Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-05-10, 14:00   #1326
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja det er litt merkelig. Jeg kjenner jo at blant annet jakkene henger og slenger. Og rompa stikker liksom ikke rett ut under jakka. Men allikevel så ser jeg ei kjempedundre innimellom i speilet... Andre ganger synes jeg det ser helt greit ut, sånn i forhold til at jeg enda har 20 kg å gå ned vel og merke.. Men ni kilo merkes.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 15:21   #1327
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så bra Namba! Det tar tid å se det andre ser altså, Wevi!

Jeg "bor" i dongeribuksa mi jeg nå, med magevalk og det hele (takk og pris for tunikaer), det er deilig å se i speilet og på klærne også at man har faktisk minket litt!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 17:48   #1328
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Min lille høykarbo dag, kosta meg nesten to kg. Huff da...Men i dag skal jeg spise masse brokkoli, virker som brokkoli gjør at jeg går ned mer, og så ser jeg i morgen. Slektskap, tror det er litt samme med meg, må spise litt mer karbo enn jeg gjør noen ganger, for å gå ned. Kanskje det er derfor jeg tror det er brokkolien.
Jeg har det på samme måte med det å føle meg bra en dag, men neste ser jeg ut som et flesk! Men er på bedringens vei, merker jo forskjell. Skulle bare så inderlig ønske at jeg kunne spise det jeg ville når jeg hadde gått ned det jeg skulle, uten å legge på meg
Dere har vært veldig flinke, damer
Nå skal jeg pedikyre negelene mine og nyte sommerværet!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 21:19   #1329
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja, det er helt merkelig hvor stor forskjell det kan være mellom den man ser i speilet og den som faktisk titter i speilet. I morges før jeg fikk på meg klærne var jeg like stor igjen, men etter å ha kledd på meg mistet jeg plutselig 11 kg igjen. Jeg vet jo at kroppen min har forandret seg mye allerede, men det føles som regel ikke sånn for selvtilliten er jo ikke tilsvarende bedre.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:17   #1330
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg snikveide meg i morges, ned 200 gram på to dager. Happy! Da ser det jammen ut til at det har løsnet igjen på ordentlig. Jeg har hatt et gjennomsnitt på 700 gram i uka de siste to, og det kan jeg jammen leve med. Måtte det bare fortsette sånn.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:27   #1331
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

æsj.... jeg ligger fortsatt å vaker mellom 99.9kg og 100 kg... JEG VIL LENGRE NEEEEED *hylgriner*
Jeg synes forsåvidt det også er rart hvordan bilder påvirker selvbildet.. I bunaden min syntes jeg at jeg så ganske ålreit ut.. hadde nesten en timeglassfigur og var veldig fornøyd... SÅ så jeg bilder av megselv i bunaden.. og syns jeg ser skikkelig feit ut... Ikke no hyggelig i det hele tatt...

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:49   #1332
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja fotografier har en tendens til å få mæ ned på jorda med et smell... :/

Går forresten rundt her å er kjemperedd. Den ene hunden min ligger hos dyrlegen med intravenøst etter å ha sloss med en hoggorm.. Å da mener æ sloss.. Han blei lynanes forbanna når han ble bitt i nesa og angrep gang på gang og ble jo da bitt gang på gang. Ekkelt med orm i hundegården! Takk og pris at æ var hjemme..

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 13:04   #1333
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Ja fotografier har en tendens til å få mæ ned på jorda med et smell... :/

JEG velger å tro at bildene lyver

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Går forresten rundt her å er kjemperedd. Den ene hunden min ligger hos dyrlegen med intravenøst etter å ha sloss med en hoggorm.. Å da mener æ sloss.. Han blei lynanes forbanna når han ble bitt i nesa og angrep gang på gang og ble jo da bitt gang på gang. Ekkelt med orm i hundegården! Takk og pris at æ var hjemme..

*trøste kos*

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 13:46   #1334
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Heldigvis har ikke høykarbodagen kostet meg noe på vekta

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 17:05   #1335
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Å, du er heldig stegforsteg! Med en gang jeg lever litt høykarbo, går det max opp og ikke ned før over en uke!
Jeg hater bilder. Det verste jeg vet. Jeg ser alltid ut som en stranda hval.
Huff, Wevi. Håper alt går bra med hunden din!
I dag har jeg tre mnd jubileum på ketolyse! Juhu. Over 15 kg på 3 mnd, fornøyd, men litt lei. Men nå står det stille med vekta, gitt.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 00:04   #1336
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Wevi: Jeg håper det går bra med hunden din.

Eilinee: Gratulerer med tre måneder og 15 kilo mistet.

Myrull: Nå har jeg endelig sett før og nå bilder av deg. Du har forandret deg mye. Jeg synes du ser slank ut nå jeg. Du er kjempefin.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 09:21   #1337
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Oj, god bedring til hunden din Wevi!

Bittesmå utskeielser her i gården også de siste dagene, men ikke så store at jeg gikk ut av ketose tror jeg. Tror egentlig jeg kan gå opp litt på karber og fremdeles være i ketose, men da går jeg ikke ned i vekt altså. Men har ikke merket det ellers på kroppen liksom, at jeg evt har gått ut. Har ikke testa heller nå, men gjorde det tidligere ett par ganger, og var fremdeles svakt rosa.

Sånn ellers så bor jeg nå i mine gode, gamle jeans, og har fått mannen hjem fra jobb!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 23:21   #1338
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Lite liv her om dagen gitt. Hva driver dere med? Er dere opptatt eller er det bare ikke noe som skjer på vekta? Jeg er bra sikker på at det faktisk har løsnet her, så jeg er glad. 500 gram ned siden mandag. I luv it! Babyen min var så grinete fordi hun var trøtt litt før seks. Jeg ville helst tyne henne en halvtimes tid før hun fikk legge seg, så jeg bestemte meg for å ta henne med ut en tur til storesøsteren. Jeg satte henne i babydissa og hun roet seg. hun sovnet! Vops! Jeg merket det fort da, så hun fikk legge seg litt tidligere i kveld.

Har dere kommet over noen spesielt gode oppskrifter disse 3 månedene vi har holdt på? Jeg er veldig glad i carbonara med squash tagliatelle, kylling med tandoorikrydder i creme fraishe og Ostelasagnen til Hyper. Mmmums.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 00:11   #1339
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Ja fotografier har en tendens til å få mæ ned på jorda med et smell... :/

Går forresten rundt her å er kjemperedd. Den ene hunden min ligger hos dyrlegen med intravenøst etter å ha sloss med en hoggorm.. Å da mener æ sloss.. Han blei lynanes forbanna når han ble bitt i nesa og angrep gang på gang og ble jo da bitt gang på gang. Ekkelt med orm i hundegården! Takk og pris at æ var hjemme..

UFFFF !! blir helt på gråten jeg.. dakar vovve og mammaen =(

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 00:16   #1340
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hvordan gikk det med hunden ??
Jeg er kjempe opptatt, midt i selging av hus. + jeg skal til sørlandet en uke for å være sauemamma til 4-5 koppelam. arggg stressa..
i dag\går den 20 hadde jeg 3 mnd jubileum =)=) Flinke vi har vært har bare 400gr til jeg er nede 15 kilo men de tar en evighet.. har gått mye oppover og brukt lang tid på å ta de av igjen.. og jeg spiser ikke mer karbo .. rare greier..
Masse klemmer vet ikke om jeg får skrevet noe den neste uka

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 05:40   #1341
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Mornings

Det er vel helt naturlig at folk blir litt "stillere" på forum når sommer og sol slår til

Jeg kan endelig melde om minus 400 gram fra bestenotering sist, og er nå ned på 68,4 kilo Ser ut som jeg har knekt koden, og for meg er det liiit mindre fett og liiiit mer av de "bra" karbene Da har jeg altså gått ned 9 kilo blank! Jeg har bursdag 31 mai - og håper til da at jeg kan feire "10 kilos jubileum"

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 08:50   #1342
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg står bare helt still på den j*** vekta... blir så sinna atte!! også blir det jo utskeielse i morgen.. da er jeg helt sikkert på over 100 igjen på mandag... *sinna*

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 09:21   #1343
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det er travelt med planlegging av barnebursdag to dager i helgen, og forskjellig som skjer med husbyggingen. Står litt stille, men ikke opp, så tar det helt med ro. Nå er jeg jo nede på en vekt som jeg tidligere har hatt i flere år, så kanskje ikke så rart om det henger litt igjen siden kroppen er vant til å ha denne vekta.

Kafe-lunsj med ei venninne idag, håper jeg finner noe jeg kan spise!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 14:07   #1344
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Vovven ser ut til å klare seg greit. Problemet med hoggormen er at gifta kan gi senskader på levra, så vi må inn til full testing om tre uker. Men det e trist å se den spreke polarhunden min rusle rundt som en slappfisk med kroppen stappa full av antibiotika og kortison.. Håper han kvikner til snart. "fine vovven til mammen sin..."

Æ e litt stille her fordi æ synes at æ skreiv så masse og virka frøktelig skravlesjuk.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 17:00   #1345
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei

Lenge siden jeg har vært inne å skrevet no, men er inne å leser fort igjennom det om morgningen før jobb

Så bra det gikk fint med lille voven din Wevi!

Jeg har det fryktelig travelt om dagene og så er det så fint vær, så jeg er mye ute og koser meg med familien...
Og ittillegg så står det litt stille på vekta mi, så pprøver å holde fokset vekke fra vekta

Gratulerer til alle som har gått ned

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 23:39   #1346
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så flinke dere har vært. Håper på 10 kg Stegforsteg! Jeg har vært litt borte for vekta er liksom ikke med på notene.
Pheona, jeg gikk jo opp nesten to jævla kilo pga en dags utskeielse! Faen tull. Den pizzaen og sjokoladen var faen ikke vært det. Mye banning på en gang, men er irritert. Går nedover nå, men er jo fem dager siden jeg spiste det, så det skulle bare mangle!
Bra at det går bra med hunden din, Wevi.
Namba, jeg er ikke noe flink med maten. Er så lei salat som det går an å bli! Skal prøve meg på squah pasta. Ich bin lei! Men føler meg så feit nå som vekta gikk opp, så skal søren meg holde fast. Lurer på om jeg kanskje spiser litt for mye mat, men Torkil sier jo at man kan spise seg mett hele tiden. Men gikk ned mer når jeg spiste lite.
Jeg håper jeg er gravid nå. For har ikke regelmessig mensen, men man skal vel se på den lengste syklusen når man tenker eggløsning, og det var forrige mnd med 36 dager, så får jeg ikke mensen på mandag, så har jeg håpet. Men tror vi "gjorde det" litt for sent. Eggløsning er nok over
Nei, nå skal jeg slutte å deppe for alt. Mulig å syns så synd på seg selv Det med maten har jeg jo bedt om selv. Men måtte bare smake på den nye kvikk lunsjen....
Mona, var du på o tattoo convention? Jeg fikk ikke dratt

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 10:11   #1347
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Elinee : Trøst deg med at det bare er vann. Hvis man skeier ut - glem vekta på et par dager, drikk MASSE vann de 2 dagene etterpå og vips så er man på rett kjøl igjen.

Jeg merker også at jeg ikke kan spise meg "helt" mett - men bare passelig. Hvis jeg spiser for masse står vekta bom stille.

Jeg drakk 1 lite øl, 2 glass rosevin og spiste 2 små sjokoladebiter i går - og det vises ikke på vekta engang Deilig! Men så har jeg jo funnet ut at litt mindre fett og litt mer karber er suksessen for meg

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 10:41   #1348
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer med ny minstenotering, steg for steg. Er du fortsatt i ketose nå som du har redusert litt på fettet og økt litt på karbene? Godt at du fikk det til å løsne igjen. Håper du kan feire ti kilo på bursdagen din om ikke lenge.

Pheona: Jeg håper du får deg en positiv overraskelse på mandag og at vekta går nedover, ikke oppover. Drikk masse vann og håp på det beste.

Wevi: Det er bare koselig at du skravler! Har du lyst så gjør det. Jeg kan ikke skravle med meg selv her inne. Jeg håper forresten at hunden din kvikner til og blir helt bra igjen.

Eilinee: Du får prøve å variere maten mer. Jeg hadde en periode der jeg spiste meg lei på omelett, salat og sopp i begynnelsen. Nå synes jeg salat går helt greit igjen fordi jeg fikk nok pause. Jeg har også begynt å spise flere typer salat (med reker som rekecoctail, rekesalat, karrimajones og kylling, kylling og bacon i tillegg til salaten til maten), og det hjelper mye.
Hva om du prøver å spise litt mindre noen dager til du er tilbake på minstenotering igjen sånn at du finner tilbake til motivasjonen? Jeg krysser fingrene for deg for at du er gravid. Du får holde oss oppdatert på babyfronten.

god helg alle sammen.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 11:01   #1349
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Siden jeg ikke går på ketolysekuren og jeg stressa sånn med den ketose greia, så har jeg ikke sjekka på lang lang tid. Så lenge vekta går nedover så stresser jeg ikke med det igjen

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 21:35   #1350
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Siden jeg ikke går på ketolysekuren og jeg stressa sånn med den ketose greia, så har jeg ikke sjekka på lang lang tid. Så lenge vekta går nedover så stresser jeg ikke med det igjen

Ja, stemmer det, du er ikke på ketolyse lenger du nei.

Jeg har ryddet i klesskapet mitt nå, runde en. Jeg har jo vært jojoslanker, så jeg har til og med vært på loftet og hentet ned klær i str M (jeg har tatt vare på en del, så jeg har trodd at jeg ville lykkes, men at det skulle ta sånn tid, det hadde jeg ikke trodd). Det ble så jeg bestemte meg for å gi bort en del av klærne jeg har tatt vare på etter alle disse årene, men det meste jeg kvittet meg med kom fra klesskapet mitt. Sju fulle poser ble det. Det skal bli så godt å bli kvitt dem. Store klær som jeg er så lei av. Jeg har syntes det har vært så deprimerende å handle bukser i store størrelser, så jeg har ikke kjøpt meg flere enn strengt talt nødvendig. Nå har jeg flere bukser enn jeg har hatt på veldig mange år (og ingen kosebukser lenger). Noen er litt for trange for selvtilliten min, noen akkurat passe og noen sitter løst på, men alle er fint brukende. Jeg håper jeg skal gå igjennom klesskapet mitt igjen over sommeren. Da skal jeg kaste alle klærne jeg er lei av og kjøpe meg nye, fine klær i størrelser som ikke får meg til å tenke på flagg når jeg skal legge dem sammen. Jeg ser veldig frem til å være ferdig slanket og det å skulle kjøpe meg inn en ny garderobe. Kan ikke tiden gå litt fortere!! Jeg vil ha nye klær i M!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no