Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Åh så trist da

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-01-10, 09:56   #1
MiLLiliLLi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 24
MiLLiliLLi er på en erverdig vei

Åh så trist da

Gikk ned 1 kg i forrige uke. Snik veide meg i dag tidlig, veie dagen min er egentlig fredager. Da viste vekta på stedet hvil. Altså ingen nedgang. Fakern altså jeg blir så lei.
Men jeg merker det egentlig på kroppen også. Helt tom for energi plutselig, jeg som er proppfull av energi til vanlig. Litt hodepine og ellers nokså rar. Musklene mine er tunge. Så det er nok noe jeg gjør feil. Litt for lite fett kanskje? Jeg lagde meg en omelett i går, og like etter det kom energien for fullt men den reiste like fort som den kom. Jeg som virkelig hadde sett frem til å se 78 tallet på vekta i morra

Veeeeeldig fristende å lage seg noe veeeeldig usunt akkurat nå

MiLLiliLLi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 10:13   #2
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Åh så trist da

Opprinnelig lagt inn av MiLLiliLLi, her.


Veeeeeldig fristende å lage seg noe veeeeldig usunt akkurat nå

Ikke gjør det! Ikke gjør det!!! Jeg hadde veiedagen min i dag og hadde gått ned mye mindre enn jeg trodde (pga jukseveiing tidligere i uken) Jeg ble skikkelig sur - men det går en liten F i meg som sier at sånn skal det ikke være neste gang! Bare stå på, hold på motivasjonen og sats på hyggeligere tall neste gang!

Det går jo opp og ned, så da er det viktig og holde seg i det rette sporet... Se for deg følelsen etter du evt har spist noe skikkelig usunt, da dobler du den kjipe følelsen du sitter med nå.. Kjør på og masse lykke til!!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 10:19   #3
MiLLiliLLi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 24
MiLLiliLLi er på en erverdig vei

Sv: Åh så trist da

Tusen takk for fine ord. Du har så rett så rett....
Men det er så fristende når man yter sitt aller beste hele uka og resultatet blir egentlig ingen ting

MiLLiliLLi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 10:22   #4
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Åh så trist da

Skjønner så utrolig godt hva du mener.. Det er skikkelig hat.. Men det er da det er viktig og vise hvem som er sjefen! Denne måneden har jeg endelig klart og virkelig følge kuren jeg har valgt, og selv om det går saktere enn jeg vil er jeg stolt av meg fordi jeg KLARER DET!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 10:25   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Åh så trist da

Får du i deg nok fett? Siden du er så sliten? Det kan også stoppe vektnedgang. Ellers er flere uker stillestand helt normalt. Kroppen er ingen pc du kan stille inn på ønsket vekttap.
Tar magnesium? Kan hjelpe mot hodepine?

Nøyaktig hva er det du spiser?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 15:44   #6
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Åh så trist da

Du begynte jo denne måneden? Da går vannvekta først, og så kommer du skikkelig igang med fettforbrenning opptil 4 uker ut i kuren/dietten/livsstilen. (For noen tar det en uke, urettferdig, ikke sant?)

Hvis du absolutt vil veie deg hver dag, så er det veldig viktig at du er klar over følgende, som gjelder mange av oss; Salt mat gjør at vann bindes i kroppen=oppgang. Eggløsning=oppgang (for mange) Menstruasjon=oppgang (for de aller fleste) Større enn vanlig matmengde en dag=oppgang (rett og slett pga volumet i tarmene) Økt treningsmengde=oppgang. En dag med stress=oppgang.

INGEN av disse varer over lang tid, og det er ikke fett, bare væske! Man kan, med andre ord, ikke se på vekt fra dag til dag og få panikk.. Trekk pusten, tenk over hva du gjorde og spiste igår, hvilken del av syklusen du er i.. Vent så i en måneds tid, hvis du da enda ikke har gått ned, da kan du begynne å stresse litt.. Lykke til

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 15:50   #7
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Åh så trist da

Gode råd fra frifuggel her.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 19:11   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Åh så trist da

Opprinnelig lagt inn av MiLLiliLLi, her.

Men det er så fristende når man yter sitt aller beste hele uka og resultatet blir egentlig ingen ting

Men hjelper det om du neste gang har enda et par kilo ekstra som resultat av nedturen da?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trist ... Hette Generell diskusjon 4 17-01-10 22:02
Uff så trist (til ettertanke) Melania Generell diskusjon 4 13-03-06 13:30
Trist med skolemat MHM Barns kosthold 11 30-06-05 21:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no