Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

rulleblad og lover og sånt

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-06, 01:05   #1
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

rulleblad og lover og sånt

Min tyrkiske nabo som er utvekslingsstudent er mildt sagt litt stresset.
Hun var i en butikk i dag og åpnet en boks med fisk (makrellboks eller noe) i butikken, luktet på den og la den tilbake i hyllen. Veldig teit og tankeløst, men ikke gjort i den hensikt å skade varen i butikken..
En vekter så dette på videokamera, så hun måtte skrive under på et eller annet og politiet kom for å se ID. Synes da dette var forferdelig mye drama for en åpnet boks med fisk. Vil nå påstå det ville vært mer passende å ta henne til side å be henne betale for denne boksen med fisk, det ville etter min mening vært ydmykende og straff nok for noen sekunders tankeløshet.

Nå er det visst opp til daglig leder om han/hun vil anmelde dette eller ikke. Det jeg lurer på er om hun isåfall vil få det på rullebladet eller om det bare blir en bot og om en sånn filleting på rullebladet kan gjøre at noen ikke får utvidet visum.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 01:21   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: rulleblad og lover og sånt

vil tro det er liten sansynlighet for at han annmelder noe slikt... og faren for at hun gjør det samme en gang til er vel liten. Men om hun får det på rullebladet om det blir anmeldt skal jeg ikke uttale meg om...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 02:19   #3
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: rulleblad og lover og sånt

Åh... dette leste jeg faktisk om i en nettavis eller avis i dag (tror det var Aftenposten) . Det sto at hun hadde åpnet flere bokser - det var vel en typisk fjær-til-fem-høns-sak det da...

Stakkars jente, hun må jo ha det fælt nå... Helt enig i at reaksjonen var overdreven. Håper virkelig de ikke lager mer sak ut av det!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 02:51   #4
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: rulleblad og lover og sånt

Stod det i aftenposten? hehe

Hun var og snakket med sjefen for butikken i morges og hun sa hun ikke kom til å anmelde det siden hun kom og beklaget og betalte for varen.
Jeg synes nå det er helt utrolig at vaktselskapet kan kontakte politiet for en sånn filleting, akkurat som om politiet i Oslo ikke har viktigere ting å ta seg til
Menmen, godt saken er ute av verden nå ihvertfall, hun var rimelig nedfor i går ja.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 11:35   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: rulleblad og lover og sånt

Godt å høre at sjefen ikke anmeldte. Hadde jo vært litt teit om det hadde skjedd... Men jenta har sikkert lært at hun ikke åpner hermetikk på norske butikker igjen

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Google-reklamen.. og sånt. mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 09-03-05 16:23
aktive - tilgang - og sånt mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 19-01-05 19:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no