Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-03-10, 16:04   #151
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av majanne8, her.

Hehe, skjønner hva du mener Men er ganske viljesterk da, klarer å kutte alt annet kunstig søtt, men har drukket te uten suketter noen dager nå, og synes det er så kjedelig vann-smak av teen da. Så, når jeg kutter alt annet kunstig søtning, men bruker 2 suketter om dagen, da har det kanskje ikke så mye å si?

Når det gjelder meierprodukter så kutter jeg ikke ut smør da selvfølgelig. Og skal lage en kjøttdeig-gryte til middag, og blir nok å ha pittelitt ost på. Men skal holde meg unna fløte, seterrømme osv en stund, for merker at det har blitt mye av det i det siste

Nei jeg er enig, kan ikke skjønne at to sukketter kan ha så mye å si. Spesielt jeg som pleide å bruke kanskje....15-20 i løpet av en dag haha

Ja, det blir fort mye av sånne gode greier som fløte og rømme. Jeg driver kutter ost en stund for å se om det gjør noe forskjell, men samtidig når jeg ser bakover i journalen min ser jeg at jeg spiste masse ost når jeg faktisk gikk ned...så kanskje det ikke er noe problem med ost for meg, får se...

Jeg gikk først ned 2,5 kilo men nå har jeg gått opp igjen og er bare 1,4 kilo unna der jeg startet....har holdt på i seks uker på fredag...

  Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 16:14   #152
majanne8
Medlem
 
majanne8 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 34
Innlegg: 60
majanne8 er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Nei jeg er enig, kan ikke skjønne at to sukketter kan ha så mye å si. Spesielt jeg som pleide å bruke kanskje....15-20 i løpet av en dag haha

Ja, det blir fort mye av sånne gode greier som fløte og rømme. Jeg driver kutter ost en stund for å se om det gjør noe forskjell, men samtidig når jeg ser bakover i journalen min ser jeg at jeg spiste masse ost når jeg faktisk gikk ned...så kanskje det ikke er noe problem med ost for meg, får se...

Jeg gikk først ned 2,5 kilo men nå har jeg gått opp igjen og er bare 1,4 kilo unna der jeg startet....har holdt på i seks uker på fredag...

Ikke sant, faktisk merker jeg ikke hvor mange suketter jeg bruker.. Brukte 3 pr kopp, og kunne drikke flere kopper om dagen! Men det værste som jeg må kutte ut er jo brus. Så det er kutta helt ut nå

Men har du prøvd å kutte ned på fløte og rømme? Trenger vel ikke kutte helt ut, kan jo bare bruke litt mindre av det og ost, siden du sier du gikk ned en del når du spiste ost

Er skikkelig demotiverende å gå opp i vekt igjen, men som de fleste her inne sier handler det vel om vannmengden i kroppen. Og vi får vel bare ha godt mot, og ikke stresse så mye med vekta Jeg skeiet jo ut i 4 dager, pga var syk, og nå er det såvidt jeg klarer å stå opp av senga! 0 energi!! Merket ikke hvor godt jeg har det på lavkarbo før jeg spiste høykarbo igjen

__________________




majanne8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 16:21   #153
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jepp, kutta ut fløten fullstendig, og har halvert rømma - men jeg spiste jo MYE rømme, så selv om det er halvvert må jeg kutte ennå mer.

Har kjøpt meg målebånd i dag, er visst 80 cm rundt midjen...40 cm nederst på låret. Litt morsomt at midjen min er to lår hehe

  Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 18:41   #154
majanne8
Medlem
 
majanne8 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 34
Innlegg: 60
majanne8 er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hehehe, men bra det skal endres da Fint med målebånd, går vel fortere inn i cm enn ned i kg

__________________




majanne8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 19:21   #155
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Har dere merket noen positive "bivirkninger" av lkhf kostholdet nå? De siste to dagene har jeg merket at jeg har fått litt finere hud. Jeg fikk svangerskapskviser da jeg var gravid første gangen i 2006 som enda ikke har forsvunnet, men ellers ser huden min friskere og glattere ut. Jeg krysser fingrene for at kvisene forsvinner også, for det er ikke kult å ha kviser når man er 30 år. Jeg sover bedre når jeg tar magnesium før leggetid, men det gjorde jeg før også så det har ingenting med selve kostholdet å gjøre. Ellers har jeg fortsatt ikke merket noe til energien enda.

Jeg har ikke fått noen positive bivirkninger. Huden er jævlig og jeg er skikkelig slapp. Hva skjedde med all denne energien man skulle få?
Dette med å kutte ut meieriprodukter for å se om det er en partystopper, kan være et lite problem merker jeg, for hvor skal jeg få alt fettet fra da?
Nå har jeg holdt på å flytte i tre dager, så i hele dag har jeg spist en bit ost. Sikkert kjempebra for forbrenningen, not! Sånn har det vært i tre dager, men har ikke kunnet handle, for vi skulle jo flytte. Misunner sambo som bare kan kjøpe seg en kebab.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 19:24   #156
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg hater målebåndet mitt. Det er helt tullete. Jeg husker jo ikke hvor stramt jeg har målt (eller hvor slapt blir det vel) så når vekta står stille er ikke det j**** målebåndet til mye hjelp. Nå har jeg gått ned en del de siste dagene, fordi jeg nesten ikke har spist pga flytting. Tror dere det går fort opp igjen nå når jeg skal begynne på normal ketolyse igjen og få i meg flere måltider.? Håper ikke det.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 20:10   #157
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Du må nok regne med å gå opp litt ja, det er jo vann og mageinnhold.

Jeg har heller ikke merket noe forbedringer egentlig med dette kostholdet....mindre appelsinhud da, men det er bare fordi jeg drikker mer vann nå.

Egentlig føles det ut som om jeg har mistet endel muskelmasse...men jeg har jo nesten ikke gått ned så kan ikke ha mistet så mye. Men føler at armene er litt sånn slappe....

  Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 22:26   #158
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så kjedelig med såpass lite resultat på seks uker, Val. Håper det kommer et rykk hos deg snart så alt du har gått opp igjen forsvinner sammen med enda noen bonuskilo. SER du forskjell på kroppen din da, at du har gått ned i vekt?

Ser dere andre forskjell på deres kropper? Jeg ser forskjell nå, og mannen min ser at jeg har gått ned, men jeg tror nok ikke andre folk kan se det enda. Det er stort sett magen som har forsvunnet ovenfra og ned.

Edit: forsvunnet var å ta i da. Det er rikelig igjen enda.


Sist redigert av Namba : 10-03-10 kl 22:40.
Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 22:31   #159
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Nai, ser ikke noe forskjell...bortsett fra at jeg føler meg veldig slapp i fisken!! (Det er vel det det heter....?) vet ikke om det kommer av at jeg har mistet fett så jeg ikke er stappa røkt pølse....egentlig føles det mest som om jeg har mistet muskler. Måtte løfte mye mindre vekter her om dagen enn jeg gjorde for 2 måneder siden...

  Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 22:44   #160
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Nai, ser ikke noe forskjell...bortsett fra at jeg føler meg veldig slapp i fisken!! (Det er vel det det heter....?) vet ikke om det kommer av at jeg har mistet fett så jeg ikke er stappa røkt pølse....egentlig føles det mest som om jeg har mistet muskler. Måtte løfte mye mindre vekter her om dagen enn jeg gjorde for 2 måneder siden...

Så kjedelig. Har lest om flere som presterer dårligere i ketose (midlertidig), og håper det er grunnen til deg også, at det ikke er muskelsvinn. Jeg har bekkenløsning og tre senebetennelser og kan ikke trene hardt, men jeg trener, men jeg har ikke merket noen spesiell forskjell. Jeg har bygd litt muskler denne måneden faktisk. Jeg skal ikke si at de har blitt større, men sterkere har jeg blitt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 23:00   #161
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Ser dere andre forskjell på deres kropper? Jeg ser forskjell nå, og mannen min ser at jeg har gått ned, men jeg tror nok ikke andre folk kan se det enda. Det er stort sett magen som har forsvunnet ovenfra og ned.

Jeg ser forskjell allerede, og det gjør mannen og de nærmeste vennene mine og. Men hovedsaklig er det mageområde som har minka litt Og det liiiika vi Men tror jeg stortsett har mista litt "all over"=))

Var på min første spinningtime i dag, siden leeeeenge før jeg ble gravid det var så utrolig deiligSist jeg gikk røyka jeg, men nå røyker jeg ikke og kunne ta meg ordentlig ut og svetten rant!! Digg

Så nå bør vekta går ned over altså *ikkeutålmodigidetheletatt*

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 23:39   #162
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Et spørsmål til dere alle: Lider dere av slankestress?

Jeg gjorde det de første 4 ukene, men nå har det begynt å avta mye. Nå har ikke mat lenger så stor plass i livet mitt, og parallelt med det har også slankestresset avtatt. Selv om det fortsatt er forholdsvis nytt og ukjent så har jeg så smått begynt å stole på at kroppen min kvitter seg med det overflødige fettet gram for gram. Jeg har fortsatt ingen anelse om hvor mye jeg forventer å gå ned hver uke, men nå er jeg stort sett alltid trygg på at jeg spiser riktig og jeg vet at jeg er flink. Nå bare forsikrer jeg meg om at jeg er i ketose, trener så mye jeg har ork til og håper på det beste. Jeg prøver å veie meg maks to ganger i uka for jo oftere jeg veier meg jo mer stresser jeg med det har jeg lagt merke til. Jeg føler at jeg har kommet langt nå, for dette er veldig lite typisk meg - både det å tenke lite på mat og å ikke stresse så veldig. Måtte det bare vare!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 05:31   #163
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Et spørsmål til dere alle: Lider dere av slankestress?

Jeg tror nok de fleste lider av / har hatt et snev av slankestress. Jeg stressa fryktelig de første ukene, og i tilegg når vekta sto stille stressa jeg litt til. Men etter den fryktelige sprekken min, og jeg så vekta gikk nedover igjen så visste jeg at dette var min nye livsstil, og at jeg rett og slett måtte senke skuldrene, spise sånn som jeg hadde lært og kose meg med maten jeg faktisk kunne spise. Det har hjulpet meg for å si det sånn. Når det gjelder å sjekke stixen for om jeg er i ketose eller ikke, har jeg gjort dette igrunnen hver dag - selv om jeg kjenner det både på kroppstemperaturen min som har økt, og på ånden min

Og så dagens gladmelding fra meg Minus 1,2 kilo fra i går (mensen er over for denne gang....) og minus 800 gram fra laveste notering.

Jeg har endra tickeren og har fått en salig torsdagsmorgen

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 10:17   #164
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så utrolig bra, steg for steg! Da er du i gang igjen.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 11:05   #165
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg ser forskjell på kroppen min nå! Og det er deilig, men det slankestresset kjenner jeg meg igjen på. Jeg klarer fint å leve som jeg gjør nå, men nå har det gått tre uker og jeg er allerede lei av alt jeg kan spise. Jeg har ikke lyst til å spise, men gjør det jo for forbrenningens skyld og alt annet egentlig. Men må prøve å finne på nye ting å lage nå.
Noe annet jeg er litt bekymret for, er jo det at jeg ikke har tenkt til å kutte ut alt jeg liker for alltid. Som jeg har skrevet her før. Og er så redd for å gå opp igjen. Er jo ikke bra med sånn jojo slanking. Men før, når jeg veide det jeg trivdes med, spiste jeg like mye dritt, men gikk ikke opp. Gikk opp først når jeg og samboeren min kjøpte restaurant og spiste alle måltider om natta. Kanskje hvis jeg går ned til trivseslvekten nå, så holder jeg meg der selvom jeg øker karboene og minker fettet?
Irriterende at det ikke er et fasit svar, for jeg vil ikke leggge på meg alt igjen. Men vil samtidig spise en sjokolade i ny og ne og litt ris:P

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 11:10   #166
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av stegforsteg, her.

jeg tror nok de fleste lider av / har hatt et snev av slankestress. Jeg stressa fryktelig de første ukene, og i tilegg når vekta sto stille stressa jeg litt til. Men etter den fryktelige sprekken min, og jeg så vekta gikk nedover igjen så visste jeg at dette var min nye livsstil, og at jeg rett og slett måtte senke skuldrene, spise sånn som jeg hadde lært og kose meg med maten jeg faktisk kunne spise. Det har hjulpet meg for å si det sånn. Når det gjelder å sjekke stixen for om jeg er i ketose eller ikke, har jeg gjort dette igrunnen hver dag - selv om jeg kjenner det både på kroppstemperaturen min som har økt, og på ånden min:d

og så dagens gladmelding fra meg :d minus 1,2 kilo fra i går (mensen er over for denne gang....) og minus 800 gram fra laveste notering.

Jeg har endra tickeren og har fått en salig torsdagsmorgen

Fliiiiink

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 11:15   #167
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Du må nok regne med å gå opp litt ja, det er jo vann og mageinnhold.

Jeg har heller ikke merket noe forbedringer egentlig med dette kostholdet....mindre appelsinhud da, men det er bare fordi jeg drikker mer vann nå.

Egentlig føles det ut som om jeg har mistet endel muskelmasse...men jeg har jo nesten ikke gått ned så kan ikke ha mistet så mye. Men føler at armene er litt sånn slappe....

Merker det samme selv. Jeg har jo nettopp født også, og fikk melk og puppene ble gigantiske, nå er melka ute og jeg har gått ned så kan ta tak i huden på puppene. Æsj. Hva er det for no tull? Men tror det er fordi vi mister fettet og huden henger litt etter, at vi tror vi mister muskler. Når vi har holdt på en stund og går ned mindre i uka, så catcher sikkert huden opp.
Er litt rart det med muskler, for det var jo en studie gjort nå med ketolyse at når man slansker seg på den måten røres ikke musklene OG det er lettere å bygge muskler på et lavkarbo kosthold. (den studien gjort av han Pål)

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 11:20   #168
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Jeg ser forskjell på kroppen min nå! Og det er deilig, men det slankestresset kjenner jeg meg igjen på. Jeg klarer fint å leve som jeg gjør nå, men nå har det gått tre uker og jeg er allerede lei av alt jeg kan spise. Jeg har ikke lyst til å spise, men gjør det jo for forbrenningens skyld og alt annet egentlig. Men må prøve å finne på nye ting å lage nå.
Noe annet jeg er litt bekymret for, er jo det at jeg ikke har tenkt til å kutte ut alt jeg liker for alltid. Som jeg har skrevet her før. Og er så redd for å gå opp igjen. Er jo ikke bra med sånn jojo slanking. Men før, når jeg veide det jeg trivdes med, spiste jeg like mye dritt, men gikk ikke opp. Gikk opp først når jeg og samboeren min kjøpte restaurant og spiste alle måltider om natta. Kanskje hvis jeg går ned til trivseslvekten nå, så holder jeg meg der selvom jeg øker karboene og minker fettet?
Irriterende at det ikke er et fasit svar, for jeg vil ikke leggge på meg alt igjen. Men vil samtidig spise en sjokolade i ny og ne og litt ris:P


Jeg tror ikke du må tenke sånn Elinee, for det blir jo blant annet poengtert i boka til torkil at når man har nådd målet kan man sakte men sikkert introdusere "gamle" matvarer, men med måte. Og når du er på det nivået du vil være, så skader ikke litt ris Du skal jo uansett ikke være i ketose etter 6 måneder (vet mange gjør det likevel, men det står i boka). Problemet er vel heller å ikke falle for fristelsen til å spise MYE av de "gamle" matvarene. Men jeg tror kanskje jeg ville tatt de bekymringene når du har nådd målet...kanskje konsentere seg om å nå dit du vil, i første omgang

  Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 11:23   #169
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Merker det samme selv. Jeg har jo nettopp født også, og fikk melk og puppene ble gigantiske, nå er melka ute og jeg har gått ned så kan ta tak i huden på puppene. Æsj. Hva er det for no tull? Men tror det er fordi vi mister fettet og huden henger litt etter, at vi tror vi mister muskler. Når vi har holdt på en stund og går ned mindre i uka, så catcher sikkert huden opp.
Er litt rart det med muskler, for det var jo en studie gjort nå med ketolyse at når man slansker seg på den måten røres ikke musklene OG det er lettere å bygge muskler på et lavkarbo kosthold. (den studien gjort av han Pål)

Ja, puppene er en bekymring! Hvordan kommer de til å se ut når jeg er ferdig Kanskje jeg må få sånn brystløft...

Men jeg har jo ikke gått ned så mye, bare et sted mellom 1 og 2 kilo...synes det er rart at jeg er helt....løs og fleskete etter så lite...

Og JA, jeg lider av slankestress...men det har jeg gjort siden jeg var liten så ikke noe nytt der Neida, stresser egentlig ikke så mye med det, tenker mest på de positive tingene jeg gleder meg til, men akkurat når jeg er her inne skriver jeg jo de største frustrasjonene så det blir litt mye stress akkurat når jeg sitter her og skriver...

  Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 11:50   #170
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja, det går liksom to veier. Hadde denne slankinga bare vært fryd og gammen, hadde jeg aldri sluttet. Men det med huden er et problem. Vil heller ha et par kg for mye (ikke 20, men et par) enn å være veldig tynn og magen og puppene krøller seg når jeg sitter, bare huden. Jeg som alltid har hatt så stramma pupper og nå kan jeg dra i de!!!
Men det er ofte puppene det går fra først hos oss jenter, så sikkert derfor du merker det etter bare to kg. Typisk! Hva med magen og armene mine, ta de!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 11:56   #171
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Har ikke merket noe på puppene ennå, merker det jeg tror er muskelsvinn i lårene og i armene. Men jeg er bekymret for puppene om 10 kilo! hehe

  Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 15:10   #172
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei, jeg hører til her hos dere altså, men har vært uten pc noen uker så jeg har ikke fått skravla med dere før nå.
Jeg begynte i uke 6 så smått, og har gått ned 3.7 (egentlig 4 men litt opp igjen de siste dagene), og har et delmål til bunaden skal på, og et til i september en gang. Spørs vel om det går så kjapt, men det er greit å være optimist!
Tror jeg må øke inntaket av grønnsaker, og sjekke litt noen dager hvro mye fett jeg egentlig får i meg, så håper jeg det fortsetter nedover.

slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 17:54   #173
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Velkommen til oss, slektskap. Jeg har lyst på sjokolade nå Hehe

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 17:55   #174
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Jeg tror ikke du må tenke sånn Elinee, for det blir jo blant annet poengtert i boka til torkil at når man har nådd målet kan man sakte men sikkert introdusere "gamle" matvarer, men med måte. Og når du er på det nivået du vil være, så skader ikke litt ris Du skal jo uansett ikke være i ketose etter 6 måneder (vet mange gjør det likevel, men det står i boka). Problemet er vel heller å ikke falle for fristelsen til å spise MYE av de "gamle" matvarene. Men jeg tror kanskje jeg ville tatt de bekymringene når du har nådd målet...kanskje konsentere seg om å nå dit du vil, i første omgang

Det hjelper å høre. Jeg må få spise litt jeg har lyst på etterhvert, men tenke mer over det enn det jeg gjorde før. Holde meg til helgene og sånn

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 18:39   #175
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Velkommen hit, slektskap.

Jeg merker godt at det siste svangerskapet har tatt sitt av puppene mine også. Når jeg er slank er jeg a-cup i utgangspunktet, så jeg er nok nødt til å sverge til push up fremover.Men heller slank med små pupper enn tykk med små pupper.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no