Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Dine beste London-tips!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-06, 08:55   #1
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Dine beste London-tips!

Det er nesten for utrolig til å være sant, men jeg har faktisk aldri vært i London ... Ja i hvert fall for meg som har reist masse bla; besøkt familien i Frankrike og Tyskland hvert år som barn, bodd 2 år i Afrika, giftet meg i San Francisco og har reist til New York (min ultimate favoritt by) 2 ganger de siste 2 årene. Jeg har til og med vært i Skottland, men altså aldri i London.

Om 2 dager setter jeg meg på flyet til London og skal være dere i hele 13 dager i forbindelse med at jobben min skal delta på London Design Festival www.londondesignfestival.com Riktig nok må jeg jobbe en del med ulike arrangementer og presse, og ikke minst respresentere firmaet på andre design eventer (er ikke direkte ulykkelig for jobben min i disse dager nei ) - men ikke minst så håper jeg å få litt(he-he dere som kjenner meg vet vel at det lett blir mer enn bare litt... tid til shopping og andre må-få-med seg aktiviteter.

Siden jeg er helt blank på London er jeg veldig takknemlig om dere kan dele deres beste London tips og aktiviteter jeg må få med meg.
Hva bør jeg kjøpe med meg hjem av lavkarbomat? Og hvor finner jeg det dette?

Alle tips tas i mot med en stor takk

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 11:49   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dine beste London tips!

Jeg tror jeg har svart deg før jeg...

  Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 12:16   #3
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Dine beste London tips!

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 12:23   #4
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Dine beste London tips!

Å ta en tur ned Portobello Road er et must for meg når jeg er i London. Masse fine hus å se på, og mange små koselige butikker. Når du kommer til bunnen er der marked, og caféer Sett av noen timer og bare kos deg!

Covent Garden har noe av det samme; marked, små butikker og koselige caféer, anbefaler en tur dit også.

Top Shop har en sinnsyk butikk i flere etasjer i Oxford street som bare MÅ oppleves dersom du er glad i shopping!

Neal street og Carnaby street er bra for shopping! Og Charing Cross rd.

Fikk anbefalt av ei venninne som nettopp har vært i London å reise til Brick Lane, både for kultur, shopping og café/restaurantbesøk.

Kulturelt sett så synes jeg det er supert å få med meg lokale kunstutstillinger og konserter(dersom du er interessert i sånt). En super guide som du kan kjøpe når du ankommer London er bladet Time Out - der står alt som skjer i løpet av uka! Du finner det i kiosken.

God tur!! (Ååå, kjenner jeg ble misunnelig nå....)

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 12:41   #5
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Dine beste London tips!

Opprinnelig lagt inn av Enid


Fikk anbefalt av ei venninne som nettopp har vært i London å reise til Brick Lane, både for kultur, shopping og café/restaurantbesøk.

Det er vi har utstillingen vår - og hotellet ligger også i dette området.

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 15:39   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Dine beste London tips!

south molton street må du bare innom... det er ei sidegate til oxford street...

og oxford street er kjempedyr, så har du en fridag så vil jeg anbefale å ta tog/buss til bluewater ( www.bluewater.co.uk ) billigere enn London, og kjempegøy

ellers har oxford street en av de største new look butikkene... en klesbutikk (som også finnes på bluewater) som er snar til å kopiere siste fra catwalken, men prisene ligger på H&M-nivå

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 15:55   #7
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Dine beste London tips!

Camden Market..
et stoort marked med masse rare ting, og like mange rare folk!!...hehe

__________________


Sist redigert av Hyper : 02-11-06 kl 21:50.
Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 17:50   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dine beste London tips!

Opprinnelig lagt inn av Melania

Hva bør jeg kjøpe med meg hjem av lavkarbomat? Og hvor finner jeg det dette?

Her er litt tips til London turen din !

Lavkarbo London:

ASDA butikken (kolonial kjede ala OBS etc)

  • ASDA Sugar Free Fruit Chews - søtet med Splenda og Maltitol. Knallgode fruktkarameller, smaker mer ekte og mye friskere enn Dietorelle sine - 0.1 gram karb pr karamell
  • ASDA Sugar Free Toffee - søtet med Splenda og Maltitol. Ååååååhh, dette er akkurat som smørbukk karameller !! *sukk* 0.15 gram karb pr karamell
  • - De har også atkins barer + shaker + andre low carb barer og shaker, har endel low carb godteri både eget merke og andre merker (knallgode karameller bl.a. og den "dajm"-aktige sjokoladen Lindberg selger på sin side):
  • Russel Stover - Toffee Squares med sjokoladetrekk - Akkurat som Dajm sjokolade, knallgode !!!! 0.5 gram karb pr stk. (halve størrelsen av Dajm)
  • Russel Stover - 2 pack, mint sjokolader. Smaker som After Eight, samme størrelse, men tjukkere mørk sjololade utenpå. Gode.
  • Russel Stover - 2 pack, pecan nøtt, karamell med sjokolade trekk. Også veldig gode
tesco - har eget merke "carb control" men det er mest ferskvarer + de har
atkins barer + shaker

waitrose - leste nettopp at de har begynt med "feeling ok" lavkarbo produkter

boots - største utvalg i atkins varer, spesiellt de litt store Boots butikkene. Egne varer bl.a. peanøtter med sjokoladetrekk M&M 's (som M med forskjellige farger).

sainsburys og safeway - atkins barer og shaker

holland and barratt - atkins barer + shaker pluss andre low carb barer og shaker + en del helskostprodukter, nøtter, 85% skokolade

Stort sett alle medium/store matbutikker har "carb options" (pasta, suppe,
sauser etc) og de fleste mat butikkane har low carb varer i en egen
sektor/egen hylle.

Har ikke funnet tortillas i noen av dem .....

Butikkene finnes over hele London:
Asda finner du
HER
Waitrose finner du info om her
Holland and Barret finner du HER

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 10:51   #9
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Dine beste London tips!

tusen takk Nille
Fant en boots butikk i går, og skal nå finne noen av de andre du anbefaler

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 20:13   #10
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Dine beste London tips!

Madame Tussauds i Bakerstreet, men møt opp tidlig for det blir veldig fort kø rundt kvartalet.

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 13:14   #11
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Dine beste London tips!

Her hadde jeg tenkt å lage en tråd, også var den laget fra før!

Jeg skal til London en tur til våren - okei det er en stund til, men tenkte å få mest mulig ut av turen! Har vært i London 4 ganger, og eeelsker byen!

Ønsker tips om spisesteder, opplevelser, shopping, hotell - alt mulig egentlig

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 19:05   #12
heltny
Medlem
 
heltny sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 171
heltny er på en erverdig vei

Sv: Dine beste London-tips!

-Eye of london

-London doungen (tror jeg det staves, var det rett og slett værste jeg har gjort!)

*skumleste, altså

Og selvfølgelig madame touse (?)

__________________
Kjempevennlig hilsen Heltny!
bloggen min - gjerne komenter
+++=
heltny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf. Svar med sitat
Svar

Emneord
london


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dine beste kosekveld-oster? Imse Spørsmål om matvarer og oppskrifter 16 13-09-09 23:02
London TIPS Pearl Generell ernæringsdebatt 15 25-03-08 11:18
Dine beste skjønnehetsprodukter Sugarpill Generell diskusjon 21 07-08-07 11:55
Hva er dine beste tips for å komme ut av en avhengighet? Summer Fysisk og mental helse 19 09-07-07 13:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no