Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-04-11, 14:00   #1576
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Elinemor, her.

Hvordan gjør man den treningen da? Må man kjøpe inn et program?

Hei Elinemor!

Det er en dvd som man får kjøpt på feks. play.com. Den er inndelt i 3 faser, hvor man trener de tre fasene 10 dager hver. Det er kun 20 min pr. treningsøkt, så det er overkommelig tidsmessig
Det er enkle øvelser, men veldig effektive (og tøffe!!) og man ser resultatene fort Jeg har sett folk som har trent denne 20 min hver dag i en måned og det er motiverende!! Den er inndelt i 3min kondisjon, 2min styrke og 1min mageøvelser- dette gjentas 3 ganger + 2min uttøying. Kan være smart med noen lette manualer, men man kan også bruke flasker med vann ol.

Håper du og dere andre henger dere på Det er jo snart sommer og det hadde vært greit å stramme opp rumpa litt

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 15:12   #1577
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

jeg har lastet ned denne, og har planer om å gjennomføre det. men slik hverdagen min er nå så har jeg ikke tid. ofte har jeg dager jeg ikke er hjemme i det hele tatt fra morgen til kveld. men når jeg er ferdig med eksamen, og kun jobber så er planen å gå igjennom det!

du er tøff hvis du får det til ada, og jeg tror det er en herlig motivator (for slike som meg som har problemer med å opprettholde faste treningsrutiner) for resultatene blir så tydelig!

gro: herlig at du føler deg mindre stresset. det fortjener du! og er overbevist om at kroppen din merker det også (nå tok jeg meg en solo super)

jeg merker at disse jobbhelgene tar på, er aldri klar når mandagen igjen kommer, og pleier ikke å få det skikkelig med meg før det plutselig er onsdag. sukk,,,
men nå er det ikke lenge til barcelonaturen til meg og kjæresten, det blir heeeerlig

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 15:21   #1578
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Ada/80, her.

God morgen alle sammen!

Er det noen her som har lyst til å være med på 30 day shred?? Har dere trent til den før? Den er veldig effektiv og man får resultater fort, men jeg klarer ikke motivere meg til å gjøre den alene Kom an!!!!

Etter påske kanskje?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 17:14   #1579
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Være med på trening hadde vært noe det. Jeg danser flere dager i uka, men kunne tenkt meg litt annen trening også. Ikke hver dag, men iallefall et par dager i tillegg til dansedagene kanskje?. Holdt på med Zumba - og synes det var en topp treningsmetode. Men - der har dere meg og dans igjen da . Kan jo ta opp det igjen når jeg har blitt frisk.

Jeg har ikke drukket noe lettbrus i år, men det høres utrolig godt ut med appelsinbrus. Kanskje det hadde vært noe. Savner frukt noe veldig.

Noen som vet noe om antibiotika (temmelig heavy dose) gjør noe med vektnedgangen?

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 18:36   #1580
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Dere er flinke alle dere som trener så mye! Selv holder jeg meg til gåturer/tredemølla og sykkelturer, det er ting jeg trives med og som hendene mine tåler.


Men til noe annet-får mensperioden når som helst nå- og du store kineser som jeg er sulten i dag og fysenBRA det ikke er SÅ ille hver gang! Spist noen mandler og brukte for en gans skyld fløtesaus på middagsmaten for å stagge fysenhet-hjalp ingenting

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 21:23   #1581
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hadde en runde med 30 day shred level 1 i februar/mars - kjempetøff trening, men også veldig effektiv.
Kunne godt tenkt meg å begynne på en ny runde, men er frarådet av både fysioterapaut og hjertespesialist å kjøre veldig tøff trenig de første månedene med blodtrykksmedisin.
Så rolige øvelser og lett styrke på meg til over påske i alle fall.

Ellers så krashet pc'n min skikkelig i går, og er nå levert inn på jobb for re-innstallering.
Bruker derfor en eldgammel pc som er ultratreg.....................zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Enkelte taster funker ikke helt heller, så hvis jeg skriver ord som mangler bokstaver så vet dere hvorfor (dyslektisk pc )

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 22:03   #1582
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Hadde en runde med 30 day shred level 1 i februar/mars - kjempetøff trening, men også veldig effektiv.
Kunne godt tenkt meg å begynne på en ny runde, men er frarådet av både fysioterapaut og hjertespesialist å kjøre veldig tøff trenig de første månedene med blodtrykksmedisin.
Så rolige øvelser og lett styrke på meg til over påske i alle fall.

Ellers så krashet pc'n min skikkelig i går, og er nå levert inn på jobb for re-innstallering.
Bruker derfor en eldgammel pc som er ultratreg.....................zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Enkelte taster funker ikke helt heller, så hvis jeg skriver ord som mangler bokstaver så vet dere hvorfor (dyslektisk pc )



Har dyslektisk pc jeg også, men en g tast som virker når den vil

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 22:09   #1583
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Så herlig at alle er i trenings modus!! Jeg trener på Elixia og er strålende fornøyd med det! Trener 3-4 ganger i uka når jeg ikke er syk eller er for travel. Samtidig er det herlig å bevege seg i frisk luft!! Lykke til alle som skal svettes og formes!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 22:43   #1584
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg rekker jo en runde med en sånn 30-dagers etter påske og før bryllupet...hmmmm

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 08:48   #1585
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Monica 31 - jeg har jo lest at du har barn - hvordan klarer du å presse inn 3-4 økter på treningssenter i uka? Gi meg tips!!!
Jeg har jo vært medlem på Sats ørten ganger, men det har alltid kokt bort i kålen og endt med støttemedlemskap. Nå er jeg imidlertid mer motivert enn noen gang!
Akkurat dette synes jeg er litt vanskelig - mannen min har jo også trening og annet program, så noe særlig mer enn en økt i løpet av ukedagene og en i helga synes jeg er vanskelig.

Ada - jeg må tygge litt på den 30 Days Shred. Føler at jeg er ganske godt i gang med det styrkeprogrammet som følger med eurodiet og med kardiotrening på ellipsemaskin hjemme. SÅ er planen å bevege seg mer utendørs når det blir skikkelig vår, og å ta en tur på Løplabbet og skaffe skikkelige sko med god støtte og demping. Vurderer også medlemskap i Elixia eller noe sånt, men skal snart skifte jobb og har hørt at det er trimrom der. Vil sjekke det ut før jeg punger ut - treningssenter er jo ikke akkurat gratis ...

Apropos treningsprogrammet fra eurodiet - noen andre her som følger eller har fulgt det? Det er et par øvelser jeg lurer på.
Det ene er planken. Tar jeg den "ordentlig" holder jeg jo bare ut noen (7?) sekunder, mens står jeg på knærne betraktelig lenger. Men hva er egentlig best trening?
Og så er det denne øvelsen Utfall. Fordi jeg har en dårlig ankel (gammelt, komplisert beinbrudd) så er jeg for stiv til å få den til. Sliter med å finne et OK alternativ til den øvelsen.

ha en fin dag alle sammen!

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 13:55   #1586
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Så bra at flerer kanskje henger seg på etterhvert! Jeg har bestemt meg for å begynne på mandag Det blir nok ikke hver dag, men har som mål å gjøre den 3-4 ganger i uken frem til sydentur den 18 mai. Da må jeg jo inn i den fryktede bikinien, så trenger å stramme opp kroppen før den tid Må si jeg gruer meg altså... Jeg går på zumba (som varer over dobbelt så lenge)på onsdager og det er INGEN TING i forhold! Pleier ikke være særlig stiv og støl etterpå heller, men etter denne treninga klarer jeg knapt å gå Men fy søren det hjelper!

Jaja nok om det- men dere får nok høre litt "uffing og akking" fra meg fremover

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 18:30   #1587
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ada - du er kjempetøff

Del 2 av hjerteforskningen er i dag gjennomført for min del, og besto av ultralyd av blodårene i halsen og i lysken samt utåndingstest og tredemølle/oksigenopptakstest.
Besto alle
Ingen røde varsellys hverken for blodgjennomstrømning eller blodårene generelt, og ingen tegn til forkalkniger

Ganske tidkrevende disse undersøkelsene, men bortsett fra tredemøllen så er de ikke særlig fysisk utfordrende.
Nå gjenstår 24-timers blodtrykksmåling og en undersøkelse jeg ikke husker hva er akkurat nå
Veldig greit å være med på denne forskningen synnes jeg, for jeg får jo sjekket myyyye hjerterelatert som en normalt ikke får tilbud om hvis en ikke har en kjent hjertesykdom eller at legene har sterke mistanker i den retning.

Forøvrig har døgnrytmen nå normalisert seg helt - flere dager med 4 måltider og minst 8 timer søvn etter hverandre
Gleder meg derfor til tante rød drar, for jeg lurer jo på om vekta begynner å bevege seg nedover igjen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 19:19   #1588
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Ada - du er kjempetøff

Del 2 av hjerteforskningen er i dag gjennomført for min del, og besto av ultralyd av blodårene i halsen og i lysken samt utåndingstest og tredemølle/oksigenopptakstest.
Besto alle
Ingen røde varsellys hverken for blodgjennomstrømning eller blodårene generelt, og ingen tegn til forkalkniger

Ganske tidkrevende disse undersøkelsene, men bortsett fra tredemøllen så er de ikke særlig fysisk utfordrende.
Nå gjenstår 24-timers blodtrykksmåling og en undersøkelse jeg ikke husker hva er akkurat nå
Veldig greit å være med på denne forskningen synnes jeg, for jeg får jo sjekket myyyye hjerterelatert som en normalt ikke får tilbud om hvis en ikke har en kjent hjertesykdom eller at legene har sterke mistanker i den retning.

Forøvrig har døgnrytmen nå normalisert seg helt - flere dager med 4 måltider og minst 8 timer søvn etter hverandre
Gleder meg derfor til tante rød drar, for jeg lurer jo på om vekta begynner å bevege seg nedover igjen

Så bra at alt er i orden! Veldig greit å få det sjekket ordentlig ja!
Du skal se vekta går ned nå når døgnrytmen er på plass igjen Det har hvert fall mye å bety for min vektnedgang Krysser fingrene!

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 10:47   #1589
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg får ikke til å trene i hverdagen med jobb og små barn. Men har kjøpt meg sykkel nå, så nå sykler jeg tur-retur hver dag. Helt herlig! Bruker omtrent 20 minutter til jobb (kontra 30 min - minst - med buss). Men det er KUN nedoverbakke og en helrig og frisk strat på dagen.
Hjemover er det trening.... vet enda ikke hvor lang tid jeg bruker hjem, 40 minutter ca? Men det er så ufattelig herlig å bruke kroppen på denne måten, og samtidig få det bakt inn i dagsrutinen! Samtidig går jeg på tur med hunden vår hver dag, så det blir nok av bevegelse...
Håper dette gir utslag på vekta også. Jeg jobber med å finne en balanse i kostholdet som for meg egentlig er på et vedlikeholdsnivå. Men om jeg kommer i ketose blir jeg så dåerlig at jeg ikke fungerer, mens om jeg får i meg nok karber til ikke å være i ketose, så går jeg opp i vekt! I høst var jeg nede i 75 kg, og BMI på 25 kg. Nå i dag veide jeg 79! Men opp 2 kg på 3 dager, det var da jeg fikk sykkelen. Kanskje det har noe med muskler/vann å gjøre? Men håper uansett at løsningen er høyere forbrenning pga sykling.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 19:42   #1590
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så deilig å kunne sykle til jobb, Vibeke. Håper du får fart på forbrenningen nå.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 21:42   #1591
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Greide nok en gang å avslutte en tråd pga mobiltlf... håpløs he he. Skal snart hjem til min syke jente. Største jenta har vært sykepasser og pakket til ukm i kveld. Jeg er på jobb, snart ferdig og mannen på kvelds skole. ikke ideelt , men største er 14 da.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 22:43   #1592
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

He he, samme gjør jeg stadig med min Iphone, Streber.

God bedring til jenta di.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 23:09   #1593
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Fryktelig fort gjort ja

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 09:01   #1594
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Riktig god bedring til jenta di streber....

I går var jeg hos veilederen igjen. Hun satte meg nå på fase 3a, men fikk ikke lov å spise frukten som sto på lista. Er visst kun litt flere grønnsaker jeg har lov til i denne delen av fasen. Men godt skal det bli med litt mer å velge i. Ellers var det veiedag i dag. -1 kg til. Storfornøyd.

Ønsker dere alle en riktig god helg. Her er sola framme og det ser ut til å bli en knallfin dag.

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 11:22   #1595
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk og gratulerer med super nedgang!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 13:40   #1596
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Så bra, Hapylady!
Spørsmål: Er det vanlig at man går fra fase 2 til fase 3a, eller svinger folk tilbake i fase 1 igjen for en ny runde med det?

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 19:07   #1597
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hapylady

Elinemor: Det er helt individuelt (og selvsagt etter avklaring med lege) om en fortsetter til fase 3a etter fase 2, eller om en går tilbake i fase 1 (evt. også viderefører fase 2).

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 11:21   #1598
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hurra! Jeg er offisielt under 100! 98,8 faktisk. Mange år siden sist jeg var todsifra, ikke siden før barn nummer 1.
Går ut i den herlige vårdagen med masse entusiasme!
Nyt våren dere også jenter.

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 13:25   #1599
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer SÅÅ mye, herlig!!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 20:02   #1600
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulere Elinemor kjempeherlig følelse ikke sant

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no