Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Matpakken min i dag

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-09, 10:26   #1
leyla73
Medlem
 
leyla73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 51
Innlegg: 121
leyla73 er på en erverdig vei

Matpakken min i dag

...jeg er tidvis veldi sløv når det gjelder å planlegge til frokost og lunch. Men, i går tok jeg meg på tak og laga til så jeg kunne ha med meg på jobben noe til frokost og til lunch. Det blir litt veel dyrt å kjøpe kyllingsalat i kantina hver dag... he-he

Så i går kokte jeg mine siste fire egg (skal på handel i dag, ja!) og stekte opp en del oppskåret bacon. Baconet la jeg i en fin liten boks for seg selv og eggene i en annen. I tillegg har jeg med en boks cottage-cheese.

Så nå har jeg fått i meg en solid frokost med to egg og litt bacon og skal snart hive i meg litt mer egg og bacon til lunch. Cottage cheese'n har jeg med som "backup" i tilfelle det ikke skulle holde, eller om jeg fikk lyst på noe annet.

...så sånn er dét!

Ser forresten at det stadig kommer nye medlemmer her inne. Kjempeflott, - og velkommen til alle! Kanskje vi alle burde være flinkere å hive inn litt skriv om egne erfaringer etter hvert, sånn at de som er nye kan få mer ut av sidene..? Husker jo selv hvordan det var å være helt ny på lavkarbo...

Ha en fin dag, alle sammen!!

__________________

På'n igjen... Sukkeret er min fiende.
Min journal

leyla73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 07:48   #2
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Matpakken min i dag

Så flott da. Jeg har en laptop lunsjboks jeg, trives med å mekke mat i den på kvelden etter at ungene er i seng, putter masse godt oppi de ulike rommene. Og i går oppdaget jeg cream cherry osten, nam altså. Oppdaget hvor genialt det er at jeg kan spise ost i lange baner, elsker ost og det er jo så mye godt der ute. Tror jeg skal kjøpe sånn ostehjul med små oster jeg, snakk om god snacks.

I dag har jeg med omelett med skinke og ost, tomater og sukkererter til snack, samt pistasjnøtter. En nøttemuffins som ble frokosten min og et lite styke cream cherry ost som alt er spist opp

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den kjente og kjære matpakken! madelene Lunsj 11 14-02-05 11:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no