Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

4 uker er tilbakelagt

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-03-09, 08:12   #1
Blueswoman
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 11
Blueswoman er på en erverdig vei

4 uker er tilbakelagt

Nå er 4 uker tilbakelagt på ketolyse. Det jeg var mest spent på var hvordan jeg ville takle et nei takk til brød, poteter, ris etc. Er det noe som har vært enkelt er det jammen det! Det er lenge siden jeg har følt meg så "vel" i magen. Har ikke hatt noen problemer med hverken søthunger, hodepine eller annet. Vekten har flyttet seg 3 kilo, noe jeg syns er litt skuffende. Jeg har holdt meg til dietten hele veien, bortsett fra en kveld det muligens ble noen karbohydrater for mye.
Har langt i fra gitt opp, men skulle nok ønske en litt raskere fart! Kunne jeg ligge på snitt på en kilo i uken så hadde jeg vært fornøyd. Utfra hva jeg leser her ser det ut til at det går veldig opp og ned for flere......
Trener flere dager i uken, så aktivitetsnivået er i grunnen ganske bra.
Utfordringen er å spise nok fett, men jeg er blitt ganske god nå

Det positive er at jeg har møtt et par bekjente som har gitt meg litt motivasjon. En dame jeg traff forleden kunne fortelle at hun hadde gått ned 30 kilo på 11 mnd. Når jeg spurte hun hva hun hadde gjort var det mye fettspising Ja hun hadde gått på ketolysediett. Men hvorfor er det noen som klarer å ta av så mye når en selv føler at man gjør alt riktig men det går i musefart? 30 kilo på 11 mnd er 1,6 kilo I SNITT det!

__________________


Blueswoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:23   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: 4 uker er tilbakelagt

11 mnd er 47 uker, så det er i gjennomsnitt 650 gram i uka det

Jeg syns du har en fin nedgang, det er MANGE som har mindre enn deg også faktisk

Ned over 500 gram i uka, med et kosthold du er fornøyd med og som du syns gir andre gevinster på mage og kropp også.

Syns det går strålende

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:26   #3
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: 4 uker er tilbakelagt

Opprinnelig lagt inn av Blueswoman, her.

Men hvorfor er det noen som klarer å ta av så mye når en selv føler at man gjør alt riktig men det går i musefart? 30 kilo på 11 mnd er 1,6 kilo I SNITT det!

Du har en helt flott vektnedgang! Gratulerer med det!

Men du synes at hun som har gått ned 30 kilo på 11 mnd. har tatt av mye.
Du har regnet feil ser du!
30 kilo dividert på 44(11mnd=4 uker ca.) = 680gram pr.uke.

Du ligger så langt på minus 750gr.pr. uke. Altså større vektnedgang pr.uke enn henne.

Det gjelder bare å holde ut!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:27   #4
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: 4 uker er tilbakelagt

Distrea var kjapp gitt
Men smør på flesk er bare sunt!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 09:03   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: 4 uker er tilbakelagt

Sitat:

Men smør på flesk er bare sunt!



hehe

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 09:20   #6
journey
Medlem
 
journey sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 56
journey er på en erverdig vei

Sv: 4 uker er tilbakelagt

Jeg har gått ned ca 600 gram i uka, 5 kg på 8 uker. Syns til å begynne med at det virker lite, fordi det har gått opp og ned og opp og ned. Men i det store og hele går det ned, og da er jeg fornøyd.

__________________


journey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 13:19   #7
Blueswoman
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 11
Blueswoman er på en erverdig vei

Sv: 4 uker er tilbakelagt

Opprinnelig lagt inn av Goggen, her.

Du har en helt flott vektnedgang! Gratulerer med det!

Men du synes at hun som har gått ned 30 kilo på 11 mnd. har tatt av mye.
Du har regnet feil ser du!
30 kilo dividert på 44(11mnd=4 uker ca.) = 680gram pr.uke.

Du ligger så langt på minus 750gr.pr. uke. Altså større vektnedgang pr.uke enn henne.

Det gjelder bare å holde ut!

HA HA...... herreguuud det gikk visst litt for kjept i svingene her på morrakvisten. Takk for oppklaringen! hehehe og for oppmuntrende svar!

__________________


Blueswoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vektstopp i 3 uker nå supha Lavkarbo generelt 8 20-02-09 14:45
4 uker, hva nå? aggie Ketolysekuren 5 12-03-08 16:48
0,5 kg på 2 uker Mayella Ketolysekuren 21 14-12-07 11:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no