no/12576985...=1257720879589


Synes det er fantastisk at han sier at: hvis han sier at de som er litt mer fyldige er fine, så kan de som er naturlig tynne føle et press til å se sånn ut.. mens de som ikke er naturlig tynne, de skal liksom tåle å høre at de er 15-20 kilo for tunge..

JAJA. Lite å gjøre mellom treningene vel.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 00:02   #37
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Grunnen til at jeg reagerer på slike artikler og meninger som dette er at det er så mange kjendis kvinner (og vanlige) som IKKE er naturlig tynne, de lever på den ene dietten etter den andre og presser kroppen sin til det ekstreme, for å se "naturlig tynn" ut. Og da syntes jeg at slike artikler som dette kan skade.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 00:34   #38
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Hvis man bare leser denne artikkelen, så kan man kanskje tenke at det ikke er så farlig. han må jo få mene hva han vil osv. Og det må han jo selvfølgelig, og man trenger ikke bli provosert av det.

Men hvis man har fulgt med på bloggen hennes en stund, så er det mer enn som så altså. Her oppfordres fjortiser til å spise 100 gram cottage cheese (med litt syltetøy i, på en crazy dag) til frokost, 2 bananer og et glass melk til lunch og 100 gram kjøtt/kylling og litt grønnsaker til middag også stikke og løpe 60 minutter på mølla, liksom. (ja, hun lever lavkarbo og hadde verdens undergang her for litt siden når hun spiste en heeel pitapizza)

Man kan jo velge å ikke følge med, men det forandrer ikke at de to kanskje bør passe litt på hva som slipper ut, i og med at hun har så unge følgere som ser opp til henne og gjerne vil gjøre hva som helst for å bli som henne.

Og hallo. De velger å uttale seg i offentligheten, så da må vel folk få mene hva de vil om det de sier også?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 02:53   #39
littlemee
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 19
littlemee er på en erverdig vei

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Nå har ikk jeg lest hele bloggen hennes, men jeg syns virkelig ikke dette ser ut som for lite til middag. Jeg spiser vanligvis ikke mer selv, og jeg spiser til jeg er mett! Men det er jo forskjell på hvor mye hver enkelt må spise for å bli mett også da.
http://fotballfrue.blogg.no/12574160...sersprsml.html

Syns det er feil å kommentere andres kropp uansett! Det viktigste er å trives i sin egen kropp, om det er "10 kg for lite" eller "10 kg for mye" spiller da vel ingen rolle for noen andre enn en selv?!?

Jeg er med andre ord enig i at det var en fryktelig dårlig uttalelse Lars-Kristian kom med, men syns ikke det er riktig å kritisere henne av den grunn. Hun kan da vel ikke kontrollere alt han skriver og mener heller.

Vi er alle forskjellige, og det er en GOD ting!

littlemee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 14:02   #40
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

100 gram cottage cheese (med litt syltetøy i, på en crazy dag) til frokost, 2 bananer og et glass melk til lunch og 100 gram kjøtt/kylling og litt grønnsaker til middag også stikke og løpe 60 minutter på mølla, liksom. (ja, hun lever lavkarbo og hadde verdens undergang her for litt siden når hun spiste en heeel pitapizza)

Syltetøy, banan og melk er vel ikke helt lavkarbo, så noen burde kanskje ta henne et kurs?

Forøvrig spiste jeg da mye mindre enn dette i tenårene, så jeg syns ikke det ser lite ut. Omtrent sånn jeg spiser nå (minus bananene..), og jeg spier jo mye mat.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 14:22   #41
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

vel.. http://fotballfrue.blogg.no/12496284...eningsuke.html

Jeg kan ikke for noe i verden se for meg at 100-150 gram cottage cheese er MYE frokost f.eks, men ok Sikkert helt passe.

Poenget mitt er at når man skriver en blogg hvor et uendelig antall unge jenter hver eneste dag bedyrer at du er det store forbildet deres, så bør du ha en viss ansvarsfølelse for hva du "anbefaler" dem å gjøre. Det er ikke snakk om ferdig utvokste 20 åringer som dyrker henne som en helt. Det er 12-13-14åringer det er snakk om. "Hvordan blir jeg like tynn som deg" er det spørsmål som stadig dukker opp der.

Men kjeften til kjærsten kan man jo ikke styre

Og noen vil jo sikkert berømme henne for at hun fremmer lavkarbokostholdet=)

__________________

Sist redigert av nellie : 09-11-09 kl 14:30.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 15:02   #42
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Jeg ser fortsatt ikke at dette skal være lite mat for en 12-13-14-åring? Jeg kjenner blandt annet et par 12 åringer som ville doblet matinntaket om de spiste dette, og de er helt normale aktive tolvåringer. At de følger disse rådene må jo være tusen ganger bedre enn alle de syke anorexia-sidene der ute.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 16:11   #43
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg ser fortsatt ikke at dette skal være lite mat for en 12-13-14-åring? Jeg kjenner blandt annet et par 12 åringer som ville doblet matinntaket om de spiste dette, og de er helt normale aktive tolvåringer. At de følger disse rådene må jo være tusen ganger bedre enn alle de syke anorexia-sidene der ute.

Okei, da er det sikkert bare jeg som overreagerer litt
Trodde ikke at det er anbefalt for 12 åringer å kutte ut karbohydrater

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 16:27   #44
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Okei, da er det sikkert bare jeg som overreagerer litt
Trodde ikke at det er anbefalt for 12 åringer å kutte ut karbohydrater

Med 2 bananer og melk er det jo ganske mye karbohydrater.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:18   #45
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Trodde ikke at det er anbefalt for 12 åringer å kutte ut karbohydrater

Litt "beside the point" her da, men må bare ut med tankene:

Barn med epilsepsi blir behandlet med ketogen diett (under 10 karber om dagen har jeg lest). Videre skal barn med ADHD få god hjelp av ketogen diett. Det er kanskje riktig å anbefale dette til andre barn også, feks barn som sliter med vekt (for lav eller for høy)? Er vel mange her inne som ikke hadde vært i den situasjonen de er i dag (eller var i før de begynte på lavkarbo) om de ikke var proppet med brød og poteter når de var små?

Men å anbefale barn i dag å kutte karber føles vel skummelt, og man ønsker jo ikke å bruke barna sine i "forsøk" med "nye" ting.

På den andre siden har vel kostholdet i vesten de siste tiårene vært et eneste langt (og mislykket) forsøksprosjekt for å redusere faren for hjerte- og karsykdommer. Så det er vanskelig å vite hva som er verst...

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 13:56   #46
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Opprinnelig lagt inn av frkprym, her.

Litt "beside the point" her da, men må bare ut med tankene:

Barn med epilsepsi blir behandlet med ketogen diett (under 10 karber om dagen har jeg lest). Videre skal barn med ADHD få god hjelp av ketogen diett. Det er kanskje riktig å anbefale dette til andre barn også, feks barn som sliter med vekt (for lav eller for høy)? Er vel mange her inne som ikke hadde vært i den situasjonen de er i dag (eller var i før de begynte på lavkarbo) om de ikke var proppet med brød og poteter når de var små?

Men å anbefale barn i dag å kutte karber føles vel skummelt, og man ønsker jo ikke å bruke barna sine i "forsøk" med "nye" ting.

På den andre siden har vel kostholdet i vesten de siste tiårene vært et eneste langt (og mislykket) forsøksprosjekt for å redusere faren for hjerte- og karsykdommer. Så det er vanskelig å vite hva som er verst...

At det er anbefalt for voksne og barn pga sykdom osv har jeg ikke noe problemer med å se

Men at fjortiser, som ikke engang er ferdig utvokst, skal slutte å spise karbohydrater, for å slanke seg, det har jeg litt problemer med å se poenget med.. Har i grunn problemer med å se poenget med at de skal bli oppfordret til å slanke seg i det hele tatt. 9/10 av de som blir påvirket av det hun skriver er vel ikke tjukke engang. (neida. Ingen som sier direkte til dem at de bør slanke seg. Men når de spør "hvordan blir du så tynn" og de får en oversikt over hvordan hun får til det, så er det for meg det samme som å oppfordre dem til det)

Men det er min mening.

Håper virkelig ikke datra mi popper innom en sånn blogg, når hun er 12..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 14:03   #47
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Håper virkelig ikke datra mi popper innom en sånn blogg, når hun er 12..

Hvis man ønsker den type info, så finner man den uavhengig av blogger. Da jeg var 12 var det ikke internett, men jeg fant da hauger og lass med mer og mindre seriøs info om vektnedgang uansett.
Og i fohold til mye av det jeg leste om (og testet) så er den matanbefalingen relativt uskyldig....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 14:03   #48
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Med 2 bananer og melk er det jo ganske mye karbohydrater.

Ja, jeg vet
Det var èn gang hun sa det. Men når hun skal fortelle om kostholdet sitt påstår hun at hun spiser omtrent 0 karbohydrater, så har kanskje ikke helt peiling.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 14:06   #49
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvis man ønsker den type info, så finner man den uavhengig av blogger. Da jeg var 12 var det ikke internett, men jeg fant da hauger og lass med mer og mindre seriøs info om vektnedgang uansett.
Og i fohold til mye av det jeg leste om (og testet) så er den matanbefalingen relativt uskyldig....

Jepp. Og jeg synes at når man vet man er et forbilde for barn ned i 12 år og har tusenvis av lesere i uka, så bør man veie ting man slipper ut, litt.
Spesielt når ordlyden går på at man vil bli like TYNN som en.

Igjen.. det er min mening.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 15:02   #50
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Jeg ble satt på diett av leger da jeg var tolv, vel, om hennes råd er gode eller ei, så skulle jeg vel ønske det fantes informasjon om og aksept for noe i en mer sukker- og stivelsefattig levemåte da. Jeg levde på skummamelk og tørre brødskiver, for det syntes legene var staselig for en tjukk tolvåring.
Ja, dette ble litt på siden. Klart, det er uheldig når unge jenter spør om sånne ting. Men sunn mat er ikke bare noe voksne kan nyte godt av. Det er når det blir satt i sammenheng med slanking at det blir feil. Uansett!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tung benbygning? SunnhetMedSirrup Spørsmål og svar 22 15-10-09 15:08
Hva skjedde: Tung i lårene JoAnna Trening 6 11-06-09 19:39
Sliten/tung i beina Gobolla Optimal Ernæring 10 09-05-09 16:02
Trøtt og tung i kroppen bærrgen Ketolysekuren 13 08-04-08 21:25
Tung i hodet - allerede? Musamis Ketolysekuren 7 10-10-07 16:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no