Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Åh, jeg sliter sånn!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-09, 00:24   #1
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Åh, jeg sliter sånn! + Oppdatering

hei jeg har vært på ketolyse nå i 3 heeeele dager. og jeg må si;
- att magen min ikke er oppblåst lenger
- mye mere energi
- motivert til de grader.

meeeen!!

jeg klarer ikke å få i meg mer en 1,5 liter vann. gud,jeg hater vann!
jeg klarer heller ikke å "hølke" drikke. får bare ikke til. sliter som pokker!

ARRRGGGHHH!!

ting nummer 2: jeg er LIVREDD for å ikke få i meg nok fett.
og jeg har hørt noe rykter om denne kokos oljen?
jeg har vært på sunkost, og de hadde noe greier der..
men det så ut som kokosmasse, IKKE OLJE?
HUH?

hvor mye hjelper det å ta 2-3 skjeer med denne oljen?
jeg blir så utrolig kvalm av dette meieri smøret altså.

kanskje ikke av smaken, men av lukta!

1. kan noen poste bildet, av denne oljen?
2. hva skjer viss jeg får alt for lite fett og vann på denne kuren? null vekttap? enda jeg bare spiser 10 karb om dagen?






__________________________________________________ __________________________________________________ __________
Oppdatert:
Er det noen som har sliti med muskelkramper?
Armene mine er shitvonde, spesielt den venstre. AU!

__________________



Sist redigert av QueenConnie : 15-01-09 kl 13:10.
QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 00:31   #2
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Her er den og her kan du få kjøpt den http://www.helseogkost.no/nettbutikk...a_extra_virgin


Jeg er også en vannHATER!! Men etter at jeg begynte å fylle imsdalflasker med vann og ha de i kjøleskapet har det gått bedre. Inkl den jeg drikker på treninga, får jeg i meg 4 flasker. 2,4 liter

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 00:36   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

For det første bør du opp fra 10 til 15 karber. Da jeg var på ketolyse måtte jeg opp på 20-25 daglig for å få effekt.

Vann ja... 1,5 l er ikke så du ikke er vant til ådrikke det. Men har du prøvd med fruktbiter oppi? Selv har jeg drikki 2 liter "appelsinvann" i dag
Men fordelen med vann er at jo mer man drikker, jo mer vil kroppen ha. Så drikk minimum det du gjør nå, og prøv å øk litt og litt.
Forøvrig får jeg kun i meg noe særlig mengde vann når jeg har en imsdal-flaske jeg fyller opp og tar en slurk innimellom, når jeg er litt tørr i munnen, eller lignende. Siden jeg snakker mye i telefonen på jobb blir jeg jo ganske ofte tørr i munnen, men uansett drikker jeg en god del uten å merke det på den måten. Når jeg drikker fra glass blir det mye mindre, er vanskeligere og jeg syns det smaker annerledes

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 00:42   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

hei jeg har vært på ketolyse nå i 3 heeeele dager. og jeg må si;
- att magen min ikke er oppblåst lenger
- mye mere energi
- motivert til de grader.

meeeen!!

jeg klarer ikke å få i meg mer en 1,5 liter vann. gud,jeg hater vann!
jeg klarer heller ikke å "hølke" drikke. får bare ikke til. sliter som pokker!

Bare drikk så mye du klarer. Mange har gått ned masse uten å drikke masse vann. Få i deg nok væske!!!

ARRRGGGHHH!!

ting nummer 2: jeg er LIVREDD for å ikke få i meg nok fett.
og jeg har hørt noe rykter om denne kokos oljen?
jeg har vært på sunkost, og de hadde noe greier der..
men det så ut som kokosmasse, IKKE OLJE?
HUH?
Det ser ut som kokosmasse fra ca 22 grader og nedover. Over ser det ut som olje!
Det er derfor vi spiser det med skje!

hvor mye hjelper det å ta 2-3 skjeer med denne oljen?
jeg blir så utrolig kvalm av dette meieri smøret altså.

kanskje ikke av smaken, men av lukta!

1. kan noen poste bildet, av denne oljen?http://www.helseogkost.no/nettbutikk...er/cocosa_pure
Den grønne smaker kokos, den brune smaker ingenting og kan brukes til steking!
2. hva skjer viss jeg får alt for lite fett og vann på denne kuren? null vekttap? enda jeg bare spiser 10 karb om dagen?
10 karber er alt for lite. Du burde ligge på ca 15, eller litt i overkant!
Jeg drikker fint lite vann(blir kvalm,barndomstraumer, tror jeg) og gikk jo ned for det.
Det kan være lurt å drikke mye fordi ketolyse krver mye væske og alle slaggstoffer fra fettvevet skal jo skylles ut.

takk! hilsen meget forvirret dronning Connie

Litt klokere?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 01:02   #5
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Synes begge Cocosa smaker kokos jeg. Forsåvidt så liker jeg kokos, men å spise den med skje ble for kvalmt for meg. Nå bruker jeg den brune til matlaging.
Kjøpte MCT olje på apoteket igår og er igang med oppkjøring. Den smaker ingenting og er lettere å få ned om du ikke klarer Cocosa.

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 08:02   #6
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Vann er ikke så viktig, tror jeg. Det dannes uansett vann under fordøyelsen av fett. Poenget med å drikke mye vann er å slå ut mineralbalansen i kroppen, slik at kroppen binder mindre vann. Jo mer vann vi mister, jo mer mineraler går ut i urinen. Det er neppe særlig sunt, men det får folk til å føle seg slankere.

Fordelen med ketolyse er at man ikke trenger å bli paranoid. Du får sikkert i deg nok fett, særlig hvis du steker i masse smør (4 ss. = 50 gram fett), spiser fett kjøtt eller fete sauser, eller gnafser flæskesvor eller ostechips av gräddost. Eller gräddost med små mengder honning. Mmm.

3 ss. cocosa/MCT-olje er ca. 40 gram fett. Det er et bra tilskudd, og forholdsvis trygt.

Ellers bør du se på rundt 150 gram fett totalt som målet. 2 ss. fløte tilsvarer forresten 1 ss. smør, fettmessig.

Du bør ikke gå under karbohydrat-grensen. Karbohydrater er ikke gift. Inntrykket er dessuten at folk med altfor lite karbohydrater, vil ha problemer med å gå ned.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 08:06   #7
Adelaide
Medlem
 
Adelaide sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Kristiansund
Innlegg: 79
Adelaide er ny på veien

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Jeg sliter litt med vannet jeg også, men tror ikke det er langt unna 3 liter om dagen.
Det jeg har fått problemer med er magen, den er så løs at det nesten bare er vann som kommer når jeg er på do.....

__________________


Adelaide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 11:15   #8
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

takk ååååh, litt mindre panikk nå hehe!

okay da skal jeg øke til 15 karber om dagen

takk for alle tips. og for alle svar <3
dere er herlige!

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 11:39   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Vann er viktig, pga. ketosen. Og vi spiser såpass med proteiner at da trenger nyrene mer vann for å skylle ut. Det står i boka

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 11:53   #10
Nitja
Medlem
 
Nitja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Var ikke så flink med vann jeg heller, men nå får jeg i meg alt fra 2,5 - 3,5 L om dagen.
Gjør det feks til vane og drikk et halvstort glass med vann før hvert måltid og alltid ha en flaske vann ståendes, stemmer som ei over her skrev at det er mye lettere og drikke fra flaske en et glass...
Jeg har prøvd og dele opp vann mengden ut over dagen slik:

Vi står opp klokka 10 ca så innen klokka 13-14 skal jeg ha fått i meg 1 flaskevann (0,7 L) så en ny flaske innen klokka 17 ca og en til innen klokka 20 osv.
Har som oftest fått i meg mellom 3-4 flasker vann innen klokka 20 (og da legger ungene seg og da er det veldig godt og kunne sette seg i sofaen med noe mat og ei flaske iskald vann)..

__________________
Nitja
Start 04.01.09



Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:44   #11
commit
Juniormedlem
 
commit sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 14
commit er på en erverdig vei

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Jeg bruker en Imsdal vannflaske. Synes det er så vanskelig å huske hvor mye jeg drikker pr dag.
Så jeg tok en sånn "post-it" lapp, og klipte av en stripe der som limen er, og klistret på flaska mi.
Passer på å ha en blyant liggende der jeg fyller på, dvs på kjøkkenbenken.
Setter en strek hver gang jeg fyller på.

Tre streker har jeg hittil i dag, 1,8 liter.....
Og dagen er ennå lang

__________________
[]
commit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:59   #12
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Dere er så flinke!!

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:01   #13
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Er det noen som har hatt problemer med muskelkramper enda?
armen min dreper meg

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:04   #14
Nitja
Medlem
 
Nitja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Hva mener du med muskelkramper?
Ikke sånn urolig i kroppen vell?
Jeg har sånn prikking under ene skulderbladet til tider (får det når jeg feks skifter bleie på minsta) kjennes ut som deler av ryggen sover men at det gjør vondt..

__________________
Nitja
Start 04.01.09



Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:10   #15
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Eg drikker mesteparten av vannet på jobb, slik at skal slippe å gå på do hele natta

Så innen arbeidsdagen er over har eg fått i meg 3 liter vann som minimum og gjerne en kopp te eller to.
Da blir det mindre drikking utover ettermiddg og kveld, dermed mer søvn på meg

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:11   #16
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Opprinnelig lagt inn av Nitja, her.

Hva mener du med muskelkramper?
Ikke sånn urolig i kroppen vell?
Jeg har sånn prikking under ene skulderbladet til tider (får det når jeg feks skifter bleie på minsta) kjennes ut som deler av ryggen sover men at det gjør vondt..

Jeg mener likssom, att 2 muskler i armen låste seg, strammet seg, og gjør shitvondt!
Jeg veit jeg leste noe om muskelkramper i boka, men hadde ikke forventa dette?

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:12   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Du tar magnesium?

Sitert fra info om ketolysetabletter Magnesium (på www.ketolyse.no ):

Sitat:


Magnesiumtablettene er viktge for optimal funksjon av over 300 enzymer som deltar i forbrenning av både fett og karbohydrat.
Magnesium virker avslappende på muskulartur og forebygger leggkramper og hjertebank.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:12   #18
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Du tar magnesium?

ja ?

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:14   #19
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

hei jeg har vært på ketolyse nå i 3 heeeele dager. og jeg må si;
- att magen min ikke er oppblåst lenger
- mye mere energi
- motivert til de grader.

meeeen!!

jeg klarer ikke å få i meg mer en 1,5 liter vann. gud,jeg hater vann!
jeg klarer heller ikke å "hølke" drikke. får bare ikke til. sliter som pokker!

ARRRGGGHHH!!

ting nummer 2: jeg er LIVREDD for å ikke få i meg nok fett.
og jeg har hørt noe rykter om denne kokos oljen?
jeg har vært på sunkost, og de hadde noe greier der..
men det så ut som kokosmasse, IKKE OLJE?
HUH?

hvor mye hjelper det å ta 2-3 skjeer med denne oljen?
jeg blir så utrolig kvalm av dette meieri smøret altså.

kanskje ikke av smaken, men av lukta!

1. kan noen poste bildet, av denne oljen?
2. hva skjer viss jeg får alt for lite fett og vann på denne kuren? null vekttap? enda jeg bare spiser 10 karb om dagen?



takk! hilsen meget forvirret dronning Connie

Jeg er ikke overglad i vann selv.. så jeg drikker te! Nypete, grønn te med sitron og søtstoff... Det er en kjekkvint måte å få i seg vann på , så er te veldig sundt

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:15   #20
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

La inn litt tillegg i forrige svar

Vet at man kan ta dobbel dose noen dager viss dette er plagsomt. Jeg gjør det i forbindelse med menstrasjonssmerter.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:44   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Jepp, hiv innpå en ekstra magnesium! jeg fikk veldig leamus på øyet da jeg prøvde ketolyse, gikk med det konstant i flere dager, forsvant nesten med en gang jeg skjønte at jeg måtte ta litt mer av den

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:59   #22
Honda
Juniormedlem
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 13
Honda er på en erverdig vei

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Opprinnelig lagt inn av elian, her.


Jeg er også en vannHATER!! Men etter at jeg begynte å fylle imsdalflasker med vann og ha de i kjøleskapet har det gått bedre. Inkl den jeg drikker på treninga, får jeg i meg 4 flasker. 2,4 liter

Jeg har 2 imsdal 0,7 flakser i kjøleskapet på jobb. drikker en før lunsh en i lunshen og en etter. Nå er jeg student så når jeg sitter med skoleoppgaver så har jeg en imsdal flaske atmed meg der og.

Synnes det er enklere å drikke av imsdalflasker en av glass. Er vel noe med psyken :fnis:

Honda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav GI Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 14:05   #23
Honda
Juniormedlem
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 13
Honda er på en erverdig vei

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Hva gjør denne kokosoljen?
:tror jeg har ramlet ut i lesingen av boken:

Honda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav GI Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 14:09   #24
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter sånn!


Den gjør vel ikke så mye den cocosaen annet en å tilføre fett.. Synes det smakte pjuuuuk... kjøpte et glass...kostet over 200 kroner..*aarrhg* Tok ei skje i kaffe... aldri mer! Da drikker jeg heller fløte eller tran Så for meg var det i alle fall bordtkasta penger!

Spis noen mandler, valnøtter eller paranøtter i stedet Mye bedre på smak!!

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 16:00   #25
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Den gjør vel ikke så mye den cocosaen annet en å tilføre fett.. Synes det smakte pjuuuuk... kjøpte et glass...kostet over 200 kroner..*aarrhg* Tok ei skje i kaffe... aldri mer! Da drikker jeg heller fløte eller tran Så for meg var det i alle fall bordtkasta penger!

Spis noen mandler, valnøtter eller paranøtter i stedet Mye bedre på smak!!

sånn som jeg har forstått det, er det ikke mætti karb i mandler og valnøtter?

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
ÅÅÅ jeg sliter sånn nå Hannehk Ketolysekuren 9 26-09-08 10:16
Nå sliter jeg med motivasjonen Hannehk Ketolysekuren 22 08-07-08 13:25
Sliter ... joggebukse-jenta Ketolysekuren 8 19-02-08 18:09
Ja, jeg sliter MizzEve Ketolysekuren 9 23-08-07 09:10
Sliter... villebill Ketolysekuren 2 02-04-07 12:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no