Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ferie

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-08, 12:40   #1
hvitlilje
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 5
hvitlilje er på en erverdig vei
Red face

Ferie

Hei!

Noen av dere som har reist på ferie i noen dager når dere har vært på ketolyse kuren, og spist normalt på ferien for så å gå tilbake til kuren? Skal på ferie i 5 dager i slutten av februar, og vil helst slippe å tenke på kuren da.

Forresten noen som har peiling på tyggis så går an å bruke? Er skikkelig tyggis avhengig.

hvitlilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 13:21   #2
Marilyn
Medlem
 
Marilyn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lommedalen
Alder: 37
Innlegg: 210
Marilyn er på en erverdig veiMarilyn er på en erverdig vei

Sv: ferie

Hei!

Jeg har ikke vært på ferie mens jeg har vært på ketolysekuren enda.. har akkurat begynt kuren. Jeg skal en helg til Dublin i slutten av Januar, og er litt usikker enda på om jeg skal "hoppe over" kuren den helgen eller ikke. Jeg tror jeg skal prøve å holde meg hvertfall sånn nogenlunde til kuren..

Når det gjelder tyggis, så vet jeg ikke om noen som ikke har zylitol i seg. Det er jo zylitol vi ikke skal ha. Hvis det er noen uten zylitol, som kanskje hubba bubba o.l., så er jo de istedetfor stappet med sukker.. noe som heller ikke er bra.. så jeg lurer egentlig på det samme som deg :P

__________________
Marilyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 14:33   #3
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Ferie

Tyggis som passer sammen med ketolyse finnes ikke så vidt meg bekjent, dessverre. Vi får ikke spise sorbitol eller xylitol...

Når det gjelder ferie, så har jeg erfaring der, ja... Legger ved link til oppsummering av min sommerferie
Gikk opp 5 kg, men 6 dager etter vi kom hjem var 6 kg borte

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 14:53   #4
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Ferie

Opprinnelig lagt inn av hvitlilje, her.

Skal på ferie i 5 dager i slutten av februar, og vil helst slippe å tenke på kuren da.

Personlig synes jeg du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å tenke sånn.
Ettersom du går på denne kuren, betyr vel det at du har tenkt å kjøre lavkarbo som en fortsettende livsstil? Da kan du like godt venne deg til det på ferie også.
Jeg dro på ferie til syden i høst og kjørte lavkarbo der. Det lar seg absolutt gjøre.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 16:50   #5
Ludviginne
Juniormedlem
 
Ludviginne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 46
Ludviginne er på en erverdig vei

Sv: Ferie

Jeg var en uke i Syden før jul, spiste normalt da, gikk vel opp et par kilo, men de er borte igjen nå

__________________
Ludviginne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 17:31   #6
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Ferie

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Personlig synes jeg du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å tenke sånn.
Ettersom du går på denne kuren, betyr vel det at du har tenkt å kjøre lavkarbo som en fortsettende livsstil? Da kan du like godt venne deg til det på ferie også.
Jeg dro på ferie til syden i høst og kjørte lavkarbo der. Det lar seg absolutt gjøre.

Så enig, så enig... La ut link til ferien min fordi det var jo en sprekk ala stor... Og formen blir så bedriten når man plutselig bare tar helt av. For man blir helt karbokoko når man setter i gang, jeg gjør i allefall det. Så jeg kommer ikke til å skeie ut slik igjen, ikke imens jeg er på kur i allefall. Er neimen ikke verdt det. Og slik det ble i julen skal det heller ikke bli igjen. Jeg lever lavkarbo nå, og det er min MYE LIVSTIL! Å kose seg med både kake og godt INNIMELLOM etter ENDT kur er noe annet. Det er jo slik livet skal være. Å kunne klare å spise ett stykke i stede for ti...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 17:17   #7
hvitlilje
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 5
hvitlilje er på en erverdig vei

Sv: Ferie

Ja det er jo sant...får se hva jeg gjør. Faktisk så er det brød/rundstykke jeg har lyst å spise i ferien...men men får prøve å motivere meg opp til å la vær...tror ikke jeg har nådd målet til da, men kan jo ønske det

__________________




skaaal
hvitlilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg skal ha ferie fra alt men trenger litt input og tips ... Starry Eyes Ketolysekuren 17 31-08-07 20:25
HASTER pga ferie ... Siss1 Spørsmål og svar 13 15-07-07 21:02
Ferie 06 mariat Livets lyse side 3 09-06-06 08:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no