Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen spørsmål

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-08, 18:43   #1
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Noen spørsmål

Dere som ikke er så glad i fett, hvordan synes dere ketolyse fungerer?

Hvordan fungerer dette for dere som har en mage som egentlig ikke tåler fett så godt?

Hvor mye fett skal til?

Gi meg eksempler på hva slags fett du spiser?

Teller du karbohydrater? Må man det? Er det helt nødvendig?

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 20:59   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Hei

Nå syns jeg at fett er ganske ok jeg da

Når det gjelder hvor godt magen tåler fett, så må du prøve deg frem litt. Jeg har i verfall opplevd at jeg tåler fett bedre nå enn før jeg la om kostholdet. Fikk jeg i meg for mye fett før, så var magen i opprør med en gang...

Hvor mye fett som skal til, mener jeg ca er 1-2ss spiselig mengde pr måltid (lest det her inne. Ikke heng meg om jeg tar helt feil)

Jeg steker all maten i smør/olje. Gjerne kok ut sjyen som blir med rømme eller fløte. Det blir en feit og nydelig saus.
Jeg tilsetter ekstra smør og olje i suppe og sauser. Og stavmixeren til slutt for å gjemme fettet ( da blir den ikke som ei hinne oppå)
Bruker nakkekotelett i stedet for svinekotelett.
Har litt olje over salaten, bruker fete oster...
Når jeg bruker smør/oljer i maten: Når jeg mener det er nok fett, så slenger jeg oppi en dæsj til

Det er lurt å telle karber i starten, men du får fort følingen med mengden

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 21:04   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Tussa

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 21:09   #4
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Takk for svar, Gerd. Jeg har problemer med feks nakkekoteletter og ribbe, for jeg liker ikke fettet og fettsmaken rett og slett. Svinekotelett er mer for meg, men da må jeg fette opp tilbehøret som jeg forstår. Tips til fettet tilbehør? Som ikke smaker SÅ fett.

Jeg skjønner ikke at jeg vurderer dette engang, så lite glad som jeg er i fett. Det er ikke bare på grunn av det vi i alle år har lært, det er det at jeg ikke er så glad i smaken. Og med en mage som min (ømfintelig). Men jeg er fascinert av hvordan ketolyse drar fettet vekk, der fettet er. Har lyst til å prøve dette, på de siste kiloene, og så gå tilbake til Tussas filosofi etterpå.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 21:14   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Fett og godt tilbehør : stek blomkål og brokkolibuketter i smør. De kan gjerne få litt stekeskorpe. Legg på lokk og trekk til siden. Lag sjampinjongsaus: 100g smør, 300g skiva fersk sjampinjong stekes godt. Hell oppi en boks kremfløte og la koke til passe konsistens (10-20 min) Smak til med salt og pepper. Denne smaker ikke fett i heletatt. Og har vært favoritt siden jeg starta

Liker du laks? Det er flott fettkilde Og smaker snaskens

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 21:21   #6
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Fett og godt tilbehør : stek blomkål og brokkolibuketter i smør. De kan gjerne få litt stekeskorpe. Legg på lokk og trekk til siden. Lag sjampinjongsaus: 100g smør, 300g skiva fersk sjampinjong stekes godt. Hell oppi en boks kremfløte og la koke til passe konsistens (10-20 min) Smak til med salt og pepper. Denne smaker ikke fett i heletatt. Og har vært favoritt siden jeg starta

Liker du laks? Det er flott fettkilde Og smaker snaskens

Spiser ikke sjampingjong. Ikke laks heller. Brokkoli elsker jeg!

Hvor mye fett, er fett nok? Kan jeg spise maten min med passe fett, og så heller svelge en skje med noe fett som ikke smaker noe i tillegg?

::

Jeg hadde igjen ca 6 kg da jeg tok pause før sommeren. Gikk opp 2 kg da jeg gikk over på vedlikehold. Da er vi opp i 8 kg. Stabil lenge, lenge, lenge - helt til nå -> opp 2-3 kilo da jeg begynte i full jobb. Da er vi oppe i 10 kilo som skal vekk. Hvor lang tid sånn ca vil det ta på ketolyse?

Men er dette noe for meg? Ikke så glad i fett, og ømfintelig mage. Blir det tvang, blir det noe jeg gruer meg til, så kutter jeg tvert. Jeg ofrer ikke psyken min. No way.

Det som fascinerer meg, er at ketolyse drar vekk fettet der fettet er. Jeg ønsker meg glatt rygg.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 21:27   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Ja, du kan ta en skje fett utenom (Det klarer ikke jeg...)

Jeg brukte ca 2 mnd på 10 kilo... Men husk at jeg hadde et annet utgangspunkt

Jeg har lagt ut en del oppskrifter i forumet, kanskje det er noe der for din gane

Sitat:

Men er dette noe for meg? Ikke så glad i fett, og ømfintelig mage. Blir det tvang, blir det noe jeg gruer meg til, så kutter jeg tvert. Jeg ofrer ikke psyken min. No way.

Prøv litt vertfall, og funker det ikke, så ikke gjør det.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 23:04   #8
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Ja, du kan ta en skje fett utenom (Det klarer ikke jeg...)

Jeg brukte ca 2 mnd på 10 kilo... Men husk at jeg hadde et annet utgangspunkt

Jeg har lagt ut en del oppskrifter i forumet, kanskje det er noe der for din gane



Prøv litt vertfall, og funker det ikke, så ikke gjør det.

Smaker det ille? Derfor du ikke greier? Eller protesterer magen?

Skal sjekke ut oppskrifter.

Ja, jeg vurderer å prøve det. Har i bakhodet at det er store sjanser for at jeg ikke fikser det (er ikke negativ, men realistisk ), men prøve kan jeg alltids. Jeg går jo ned når jeg følger Tussas filosofi også, men det som frister er nettopp måten fettet forsvinner på de riktige stedene, ved ketolyse.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 23:09   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Det er konsistensen av olja som er helt forferdelig, syns jeg.... jeg får omtrent "hetta" bare jeg kjenner oljen på leppene eller tunga... I maten, ingen problemer

Sitat:

Ja, jeg vurderer å prøve det. Har i bakhodet at det er store sjanser for at jeg ikke fikser det (er ikke negativ, men realistisk ), men prøve kan jeg alltids. Jeg går jo ned når jeg følger Tussas filosofi også, men det som frister er nettopp måten fettet forsvinner på de riktige stedene, ved ketolyse.

ja jeg syns det er kjekt at fettet blir borte der det skal bort

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 23:13   #10
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Hva heter den oljen da? Det er ikke cocosa dere mener? Cocosa er vel den som Lokkebiff er så glad i.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 23:19   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Hva heter den oljen da? Det er ikke cocosa dere mener? Cocosa er vel den som Lokkebiff er så glad i.

Både cocosa m/ smak og mct-olje og udos (?) har jeg sett er sunne og gode oljer

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 18:45   #12
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Prøv Tussa, det skader jo ikke

Jeg har jo ikke gått ned mer enn 1 kilo på 3 uker men inn 5 cm på kroppen..
Skulle så gjerne øanke at dette funker for meg.....men jeg tar kuren de 7 ukene jeg har tabletter så får vi se hva jeg skal gjøre etter det..

GR funker ikke (gikk ned 3 kilo på 8 uker), Fedon (opp 0,5 iløpet av et år) og nå Ketolyse da. (krysser fingrene for at dette funker).....
Fotr ....hjelp hva skal jeg gjøre hvis dette ikke funker heller ...vurderer å sjekke stoffskiftet og kutte ut p sprøyta..noe alvorlig må være i iveien med kropp og forbrenning....

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 19:07   #13
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen spørsmål

Jeg er absolutt ikek spesiellt glad i fett, men jeg synes det går helt greit.
Jeg har cocosa, men sliter fælt med å få ned en eneste liten skje.
Bacon er jeg veldig glad i, så egg og bacon er standard frokost for meg.
teker bacon, har egg oppi pluss enda litt mer smør, og da frityrstekes nesten egget, og blir litt crispy. Godt.
Ellers blir det en del smør og olje i maten da. Smør på kokte/stekte grønnsaker..

Jeg teller ikke Kh så nøye nå, regner kjapt over hvis jeg er usikker bare.
Tok overraskende kort tid å komme inn i ca hvor mye kh jeg spiste, og etterhvert har utfordringen blitt å spise nok kh heller enn å måtte holde igjen.
Har ikke regna i dag f.eks, , men har spist:litt rester fra ostelasagne, sier 2 kh der, to stekte egg og bacon, to kh, nå står parmesankylling med ca 400 gr brokkoli i ovnen, det blir ca 13 kh. tilsammen ca 17, og helt ok.

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 20:42   #14
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

jeg spiser heller ikke fettrand på koteletter eller fett på ribben,
det klarer jeg bare ikke.
men jeg steker egg eller omelett til frokost og har en te-skje cocosa oppå egget/omeletten når jeg spiser.
jeg har cocosa i kaffen og kan svalge ren olje hvis jeg har lyst..

Syns kaffen er best med cocosa i nå , så det gjør jeg hele dagen,
(hjemme altså)

Lykke til

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 01:22   #15
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Dere som er tidlig oppe på morgenen, står dere å steker egg og bacon?
Jeg kan ikke se for meg at det er noe alternativ kl 6.30 for meg altså. Hverken å lage det, og aller minst å spise det så tidlig.
Nå høres jeg negativ ut, men jeg har jo hele veien sagt at jeg er skeptisk til at jeg skal fikse ketolyse. Men er bestemt på å prøve.
Jeg må ta en titt i oppskriftstråder, tror jeg. Finne litt tips.

Takk for at dere orker å svare.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 01:23   #16
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Forresten så drikker jeg ikke kaffe. Går jeg glipp av en potensiell fettkilde der og.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 02:03   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Hva med å lage ziggylapper eller lollypopbrød da Tussa? Så kan du ha litt fett pålegg på (noe kjøttpålegg med majones f.eks). Det er mange måter å fikse det på, men jeg snakker av erfaring når jeg sier at man venner seg til fett, det kan ta litt tid, men man venner seg til det. Jeg tror det henger sammen med både det mentale (det vi hele tiden får høre om fett, hvor ususnt det skal være) og det fysiologiske, at man blir kvalm og dårlig og sånn, rett og slett fordi kroppen ikke er vant til fett.

Jeg håper du finner noe som funker for deg, søte fine Tussa!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 13:27   #18
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Tenkte jeg skulle prøve Gerds grove boller. Ziggylappene smaker bare omelett, var ikke noe suksess hos meg. Lollypopbrødet er også en mulighet jeg kan prøve. Nå har jeg fått vite at jeg kan ha smoothie til frokost også, og det hjelper masse altså. Jeg trodde ikke jeg fikk bær, nemlig.

Jeg kan sikkert ikke spise de grove bollene mange ganger om dagen, så da må nesten lunsjen bli salat, om jeg spiser "boller" til frokost. Har ikke oppvarmingsmuligheter på jobb.

Jeg tenker så det knaker, hele tiden. Jeg våknet i morrest med ketolyse i hodet. Helt nytt for meg dette.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 13:34   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Salater er jo konge! masse salat og grønnsaker og f.eks fetaost, og så kan du lage en dressing av olivenolje, litt eddik eller dijonsennep, salt pepper og oregano. Superlunsjsalat! Mmmm!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 13:39   #20
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Salater er godt, ja. Vanlig ost, i stedet for fetaost - er det like greit?

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 13:41   #21
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Salater er godt, ja. Vanlig ost, i stedet for fetaost - er det like greit?

Jepp

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 13:42   #22
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Det høres bra ut!

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 20:51   #23
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Tenkte jeg skulle prøve Gerds grove boller


Jeg bakte de her om dagen, det ble kjempevelykket deilig å kunne slenge pålegg på noe som ligner brød. De ble veldig gode, bedre enn forventet.


Lykke til med fettspisingen

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 22:15   #24
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Noen spørsmål

jeg kan si med hånden på hjertet at fett ikke er nor for meg. Jeg spiser ikke mer fett enn det jeg får i meg ved steking i smør og ellers i mat. Bruker karbonade i stede for kjøttdeig,og ofte lettrømme, fordi jeg synes det er BEST!!!

Er ikke noe fan av fett jeg heller så jeg kan ikke presse fett inn i kroppen min,som mange andre, ved å spise mange ss med oljelignende greier!!!

Slik jeg spiser nå fungerer fint på meg. Går ned gjevnt og trutt uten stooore mengder fett!!

Masse lykke til Tussa

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 01:50   #25
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Åh, bruker du lettrømme??

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4 uker - 7,5 kg og noen små ting jeg lurer på Hallaron Ketolysekuren 13 06-02-08 07:10
Noen praktiske spørsmål Robyn Ketolysekuren 9 06-07-07 11:26
Noen spørsmål fra en nybegynner annemo Spørsmål og svar 3 15-06-07 14:52
Jeg er i ketose, noen spørsmål annemo Ketolysekuren 27 06-06-07 08:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no